Dimineata,eu ma trezesc iar Max nu e acasa.Il dau un telefon ,nimic.Mi-am zis ca poate e jos la magazin si m-am dus sa ma imbrac sa merg la jogging,pentru ca eu cand am timp o fac.Ma duc in parc,ma mai opresc oameni si copii ca sa facem poze,ma duc pe o banca si beau o gura de apa.Primesc un SMS de la Max "Bia scz ca te-ai trezit fara mine,sunt ocupat acum,nu ma mai suna" .Il intelegeam daca avea munca ,dar el era liber.Avand o aplicstie unde imi este telefonul i-am bagat email-ul si mi-a dat ca este pe o strada.Ma duc acolo , si vad.....ca Max este pe jos ,ranit cu mult sange pe el.Un hater la gasit pe strada si a intrat direct in el,nici nu a ramas acolo haterul.Era deja ambulanta,erau fanii pe langa el si plangeau,iar eu plangeam foarte tare si nu il puteam vedea asa,ca am mers cu fanii la Max acasa ca sa nd calmam si sa facem un vid in care facem un anunt ca nu vor mai fi videouri prea curand.Fanii fiecare au facut cate un vid ca amintire .Primesc un mesaj de la Max "Ne pare foarte rau,Maximilian Ioan este pe moarte.Ii trebuie 4 operatii , foarte scumpe si riscante,suma in total este de 100.000 de Euro"
I-am intrebat daca nu se pot face in mai mult timp,nu una dupa alta ca nu am atati bani momentan si au raspuns ca daca va face pauza intre operatii mai mult de 1 luna va muri in somn. Eram foarte bulversata,fanii au plecat si m-am dus la Max la spital.A putut spune doar "Scuze Bia,nu vroiam sa se intample asta.Eu mergeam la mall sa iti iau un cadou" ,si dupa a adormit.Inima lui batea,dar greu.Eu in buzunar aveam 1200 de euro pentru prima operatie,iar dupa aceasta sa dau 40.000 ca imi veneau muuulti bani de la parintii mei care aveau o firma de constructie foarte vanduta si de obicei imi dadeau 200.000-500.000 de euro,iar lor le mai ramaneau 700.000-1.000.000 de euro.Am vorbit cu doctorul si a zis ca vrea 5000 euro acum ca este cea mai importanta operatie si trebuie sa o faca acum,iar dupa operatie sa ii dau toti banii in total pt prima operatie erau 40.000 de euro.Aveam banii acasa,i-am adus si a inceput operatia...Max era....
Va urma.........