-Normal !
Dupa ce i-am dat nr de telefon mi-a zis:
-Te sun dimineata,dragut-o !
-Bine , paa !
Ma miram,de ce mi-a zis asa,dar am lasat totul si m-am dus acasa si m-am culcat.
Dimineata,ma suna un nr nememorat si era max :
-Ce faci,scuze pentru intrebare,dar cum te cheama ?
-Ma numesc Bianca,nu e nimic.
-OK,azi vii in fata la Auchan de pe Vitan ? Sunt prin trecere pe acolo si vreau sa ne intalnim.
-Bine,eu plec acum din Berceni,ajung repede !
-Ok.Pa,dragut-o !
Din nou dc imi zice asa ? Si acum si aseara ? E ciudat !
Ma imbrac si ma machiez si plec unde a zis el !
Ajung,duc masina intr-o parcare si il astept ! Vine cnv deodata si imi pune mana la ochi !
-Cine e ?
-Esti Max ???
-Da,sunt eu !
-Bine ,despre ce trebuie sa vorbim ?
-Bianca...vrei sa mergem la un mall ?
-Ok,dar despre ce trb sa vorbim ?
-Iti zic in masina ! Zice el cu un glas de inger.
In masina imi zice :
-Bia,tu probabil te pricepi cu asta ! Eu plac pe o fata care imi este fana si o vad tot timpul in comentarii ! As vrea sa ii fac un cadou,dar ea nu cam are lipsa de nimic ! Am vazut in videourile ei care are tot ce vrea ea,si nu stiu ce sa sa ii iau !
-Eu zic sa ii iei un colier mai special ,cu un pandant special !
-Cred ca stiu ce pandant o sa ii pun,mergem la bijutarie ?
-Da ! Zic eu .
Mergem la o bijutarie si el zice:
-Puteti sa faceti un colier de aur 24K si ca pandant sigla de la youtube,iar in acel triunghi sa puneti ori diamante,ori argint cel mai scump !
Vanzatoare zice ca da,dar cand a zis cat ar costa acel colier,l-a durut putin capul .
-Cum doamna ? 3000 de lei pentru atat ? Bine doamna,lasati asa.
Scoate bani si ii da 3000 de lei si plecam.
-Mersi Bia pentru idee !
-Nu ai pentru ce Max !
-Bia,vrei sa imi vezi set-upul meu de gaming ? Si sa facem cateva videouri impreuna !
-Da,haide !
Mergem la el acasa,ii vad set-upul , facem videouri ,si dupa cand sa plec :
-Bia,mai stai putin ! Vino la mine in camera !
Eu merg la el in camera si .... el imi zice sa inchid ochii ! Credeam ca vrea sa imi dea ceva de al lui ca sa nu il uit cand plec,dar m-am trezit ca ma saruta !
-Max,ce faci ? Am iubit !
-Nu imi pasa de nimeni,doar de tine !
Ma saruta luung, ma ridica si ma tranteste de dulap,punand mana pe fundul meu,apasand pe el. A inceput sa imi placa ,asa ca nu am dat peste mana lui.Ma pus in pat si ma dezbracat
VA URMA...