Evet o güne gelelim nerede kalmıştık,ha hatırladım onunla karşılaştığımız gece.Kısaca geçeyim ben,biz o gün arabadan restauranta doğru yöneldik.Tabii her şey o kadar mükemmel ki ben damatla tanışacağım için mutluyum ablamın mutluluğuna ortak olduğum için mutluydum.Biz ilerlerken masamızı gösterdiler.Ben heyecanlı bir şekilde ilerlerken,onu gördüm.Evet duyduklarınız doğru onu gördüm.Eski sevgilim Berk.Onu gördüğüm yerde kalakaldım.Bünyem buna hazır değildi ,onunla karşılaşmak için kendimi hazırlamam gerekiyordu.Peki şuna ne demelisiniz ablamın sevgilisi.Olduğum yerde donmuş bir şekilde kaldım,oda yıllar sonra beni gördüğü için şaşkındı,ablam benden bahsetmemiş belliki.Kalbim bir kaç saniye durdu,vücudum hareketsiz sanki hiç bitmeyen bir zamanın içindeydim,sanki zaman durmuş biz onunla yaşadıklarımızı göz önüne getirip birbirimize bakıyorduk.Hayatımın en kötü anıydı.Eski sevgilimle karşılaştığımı mı şaşırayım yoksa,ablamın sevgilisi olduğuna mı.Şu anlık duygularım zamanın içinde hapsolmuş,ben onları bulmaya çalışıyor gibiydim.Ve yere yığıldım.Bayılmıştım ve hemen o beni kucaklayıp hastaneye yetiştirmiş.Ahh ablam bir bunları bilsen bana da hak vereceksin de.Senin o saf kalbin bunu kaldırmaz.Ayıldığımda ablamı sayıklayarak ayılmışım.O bana bir şey olucak diye korkmuş belli ki ablam eve gitmiş o benim başımda duruyordu.Ona baktığımda ona tekrardan sarıldığım,onun gözlerine hapsolduğum günler geldi.Ben ayıldıktan yarım saat sonra o uyandı.Sadece odada ikimiz şaka gibiydi.Hemen kalktığında ona soru yöneltim.
-Ablam nerede?
-Şeyy Açelya!
-Ablam nerede diyorum sana!
-Senin burada ne işin var?
-Sevgili olduğun kızın ikizi olabilir miyim acaba?
-Şeyy..
-Ne kekeleyip duruyorsun be ne söyliyeceksen söyle.
-Şey aslında...
Derken birden ablam odaya dalmasın mı! Abla ne yapıyorsun,çocuğun ne diyeceğini duyamadım.Tabiki de bunu içimden söyleyip mırıldanmaktan başka bir şey yapamam.Ablam bana sarildi ve bana bir şey olacak diye korktuğunu söyleyip duruyordu.Yazık Berk'te olduğu zamanın içinde şaşkın tavır sergiliyor ne olduğuna cevap bulmaya çalışıyordu.
-Hayatım çok sağol kız kardeşimin başında beklediğin için.
- Ne demek.
Neler oluyor burada?Ablama söylemedi mi yani?Başımda o mu bekledi yani?Berk'te söylediği kelimeleri yutarak söylüyor bana bir şey olacak diye korkmuşa benziyor.Doktor odaya gelerek bunun bir bayılma olduğunu taburcu olucağımı söyledi.Ahh doktor ahh ölmem için niye bir şey yapmadın.Keşke şu zaman içinde olmasaydım doktorr.Keşke bunları ablamın suratına da söylesem de onu kandırmasam.O küçücük yüreği bu ağır yükü nasıl kaldıracak!Ablam toparlanmam için yardım etti.Birlikte arabaya yöneldik.Arabayı Berk sürüyordu.Ne yapıyorsun sen? Sen sakin ol dedi ablam.Ah ah bunu demeden önce yaşadığımız şeyi bahsedeğim.Arabayla kaza yapıyorduk.Yalnız ben içimden ölmek istediğimi söylüyordum evet ama arabada ablam olduğu için bunu dedim.
-Neyin var senin Berk?
-Bir şey yok hayatım,sadece biraz yorgunum o kadar.
-Eminsin yani?
-Tabi ki de evet.
Ayy canım bizde yedik.Beni yıllar sonra gördüğün için arabayı kullanmayı unuttuğun için olabilir mi?Ha Berk ile niçin ayrıldığımızdan bahsedeğim. Annem kaza geçirip konuşamamaya başladığı zaman ben o zaman onu çok boşlamıştım , evet ikimizde deliler gibi seviyorduk, evet onu şimdide seviyorum, ama duygularımı açıklayacak zaman değil.Onunla sevdiğimiz halde ayrılmak bana çok acı vermişti.Ona fazla zaman ayırmadığım içindi,annem iyileştiği zaman bile ben anneme bir şey olucak tekrardan diye korkarak onu unutmuştum.Oda haklı tabide gönül isterdi ayrılmamak ama nasibi böyleymiş.Hem kendisi istedi kendisi kaybetti.Onun kalbi benim yüreğime yetiyordu hatta artıyordu bile, onunla olduğum günler unutulamaz ki.Eve gelmiştik.Ablam bana yardım ederek eve kadar çıkardı.Sonra aşağıya indi Berk'in yanına.Balkondan onlara bakıyordum Berk'te bana bakıyordu.Sonra ablam aşağı indiğinde hemen kafasını eğdi ve ablama sarıldı.Bu gözler bunu da mı görecekti Açelya.Konuştuklarını duyar gibiydim.
-Seni de yorduk hayatım kusura bakma.
-Önemli değil canım hem biz ne sözü vermiştik,iyi günde de kötü günde de beraberiz.
Bir tek bunu konuştular sonra Berk arabasına bindi ve gitti.Akşam olmuştu,ablam hala daha olayın şokunda onun en güzel gününü mahvettiğim için bana sinirli gibiydi.
-Özür dilerim abla
-Niçin özür diliyorsun?
-Dün gece en güzel geceni mahvettiğim için.
-Hah,önemli değil kuzum senden önemli mi ?
-Şeyy...
Deyip kalmıştım orada.
-Sana bir şey olacak diye çok korktuk.
-Korktuk derken?
-Berk ile tabi ki oda çok endişelendi ne de olsa baldızı sayılırsın.
-Hah tabi çok özür dilerim sizleri korkuttuğum için.
Deyip odama çekildim.Ablamın orada o benim eniştem gibi yapması bana acı vermişti.Biz onunla eski sevgiliyiz ne eniştesi ki şimdi!Şimdi gerçek bir deprosyona girmek üzereyim.Yaşadıklarım içler acısıydı da.Neyse akşam oldu ablam eczaneye ilaç almaya gitti.Derken sokaktan sarhoş bir adam sesi.Hemen sinirlenip koltuğun üstünden kalktım.
-Ne bağırıyorsun be adam?
Derken Berk'in yüzüyle karşı karşıyaydım.
-Seni hala daha deliler gibi seviyorum Açelya.
-Ne saçmalıyorsun sen ?
-Seni sevdiğimi söylüyorum anlasana.
-Anlıyorum anlamasına da ne şimdi bu zamanda söylenecek söz mü bu derken.Teyzenin biri balkonda çıktı.
-Evladım akşam akşam ne bağıyorsun?
-Aşk acısı teyzecim aşk acısı.
-Burası mahalle senin aşk acısı çekeceğin yer değil evladım.
-Olsun be teyzem.
-Git şimdi burdan yoksa polis çağıracağım.
Ayy canım teyzem sanki içimi okuyor o kelimeleri öyle söylüyordu.
-Açelya bana cevap vermeden gitmicem.Dedi ve başından aşayı suyu yedi.Teyzecim çok güzel çok güzel.
-Açelya bunu bize yapma.
-Ben seni yıllar önce bıraktım, sen ablamla birliktesin sende buna kendini inandır.
-Hayır ben seni seviyorum ve hala daha seni sevicem.
Ablam geliyordu ki.
-Koş ablam geliyor!!
Hemen uzaklaştı ama bir daha geleceğini ablama her şeyi söyliyeceğini söyledi.Ne yapıyor bu adam.Ablam kapıyı açtığında yolun niçin ıslak olduğunu sordu.Bende karşıdaki aile kavga etti kadında su döktü adama dedim.Yalan söylemek zorunda kaldım yine.Ya ablam evdeyken yapsaydı.İşte o zaman ablamı hastaneden çıkaramazdık.Ben odama geçip yatmaya karar verdim bütün bu olanlardan sonra güzel bir uyku istiyordum.Başımı yastığa koydum ve uyumaya çalıştım.Acaba yarın neler olucak,acaba daha nasıl olaylar ile karşılaşıcam.Bunları içimden geçirdim ve uyumaya devam ettim.
YOU ARE READING
KALBİMDEKİ SON DAMLA
Teen FictionSerçe kadar yüreğimin gökyüzü kadar sancısı var ..