Pár: Snarry
Varovanie: 18+
Zhrnutie: Vojna sa skončila, všetko sa vrátilo do normálu. Harry je odhodlaný stráviť aspoň posledný rok v škole normálne. Kedy však išlo niečo podľa plánu?
Tak, rovno dávam aj jednu poviedku, ktorú mam v pc už veľmi, veľmi dlho. (V skutočnosti je to moja úplne prvá poviedka- takže, ak máte odvahu pustite sa do toho!)
***Začalo to na veži!***
Keď Harry prišiel do Rokfortu, aby dokončil posledný ročník, myslel si (alebo možno dúfal), že bude mať konečne pokoj. Voldemort bol konečne mŕtvy, smrťožrúti pochytaný a kúzelnícky svet sa znova staval na nohy. Preto sa na začiatku školského roka s úsmevom a dobrou náladou usadil do veľkej siene medzi priateľov, ktorý sa taktiež vrátili dokončiť štúdium. Napriek tomu, že prvé týždne školy prebehli v pokoji, mal Harry pocit, že niečo nie je v poriadku. Avšak nevedel určiť z čoho ten pocit vyplýva. Nakoniec mu stým pomohla Hermiona.
Boli práve na hodine elixírov. Keďže Ron v týchto hodinách nepokračoval, pracovali Hermiona s Harrym spoločne. Harry zrovna krájal nejaký koreň o ktorého pôvode nemal ani najmenšie tušenie, keď doňho drgla Hermiona a pošepla mu: „ Harry, spravil si niečo Snapeovi? Alebo si sa sním už zase pre niečo pohádal?" Harry sa zamračil a potom jej taktiež šepotom odpovedal: „Nie, v poslednej dobe sa mu úspešne vyhýbam...je to posledný rok na škole, nechcem ho tráviť na trestoch. Navyše, ignoruje ma odkedy som zabil Voldemorta. Prečo sa na to vlastne pýtaš?" Hermiona sa naklonila ešte bližšie a povedala: „No celú hodinu sa na teba tak divne pozerá," odmlčala sa a zvraštila obočie. Po chvíľke uvažovanie pokračovala: „Vlastne nie. Nepozerá sa tak na teba len túto hodinu. Pozerá sa tak na teba už od začiatku roka. Je to celkom desivé...Fakt Harry ty si si nič nevšimol?"
Harry odmietavo zavrtel hlavou. Potom sa zdráhavo pozrel dopredu triedy, odkiaľ ho skutočne pozoroval Snape. Keď si všimol ten intenzívny pohľad, ktorým ho prepaľovali tie tmavé oči, prešli mu po chrbte zimomriavky. Nedokázal uhnúť pohľadom, bol ako zhypnotizovaný. Z omámenia ho prebral až profesorov hlas: „Neviem čo máte také dôležité, že to musíte preberať na mojej hodine pán Potter, ale keďže to nemôže počkať na prestávku iste sa snami o to radi podelíte, však?" Keď počul ten ironický hlas s myknutím sa vrátil do reality a potom len zvesil hlavu. „Škoda, asi to nebolo až tak dôležité, však? Čo by som však od vás mohol očakávať. Strhávam 10 bodov chrabromilu za vyrušovanie na hodine....Obom!" Dodal so spokojným úškrnom na tvári. „A teraz, odoberte vzorky vašich výtvorov, označte ich a dajte ich na katedru. Potom láskavo vypadnite z mojej triedy!"
***
Harry sa usilovne snažil nevnímať pohľad, ktorý na sebe cítil počas celej večere. Hlavu držal odhodlane sklonenú a celú svoju pozornosť venoval kaši ktorú jedol. Preto zostal prekvapený, keď začul rozhovor, ktorý prebiehal v jeho okolí.
„No fakt, pozrite sa, ako sa na Harryho pozerá. Všimla som si to už dávnejšie. Dnes na hodine elixírov z neho takmer nespustil zrak." Chalani zo siedmeho ročníku zaujato počúvali Hermionu. „Myslíte, že má niečo za lubom? Vždy chcel Harryho dostať preč zo školy, čo ak teraz niečo plánuje? Na toho starého netopiera by to sedelo!" rozohnil sa Ron.
„Mne to skôr pripadá, akoby ho skôr vyzliekal pohľadom. Len sa na neho lepšie pozrite!" Namietol Seamus pobavene. „No neviem...náš Harry je samozrejme sexy, ale že by sa oňho zaujímal ten slizký Snape? Nezmysel!" pridal sa k hovoru aj Dean. „V každom prípade by to podporovalo našu domnienku, že náš drahý pán profesor je ga-" vetu nedokončil, lebo ho prerušili zvuky dusenia sa, ktoré prichádzali od Harryho a Rona. Keď sa pozreli ich smerom všimli si Hermiony ktorá sa im snažila pomôcť. Ron celý červený s ťažkosťami povedal: „Chalani, ale vážne....Toto...toto mi už nerobte. Skoro...skoro som sa zadusil s večerou...Hrozná predstava."
YOU ARE READING
Harry Potter- Jednorázovky
FanfictionTak som rozmýšľala, že by som sem zverejnila aj svoje "jednorázovky... ale nechcem zakladať zbytočne veľa "kníh" a tak ich budem zverejňovať sem. Každá kapitola bude zastupovať jednu samostatnú poviedku. V úvode bude vždy napísaný pár, prípadne varo...