Pár: Snarry
Varovanie: Nie
Zhrnutie: Čo sa stane ak sa Severusová tvrdohlavá sestra odmieta zmieriť s tým, že je Harry gay. Má plán, ktorým dokáže že si to Harry iba vymyslel. Ako v jej pláne figuruje Severus a čo s tým má spoločné sľub...zistí že má pravdu a Harry si to vymyslel, alebo sa bude musieť zmieriť s tým, že Harry hovoril pravdou?
Tak pridávam sem také malé Mikulášske prekvapenie v podobe novej poviedky. Dúfam, že sa vám bude páčiť a necháte mi nejaký komentár alebo hlas :)
*********************
„Cass ty si môj anjel. Bez teba by som tie MLOKy z elixírov nezvládol. Nechcem byť hrubý, ale tvoj brat skutočne nedokáže učiť!" zvolal Harry svoj prípitok a pozdvihol pohár s dobre napeneným ďatelinovým pivom (máslovým ležákom) do vzduchu. Jeho spoločníčka ho zo smiechom nasledovala. Poháre o seba ťukli a miestnosťou sa rozľahol veselý ženský smiech. „Nebolo to s tebou také hrozné Harry. Ale svoje zásluhy na tvojom úspechu si upierať nebudem!"
O malú chvíľu na stôl dopadli dva prázdne poháre a hostinský sa ponáhľal, aby im ich opäť naplnil. „Teraz vážne Cass, som ti nesmierne vďačný. V Snapeovej prítomnosti som bol vždy neschopný. Stačilo aby sa na mňa zamračil a ja som bol taký roztrasený, že som do kotlíka pokojne dal tri listy miesto dvoch päť gram nejakej namletej prísady miesto desiatich." Rozprával Harry a nostalgicky sa usmial pri pomyslení na to, ako sa mu darilo na hodinách elixírov.
Cassandra sa nad jeho priznaním pobavene usmiala. „Och, takže niekoľko násobný záchranca kúzelníckeho sveta má strach z môjho večne sa mračiaceho brata?" podpichla ho dobrosrdečne. „Hoci, treba uznať, že občas sa vie tváriť skutočne desivo. Ale dosť bolo môjho brata. Len si spomeniem na ten jeho kyslí výraz a už ma prechádza nálada na oslavu. A to je predsa dôvod, prečo tu dnes sme. Takže, pijeme!" zvolala bezstarostne a opäť si plnými dúškami upila zo svojho piva.
Harry zodvihol svoj pohár, aby sa tiež napil a pri tom uvažoval, ako si len môžu byť tak odlišný... Severus a jeho o desať rokov mladšia sestra Cassandra. Keď sa na nich človek pozrel, ihneď spoznal, že sú rodina. Obaja vysoký, chudý s dlhými čiernymi vlasmi. Rysy tváre mali tiež spoločné, ibaže Cassandra bola ušetrená dlhého Snapeovského nosu. Kto ich však spoznal oboch bližšie, musel by povedať , že sú ako deň a noc. Severus, večne vážny s hrozivým výrazom na tvári. Na druhej strane Cass s pohodovou povahou a darebáckym úsmevom.
„Takže Harry, povedz, už si sa rozhodol, čo budeš robiť teraz keď si konečne dokončil skúšky? Aurory či liečiteľstvo, už si sa rozhodol?"
„Ja, ani neviem. V poslednej dobe som nadobudol dojem, že ani jedno nie je nič pre mňa. Nemám chuť stráviť niekoľko ďalších rokov štúdiom. Mám už dvadsať pre Merlina. Stačí mi, že som bol už teraz najstarší študent skladajúci MLOKy za niekoľko posledných desaťročí." Rozohnil sa trochu Harry. Cassandru to na druhú stranu úprimne pobavilo.
„To ťa to až tak žerie? Vieš predsa, že to nebola tvoja chyba. Nemal si príležitosť vrátiť sa do školy skôr, nebolo by to bezpečné. A ministerstvo to tiež chápalo. Preto ti povolili študovať externe. Navyše, ak by si neštudoval, tak ako si študoval, nikdy by sme sa tak dobre nespoznali..." vetu zakončila vyzývavým pohľadom na Harryho. Ten sa ihneď nahodil ten najospravedlňujúcejší výraz akého bol schopný. „A to by som teda rozhodne nechcel. Čo by som len robil bez svojho anjela?"
YOU ARE READING
Harry Potter- Jednorázovky
FanfictionTak som rozmýšľala, že by som sem zverejnila aj svoje "jednorázovky... ale nechcem zakladať zbytočne veľa "kníh" a tak ich budem zverejňovať sem. Každá kapitola bude zastupovať jednu samostatnú poviedku. V úvode bude vždy napísaný pár, prípadne varo...