Svadba na schodoch

119 18 7
                                    

Pohľad Foxyho
{táto kapitola už nemôže byť divnejšia xD}

Bol normálny deň.
Zas*aný deň!
Odkedy som zistil, že Bonniemu spadli spodky a ja som to nemal zdokumentované, mám zlú náladu :(
Ešte mi aj všetci začnú nadávať, že som všetko vychlastal a oni teraz nemôžu pařit -_-
Nechápem, čo na mne Mangle vidí -_-
Veď ja viem, že som strašne krásny a nikto nie je krajší ako ja, ale trochu to preháňa...
Keď sme išli tomu deb*lovi postriekať okno, a ja som sa skoro zd*bal, dalo sa to nazvať Svadba na okraji strechy.
Potom som sa už naozaj zd*bal...

Poznáte ten pocit, keď sa vám niečo podarí?
Ja tiež nie...
Išiel som okolo Mangle - so strachom, že sa jej zachce sa muchlať - a pozeral sa na "zábavnú" činnosť čo robí.
Hrabala sa v akýchsi veciach.
Ale mne to zvláštne neprišlo, keď sa mi pred týždňom smiala, že vyhrabávam diery len preto, aby som našiel svoj zaslúžený poklad, keď ona ryje do zeme bágrom a chce postaviť vedľa pizzerie skákací hrad - na ktorý kope dieru? o.O  Pristúpil som bližšie, aby som sa pozrel, v čom sa hrabe.
Ale samozrejme moje čižmy museli dupať hlasnejšie ako 100 kilový slon, a Mangle sa musela otočiť.
Pozrela mi pramo do očí a nahodila široký úsmev od ucha
k uchu.
,,Ach ten kofeín," povzdychol som si a Mangle sa v tej chvíli postavila a niekde ma odtiahla.
Nestihol som sa na ňu pozrieť, keď mi niečím d*bla o hlavu, a potom som si už hovno pamätal.

A je to v p*deli!
Stál som priamo na vrchu schodov - ak nie som zas taký deb*l ako vyzerám, myslím, že by to mal byť Aftonov barák - a obomi rukami - rukou a hákom - zvieral kyticu z ruží rôznych farieb. Cítil som tú vôňu a hneď pochopil o čo na tých schodoch ide.
Svadba!
Do riti!
A dosť divná svadba - Mangle v obleku a ja v šatách o.O
Biele, dlhé po zem a nafúknuté, s čelenkou s ružami na mojej šiške - hlave.
Za mnou bol asi 5 metrov dlhý priehľadný závoj.
Chcel som zdrhnúť, ale zakopol som o šaty a zd*bal sa.
Skoro som sa zabil, ale ak by som si d*bol hlavu, nič by sa mi nestalo, lebo už od narodenia trpým ochorením, že nemám rozum. Dotýkať sa hrany schodov nebol zrovna príjemný pocit, bolelo to jak sviňa, a zrejme som si rozbil hubu.
Hodil som kyticu do riti a s mojimi elegantnými bielymi hodvábnymi rukavičkami som sa chytil hrany schodu a posúval sa dolu.
Až do doby, kým som sa nestretol tvárou v tvár s Mangle, ktorá ma postavila na rovné nohy a...a...a...
...
...
...
pobozkala ma o.O
,,Fuj, aspoň nejedz cesnak keď ma chceš bozkávať ty prasa!"
Zdrhal som.
,,Počkaj nevesta!" vykrikovala po mne Mangle.
Ešte som sa v tých šatách asi 10 krát zd*bal, ale asi vám už nemusím rozprávať čo bolo ďalej :3
............................................................................................................
For Foxy_the_PirateFox11 :3

5 Bláznivých Nocí s Freddym :3Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt