Jeden krok, a všetko je v p*deli!

166 21 4
                                    

Pohľad Mangle

Práve sme prechádzali cez ulicu.
Inka letela priamo nado mnou, a ja som za sebou vliekla moje "rozbité" telo.
Bonnie a Freddy sa vliekli za mnou, len tak v spodkách.
Akoby sa Foxy vôbec neobťažoval obuť si čižmu, čo mu visela z ruky.
Bosou nohou došľapoval po kamenistom chodníku, a hneď za ním Chica, Horsie a Toy Chica niesli rebrík nad ich hlavami.
Bonnie sa stále tváril zahanbene za svoje neoholené nohy, pretože v pizzerií nenašiel žiadny holiaci strojček ani podobnú hovadinu, čo by mohol použiť.
Nechcel sa držať Chicinej mučiacej metódy - ako tomu hovoril - holenia nôh.
Buď zosekávala chlpy nožom, strúhakom na syr alebo​ niečím iným, z čoho sa Toy Bonnie takmer pos*al.
Z kuchyne sa vtedy ozýval strašný vreskot, z čoho už Foxy bral žiletku a chystal sa odrezať si uši.
Ja som to ale môjmu miláčikovi nedovolila.
Keď sa otvorili dvere, Toy Bonnie ležal na stole a celý sa triasol.
Odvtedy má o tom Bonnie nočné mory.

Všetci okoloidúci sa po nás pozerali, keď sme prechádzali okolo pizzerie.

Sledovala som Foxyho zo stropu.
Asi pred dvoma minútami som sa skoro povracala zo všetkých možných vývrtov a kotrmelcov čo som robila.
Ešte k tomu si Foxy prezliekal ponožky a jednu sa mu podarilo vyhodiť tak vysoko, že mi ju hodil do úst.
(nie že by som mala ústa otvorené aby som sa kochala jeho nohami, to nie!)
Moc mi nechutila, tak som sa Foxymu pomstila, že som mu ju hodila na zem a potom mu od odporu z celých síl napľula na hlavu :3
Ak mal plesnivé nohy, a ja som si pochutnávala na jeho ponožkách, tak to môj miláčik schytá!!!
Foxy si šúchal hákom po hlave a nalepoval naň všetky sliny.
Víťazoslávne som sa zazubila.
Rozhodla som sa v plutí pokračovať - lebo si ten zm*d utrel hlavu!
Opľula som mu pravé aj ľavé rameno a zachichotala sa.
Foxy len švihal chvostom, akoby si toho nevšimol.
Aj ten som mu opľula :3
Nasadil si na hlavu svoj pirátsky klobúk z pierkom, takže som si mohla pľuť koľko som len chcela, bez toho, aby si to všimol :3
Začala som na neho pľuť a moje ústa vydávali prdiace zvuky.
Do riti!
Všimol si ma.
Obrátil hlavu hore a zamračil sa na mňa.
To znamená, že musím zdrhať!
Presúvala som sa pomocou mojej stavby tela po stenách a vykrikovala na celú pizzeriu.
Foxy bežal hneď za mnou a využíval svoj jump boost.
Uháňala som čo najrýchlejšie po strope a Foxy po mne vyskakoval zo spodu.
,,Ja ti takú napľujem do tváre!" okrikoval ma.
Potom vyskočil najviac ako len vedel a zatiahol ma za môj dlhý fialový plášť.
Videla som ako sa prerušil môj dotyk na strope.
Ja aj Foxy sme kričali cez celú pizzeriu a všetci sa na nás pozerali.
Zatvorila som oči, a keď som ich mala späť otvorené, tak som si uvedomila len to, že som ležala priamo na Foxym.
Ako iste viete, bola som doňho blázon, tak som našpúlila pery a chystala sa ho pobozkať.
A čo on urobil?!
Napľul mi do tváre!!!
............................................................................................................
For Petulix3

5 Bláznivých Nocí s Freddym :3حيث تعيش القصص. اكتشف الآن