Foxynka

95 16 8
                                    

Pohľad Foxyho

Bol deň o hovne - zase!
Bonnie si nechcel obliecť svoje ružové šaty pre princeznú a ja som stále musel byť v hentej svadobnej handre!
Aj keď bola os*aná!
To je nespravodlivé! :'(
Musel som sa teda uspokojiť s hnedým zadkom, lebo sa mi Freddy začal vyhrážať, že ak nebudem chodiť v tých šatách, tak budem chodiť nahý o.o
Mangle sa už na ten moment normálne pripravovala, a ja som sa teda rozhodol, že zostanem navlečený v tých šatách.
,,Gertrúda, nemrač sa, aspoň nechodíš vo Fnafčinej podprsenke!" ukazovala mi Horsie tú "lepšiu" stránku.
{Fnafča je Fnafinka ak by niekto nevedel}
,,Moja podprsenka aspoň nie je z kontajnera ako tvoja!" povedala Fnafinka falošným hlasom.
Vlasy som mal zopnuté v drdole na hore hlavy.
Už ma to začínalo otravovať, tak som si rozstrapatil vlasy.
Všetci po mne začali čumieť, lebo zistili, že moje vlasy sú dlhšie ako tie Bonnieho, a to on by mohol byť Fialovovláska.
,,Ňuňu!" vykríkla Mangle.
Rozbehla sa za mnou a začala sa hrať s mojimi vlasmi.
Dokonca mi uplietla dva copíky o.O
,,Fokší tebe ťo ťak přisťane!" radovala sa so šušlavým hlasom na svojom výtvore na mojej šiške - hlave.
Začal som zdrhať.
Samozrejme som sa musel zd*bať na konci chodby.
,,Foxynka!" vykríkla Petronella.
,,Ty si choď za Tordom!" povedal som jej urazene a ona sa rozbehla za Tordom.
,,Gertrúda Foxynka the Pirate," povedala so smiechom Horsie a ja som sa na ňu zamračil -_-
............................................................................................................
For Foxy_the_PirateFox11 ;3

5 Bláznivých Nocí s Freddym :3Where stories live. Discover now