Pohľad Springtrapa
Zazvonilo na pol noc, a ja som sa tak zľakol, že som sa skoro pos*al.
Nenazývajte ma pos*aným, za to nemôžem ja, ale to blbé zvonenie!
Strážnik už sedel na stoličke a vrtel sa akoby ho svrbelo na zadku.
Nastala moja chvíľa.
Pozeral si tam akýsi časopis - zrejme z nahými ženami o.O (úchyl jeden!)
Nastala tá chvíľa, kedy chcem vniknúť do kancelárie cez dvere, ale BB mi vôjde do cesty, ja zakopnem o neho a tresknem sa o krabicu s maskami pri vchode do kancelárie.
Chcel som predbehnúť všetkých animatronikov a zabiť nočného strážnika skôr než oni - po prvý krát v živote by som to dokázal :D
Keďže som ležal rozpleštený na zemi a BB stál hneď vedľa mňa, mohol ma predbehnúť.
Rýchlo som sa postavil a z celej sily mu kopol na to miesto.
Bežal som za strážnikom, ale ten mi niečím d*bol o hlavu.
,,Ešte sa uvidíme!" vyhrážal som sa mu a držal sa na boľavé miesto na čele.
Bežal som teda z kancelárie preč a ľutoval, že nosím dlhšie vlasy ako všetky animatroničky v pizzerií.
Dlhá ofina mi prekrývala tvár, a ja som sa zd*bal na zem.
Bolelo to jak sviňa, ale stále existovala jedna magická vec menom ventilácia.
Otvoril som ju a vliezol do nej.
Pomaly som sa presúval smerom do kancelárie, až kým mi netrklo, že sú tam so mnou všetci ostatní Phamtomovia.
,,Kurnik šopa, nemôžete aspoň raz zostať na svojom mieste a neprenásledovať ma? Veď mi kazíte môj skvelý plán!"
,,Tvoje plány sú na hovno," povedal mi BB a ja som mu skoro jednu vlepil.Poznáte ten pocit, keď ste v zavretej ventilácií, nemôžete odtiaľ uniknúť, lebo je zatvorená a všetci sú namačkaní na vás a niekto si tam prdne?
Jasné, že to bol BB.
,,Balloon Boy!" nasral som sa a zapchával si nos.
Phantom Chica mi kašľala na rameno kvôli tomu smradu, a Phantom Mangle sa snažila prejsť cez ventiláciu.
,,Je zavretá ty tupelo!" zanadával som jej primačknutý a spodok ventilácie.
,,Ty vole, ja sa tu asi pos*rem!" zavrčal Phantom Foxy mne do ucha.
Boli sme v tomto poradí od najbližšieho ku kancelárií po najvzdialenejšieho; ja, BB, Phantom Chica, Phantom Foxy, Phantom Mangle, Phantom Freddy, Phantom Marionette.
,,Marionette vylez odtiaľ, inak sa nedostaneme von!" rozkázal som mu.
,,Nemôžem, d*bol som si hlavu."
BB si samozrejme musel zase prdnúť.
...
...
...
Zazvonilo na 6:00 a BB to celé dos*al -_-
............................................................................................................
For Foxy_the_PirateFox11 :3
YOU ARE READING
5 Bláznivých Nocí s Freddym :3
Fanfiction{v tomto príbehu budú animatronici v ľudskej verzií, tak snáď to nevadí :3} [Prosím, neberte túto knihu nijak osobne, nikomu sa nechcem vysmievať ani nikoho urážať. Nepíšte prosím haty, že zneúcťujem Fnaf, alebo podobne. Má to slúžiť k pobaveniu a z...