Raisya Farhanah binti Tengku Azman..
*seorang yang sangat ceria sama ada di dalam kelas mahupun di luar kelas.. Kalau tak dengar suara dia pastu macam kehilangan sesuatu kan? Haha.. Tapi yang pasti, juga memiliki rupa paras yang mampu memikat hati lelaki..Rayyan Raffiqi bin Tan Sri Ahmad..
*seorang senior yang paling hot kat sekolah dan paling digilai ramai pelajar perempuan. Tapi sifatnya sering berubah ubah. Kat luar mulut manis, kat dalam baran nak mampus.. Ish3..Ayuni Aulia binti Syed Firdaus.
*kawan baik Raisya yang sekepala dengannya. Tapi Ayuni ni lain sikit, susah gila nak tengok dia berbual dengan lelaki,katanya tak tahu macam mana nak bercakap dengan lelaki. Hmmm... Macam mana lah nak lekat dengan lelaki kalau bercakap pun tak nak kan. HahahaMuhammad Fareez Zaqwan bin Dato' Kamaluddin
*kawan Rayyan. Dalam diam telah menyukai Ayuni. Hahaha.. Antara Rayyan dengan Fareeaz, hensem lagi Rayyan. Tapi Fareez cute. Hahaha
Alisya Raihana binti Tan Sri Muhammad
*seorang perempuan yang terlalu obses Rayyan hingga senggup melakukan apa sahaja untuk mendapatkan Rayyan.Hakimi Iskandar bin Muhamad Tarmizi
* mempunyai demdam yang sejati di dalam diri terhadap Raisya. Telah berjanji untuk membuat Raisya menderita serta menghapuskan Raisya dari bumi Allah ini..#dah2.. Aiii.. Sesi pengenalan pon lama nak buat.. By the way, best tak korang bace ni.. Mesti bosan kn? Tapi kalau nak tahu dengan lebih lanjut tentang cerita ni, bce lah dari bab 1 smpai tamat.. Haha.. Harap korang suka dengan hasil saya ni. Kalau suka jgn lupa like auu.. Kalau de idea, comment je x pe. Insya allah saya akan terima idea tu. Tpi diminta sgt2.. Jgn kecam saya ye nnti kecut perut sbb kene hamun dengan readers.. Hahaha.. Gurau..
YOU ARE READING
Mr. Baran VS Miss. Ceria
RomanceRayyan dicabar oleh kawan baiknya untuk cuba memikat hati Raisya. Rayyan fikir ia sangat mudah tapi sangkaannya meleset. Ternyata ego lelakinya sangat tercabar selepas dimalukan di khalayak ramai oleh Raisya. Rayyan begitu tekad ingin membalas kemba...