Psané z pohledu: Gabriely
Počet slov: 828
Komentář: Nejsem LS ale pokusila jsem se napsat jednodílovku. Snažila jsem se protože dvě LS máme ve třídě a s jednou moc dobře nevycházím.. Tak snad..:-) Jo a udělala jsem obráázek:-DD Líbí?:)
"Co chceš k jídlu?" zeptal se mě můj adoptivní otec Harry.
Ano,.. mám dva táty protože jsou homosexuálové. Jenže.. Jsem na ně pyšná a za nic na světě bych je nevyměnila. Už jen proto, že si mě vzali domů a starají se o mě už od narození. Což znamená 14 let.
Taky si adoptovali ještě další tři kluky. Liama - tomu je 16-, Nialla - 15, a Zayna - taky 15. Ano, jsem nejmladší. Někdy je to výhoda, ale někdy zase ne.
"Máme mozzarelu?" zeptala jsem se a napila se čerstvě vymačkaného džusu, který udělal Zayn.
"Jo. Udělám ti jí." řekl a políbil mě do vlasů.
Myslím že vás zajímá, jak mu říkám. Někdy Harry a někdy táta. Stejně jako Louimu/tátovi2.
"Nazdárek." vešel Niall do kuchyně a hned si bral sklenici s mým džusem.
Bylo mi to jedno.., přece je můj brácha.
Harry a Louis měli opravdu velký dům. Ještě by se sem vešli dvě děti. Ale, myslím že my jsme jim alespoň prozatím stačili.
"Co ve škole Nialle?" zeptal se starostlivě Harry protože věděl, že mu to moc nejde.
"No..Jednička z matiky a čtyřka z dějáku."
Teda krom matiky.
"Aspoň že z matiky nepropadáš." povzdychl si Harry krájíc mojí mozzarelu.
V tu chvíli otevřel dveře i můj poslední z bratrů - Liam.
Ten byl z nás nejstarší takže když někam oba tátové šli, staral se o nás on.
Mojí rodinu jsem milovala, i když jsem tam byla jediná holka. Taky jsem to měla někdy dost těžké.
"čauky rodino!" zavolal a podrbal mě ve vlasech.
"Áaaa." zapištěla jsem se smíchem a vlasy si upravila do původního stavu.
"Promiňte že jsem se tak zdržel, ale byl jsem ještě s Jade." řekl s úsměvem.
Jade byla jeho holka. Měla dívčí skupinu. Bylo jich čtyři a zdálo se mi, že Zayn pokukuje po blonďaté krásce jménem Perrie Edwards.
Harry přede mě položil talíř s mozzarelou a rajčaty polité olivovým olejem.
"Tak kde ten Louis vězí?! Měli jsme si jít na tenis.." fňukal a zároveň zuřil Harry.
"Nazdárek děti moje." vtrhl v tu chvíli do kuhyně můj druhý taťka. " Čau Haroldíku! Můžeme?" políbil ho do vlasů ale Harry ho od sebe odstrčil.
"Ne nemůžeme Louisi!" zakřičel na něj.
"Jdeme, pojďte.." vzal nás všechny Liam a vedl nás k němu do pokoje.
Jejich hádku jsme v životě nezažili. Vždycky byli na sebe hodní, milí, líbali se, a někdy byli i v noci dost hluční, ale tohle jsme prostě ještě nezažili.
"To bude v pořádku." řekl Niall a pozoroval mě.
"Seš v pohodě Gab?" zeptal se mě Zaynie.
"Jo.. Jen mi tohle přijde takové.. jiné." utřela jsem si slzu stékající po mé tváři.
Oba jsem je strašně moc milovala a oni mě. Teda aspoň doufám.
"Bude to všechno v pořádku, věř nám." pohladil mě po vlasech Liam.
Seděli jsme tam asi dvě hodiny. Hráli jsme třeba twister,Monopoly.. Prostě jsme se snažili nějak odreagovat.A myslím že se nám to povedlo.
Chtěli jsme se jít koukat na televizi a tak jsme teda šli.
Harry ani Loui nechtěli aby jsme měli telku v pokoji. Prý aby jsme pořád nebyli zalezlí u sebe a pak se vůbec nevídali a u televize máme šanci.
Prošli jsme potichu okolo kuchyně kde už teď byli zavřené dveře.
Slyšeli jsme křik, vzlyky a rány. Ne rány do toho druhého, ale třeba jak spadla váza a tak.
Sedli jsme si na pohodlný gauč a pustili si náš oblíbený kanál - Disney Channel.
Za nedlouho Louis vyběhl z kuchyně někam ven a práskl dveřma.
Potom přišel Harry a sedl si vedle mě. Měl červené oči.
"Mrzí mě to Harry.." řekla jsem a objala ho. Pevně.
"To je naše první hádka." stiskl mě víc a zabořil hlavu do mých vlasů.
"To bude všechno v pohodě.. Uvidíš Harry. Loui tě miluje a vrátí se. Přece by nás tady nenechal jen s tebou ne?" snažil se Harryho povzbudit Zayn.
"Ne., takový on není." přikývl Harry stále v mém objetí.
*Po třech hodinách*
Bylo asi devět hodin a Loui tady stále nebyl.
Koukali jsme na Austin a Ally a dost se u toho nasmáli. Alespoň na to Harry na chvilku zapomněl.
"Promiň Harry. Mrzí mě to." objevil se ve dveřích Louis.
"Ne Loui. To mě by to mělo mrzet. Já se omlouvám, neměl jsem na tebe tak vyjet." vstal Harry z gauče a šel blíž k Louimu.
Louis se pousmál.
Dlouze políbil Harryho jako nausmířenou a pak si teprve všiml že na ně celou dobu koukáme.
Ale.., my na to byli zvyklí.
"Rodinné objetí!" zavýskla jsem abych přerušila to hrobové ticho.
Všichni vyskočili na nohy a pořádně jsme se obejmuli.
"Miluju vás." řekl Loui a ke všem se přitulil. Teda nejvíc k Harrymu..
No.. Tak od ES.. Co na to říkáte?:-) varuju vás , že tohle byla jedna z posledních Larry story:-D Comment prosím?:-)
Děkuju!:3
Ps: Tohle je zváštně věnované: adelka295, anik2000, Midn1ght :)) Sna dto holky oceníte:-DD♥
Ps2: Přidala jsem po dni, protože jedu do Švýcarska a tak bych to nestihla:)
ČTEŠ
FF- One Direction |CZ|
FanfictionZde najedete mé jednodílovky:-) Budou krátké, dlouhé.. Jakékoliv:-D jen doufám, že se vám budou líbit:) -N