Misunderstand. |Larry|

237 24 2
                                    

Psáno z pohledu: Harry

Počet slov: 613

Komentář: Tohle je takové..No..Né moc povedené jestli mě chápete:DD Ale doufám že neztratím čtenáře-,- Díky za čtení a vote(?) :33

Loni v létě jsem poznal jednu prima holku.

Pracovala v místním Londýnském baru kam jsem chodil protože mě vykopli z vysoký. Proč? Protože naše rodina byla chudá a moji rodiče neplatili školný. No ale to je vedlejší.

Ten bar byl jako moje škola. Stálí zákazníci mě vždycky něco naučili. Ne počítat a psát, ale dávali mi rady do života které potřebuji mnohem víc.

Ta holka se jmenovala Angel. Jako andílek. A ona andílek byla.

Začala tam pracovat v den, kdy mě vykopli z vysoké. Bylo jí stejně jako mě.

Ale teď vám řeknu, jak to tenkrát bylo..

"Čau Angi." pozdravil jsem milou barmanku a teď i mojí kamarádku.

"Ahoj Harry." řekla s úsměvem a natočila mi pivo.

"Jak se máš? Už sis našel práci?" ptala se.

"No.., furt stejný. Práce nic."

"Ale Harry, ty musíš tu práci chtít abys jí dostal. Nesmíš čekat až ti jentak přilítne pod nos. To se prostě nestane." postavila přede mě vychlazené pivo.

"Ale Angi..Když mě to nebaví. A na co pracovat? Denně budu utahanej jak kobyla, přijdu domů a zase budu makat." povzdychl jsem si.

"Na co pracovat Harry?! Ty se ptáš? Tvoji rodiče tady nebudou věčně aby ti dávali peníze a platili nájem Harry. A je ti už pětadvacet let. Musíš se o sebe postarat sám."

"Já vím ale.."

"Žádný ale Harry. Zítra si vezmu volno, a půjdeme ti najít práci."

"No jo.."

Takhle to tenkrát bylo. Když byl konečně zítřek, tak jsme šli hledat s Angi tu mojí novou práci.

"Dobrý den. Scháním tady pro tohohle pána práci. Má střední školu s maturitou jenže jeho rodiče neměli na výšku peníze a tak na ní nemohl jít." řekla Angi na pracáku.

No.., dali mi práci. Pracoval jsem jako učitel pro důchodce.

Ano..Ty staříky je dost těžké něco naučit..

Ale teď do přítomnosti..

"Čau Harry, jak to jde u staříků?" zeptala se s úsměvem Angi když jsem přišel do baru jako každý večer.

Mezitím už jsem si sehnal i pronájem s jednou ložnicí, koupelnou a kuchyní. Jo a taky něco jako obývací pokoj.

"Jo dobrý,.. dělaj pokroky.." zasmál jsem se.

Když všichni odešli z baru, řekli jsme si, že si s Angi uděláme takovej večírek pro dva.

"Ještě jednoho Jacka Harry. Prosím." žadonila Angel když už jsme stejně byli oba dva na mol.

Zároveň mi sjela rukou na zadek a pevně ho zmáčkla. Z úst mi vyšel tichý stén.

"No dobře.. Ale jen když..Co to říkam! Jasně že jo!" zasmál jsem se a jen taktak jsem došel pro dalšího Jacka.

"Harry já tě chci.." začala tančit okolo mých nohou a zároveň se třela o mou narůstajcí bouli v mých boxerkách.

"Ou bejby dnešek bude nejkrásnější.." zavzdychal jsem.

"Jo to bude.."

Opatrně jsme přecházeli do sklepa.

"No to teda ne! Harry je můj ty děvko!" zakřičel někdo.

Poznal jsem ho. Byl to můj přítel Louis.

"Cože Harry?!" vzchopila se Angel.

"To je můj přitel Louis.."

"Hmm.. Nezkusíme to?" podívala se na nás dva a my jen souhlasně a nadšeně přikývli.

Po dvou měsících nám řekla že je těhotná, ale že neví s kým.

"Dýchej! Budeme tu čekat!" volal jsem již na zavřené dveře na porodní sál.

"Zvládneme to Loui.." políbil jsem ho.

Po pár hodinách nám doktor řekl, že už můžeme dovnitř.

Byl to šok poté, když měl oči po mě, rty po Louim a nosík jako bambulku po Angel.

Nakonec to skončilo tak, že Angel se k nám nastěhovala, my si koupili větší byt a malého Larryho jsme vychovávali všichni tři..

Co na to říkáte?:-D

prosím nechejte tu komentík:-D:33 děkuju!<333

FF- One Direction |CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat