Další FFka s Niallem:) Enjoy it!
"Jasně, mami. Dobře, neboj se. Pa." loučila jsem se s mými rodiči, když jsem jela se ségrou na prázdniny k babičce.
Mávali jsme jim a pak už jsme viděli jen černou tečku v dálce.
"Konečně vás vidím, vnučky moje." pohladila mě babička po tváři.
Pousmála jsem se a zašla do baráku.
Převlékla jsem se a šla se vykoupat.
Jen tak jsem si plavala a najednou začali sousedovic děti strašně řvát. Asi jsou taky na prázdninách.
Otočila jsem se, abych viděla kdo tam je, ale střetla jsem se s nejkrásnějšíma očima na světě.
Byl to Niall. Když jsme byli malí, vždycky jsme si s ním, jeho sestrou a mojí sestrou hráli. No jakmile jsme začali růst, přestali jsme se nějak bavit.
Čelist mi klesla až na dno bazénu, když jsem viděla, jak vyrostl do krásy.
Usmál se a zamával na mě. Udělala jsem totéž a ponořila se pod vodu. I pod vodou jsem se usmívala jak blbeček.Celé odpoledne jsem na něj nemohla přestat myslet. Nechápu to.
Večer jsme si se ségrou vytáhla ping-pong. Ne že bychom ho nějak uměly,..jen se pokoušíme.
Hrály jsme dost dlouho až mi bylo dost horko. Sundala jsem si tričko a doufala, že Niall někde nepůjde okolo, protože to by byla dost ostuda.
Měla jsem na sobě jen sportovní podprsenku.
Najednou se ségra koukla na příjezdovou cestu. Otočila jsem se na tam taky a spatřila ho. Stál tam a s rukama v kapsách nás sledoval.
Zamával mi, ale já bych se nejradši propadla do země. Přivřela jsem oči a mávla mu taky. Rychle jsem se otočila zpět k pingpongovému stolu, ale než jsem stihla zaregistrovat, že se ke mě blíží bílý plastový míček, už jsem cítila štiplavou bolest na čele.
Rozzlobeně jsem se podívala na ségru a pak zpět na Nialla. Furt tam stál a sledoval nás. Viděla jsem ale jeho pobavený úšklebek.
Protočila jsem očima a rychle se vytratila dovnitř do chaty.
Po chvíli jsem se rozhodla jít zaběhat. Vzala jsem si sluchátka a oblékla se. Vyrazila jsem po příjezdovce směrem k lesu.
Asi po dvaceti minutách poctivého běhu jsem zastavila a vyndala sluchátka z uší. Protáhla jsem se a opřela se o strom. Oči mi klesly k nohou se sportovníma keckama a pěkně vypracovanýma lýtkama. Odvážila jsem se zvednout zrak a spatřila ho. Oceánově modré oči mě s úsměvem pozorovaly. Opět jsem na sobě měla sportovní podprsenku. Asi se propadnu do země.
"Ahoj. Co tady děláš?" okamžitě jsem se zvedla a objala se rukama, jako že mi je 'zima'. Ve skutečnosti to bylo jen kvůli tomu, aby mi nekoukal do výstřihu.
"Běžel jsem za tebou už od chaty, ale ty jsi mě vůbec neslyšela. Křičel jsem na tebe." pousmál se.
"Aha, promiň." zaúpěla jsem a chystala se odejít pryč. Byla jsem znervózněná jeho přítomností.
"Kate, počkej.. Chtěl bych ti něco říct." pobídl mě a já přivřela oči. Zhluboka jsem se nadechla a odhodlala se mu podívat do očí.
"Ano, Nialle?" usmála jsem se.
"Chyběla jsi mi. Od dněšního dopoledne se mi honíš v hlavě. Přál jsem si tě vidět už hrozně dlouho a jel jsem sem jen kvůli tomu, abych byl s tebou. Byl to tip a ty.. ty jsi tady." vydechl a zářivě se na mě usmál.
"Taky jsi mi chyběl, Nialle." začervenala jsem se.
"Hraješ dobře pingpong." cvrnkl mě do nosu a vzal mě za ruku. Byla jsem z toho trochu nesvá, ale pevně se ho chytla.
"Hm, díky." zasmála jsem se.
Po chvíli ticha jsme se zastavili a on se mi podíval hluboko do očí.
"Můžu vyzkoušet tvoje rty?" zašeptal. Bylo to jako v nějakém filmu. Ne ta atmosféra, ale to, že se ptal na tak stupidní otázky a já odpovídala tak stupidní odpovědi.
"Když tak moc chceš.."
__________________________
Hrozně se omlouvám, že je to tak pozdě! Napsala jsem to asi za dvacet minut, což je opravdu můj rekordní čas!:-DD Promiňte:) Docházely mi tak trochu nápady. Mám holt nudný život:-DDD
Díky za všechny voty a komenty, jste nejlepší!
Další bude pro @KaAdam:-))
Vážně nevím, kdy bude. Nemám moc času, tak snad do konce měsíce něco napíšu:-)) Ještě jednou se omlouvám, snad se líbilo!<33333
xoxoNatalie
ČTEŠ
FF- One Direction |CZ|
FanfictionZde najedete mé jednodílovky:-) Budou krátké, dlouhé.. Jakékoliv:-D jen doufám, že se vám budou líbit:) -N