Gerçekler Ortaya Çıkarsa

10 0 0
                                    


Hep ciddi konuşuyorduk. egleniyorduk. Sonra bu arada da 1.ayimizi bitirdik 2.ayimiza girmistik bile...
Sonra bir gün kendisi fitnessa gittiği için whatsapp pp sini vücudunu atmisti. Ben de kıskandıgim icin hemen kaldirmasini istedim.  Bahane uydurarak ne var birşey yok ne oldu falan gibi uzattı da uzattı bende kizdim ve bagirdim kaldiracak misin kaldirmayacak misin diyince de hayir deyince iyi deyip konusma bitti. Ve bir gün boyunca ne o bana yazdi ne ben ona. Sonra danamayip ben yine mesaj attim ben ona görüldü yaptı. ( birde görüldü yapmaları meşhur onun ) sonra ben yazıyorm yine tabi ondan sonra gruptan falan çıktım wp den ondan sonra mesaj atti sen ne yapmaya calisiyorsun artik yeter dedi...
Sonra ben de sen neden bana böyle davranıyorsun dedim bu sefer her gun bana görüldü yaptı cevap bile vermedi. Hep bir bahane uydurdu. Cevao vermedigi gunler de hep agladim. Hep aci cektim.Sonra arkadaşım ayşe diye biri var onun numarasi da burakta vardı hani şu grup isi demiştim ya benim arkadaslarimla grup kurmuştuk ordan da numaralar kaydedilmisti. Neyse işte ben bir gün yine bu gün de buragin beni aldatisiyla ilgili olan gun. Yine akşam ayşe ye işte burak böyle burak şöyle hep iyi şeyler bazen saçmaladim bile. Ayşe o sana göre degil dedi bir sey bildiği kesindi ama ne?
Büyük uğraşlar sonucu söyledi. Dün bana burak mesaj atti dedi ki dedi ; sen eski sevgilini geri kazanmak için ne yaparsın diye..
Ilk anlam vermemiş sonra burak ben şuan eski sevgilimin dolabindayim ne yapsam ailesinjn karsisina çıksam mi ozaman inanir bana demis...
Ayşe ilk şaka zannetmis sonra gercek olduğunu anlayinca bayaa kızmış . Oda neden kizdin diye bir soru sormus mall yaa ... lan ben olsam agzina sicardim. Ben bunu duydum içime birsey çöktü. Kötü oldum . Sonra yine bir kac gun gecti instagrama yeni sevgilisi ile fotoğraf atmis altina da "Dünyam" yazmis.

Ağladım sustum...

"Yeni sevgilisi"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yeni sevgilisi"

Gülüşüne Vuruldum♥♡♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin