"Evet ben"dedim nefes nefese"sen bir yolcusun"
"Ne yolcusu"sordum merakla. Bir orman bi deniz yolcusu olsam fena olmazdı."zaman yolcusu"dedi titrek sesiyle."Ne!!!"arkamdaki koltuğa yığıldım."Bu rüyadan kaynaklımı"Liam da benim gibi anneme bakıyordu."Evet rüya bir çeşit haberci,yakında seni almaya gelecekler hazırlanmalısın."şaşkınlığım bütün yüzümü kaplarken,aklımda o kelimeler yankılanıyordu.
Yakında seni almaya gelecekler hazırlanmalısın!
Seni almaya gelecekler
"Beni ne yapacaklar ki"Liam da olayın şokundan hala çıkamamıştı. "seni alıp uzaya götürecekler,orada eğitim alacaksınız."
"Alacaksınız derken"dedi Liam."sende gidiyorsun Liam çünkü aynı rüyayı sende gördün."Liam korkarak konuştu."nereden biliyorsunuz."
"Ben hissederim."Işıklar aniden yanıp sönmeye başladı.Annem"geliyorlar koşun hazırlanın en az bir saate burada olun buradan gitmeniz daha güvenli"sesi endişeli çıkıyordu."t-t-ama-m"dedik aynı anda.Liam kapıya yöneldi,ben ve annemse merdivenleri çıkmaya başladık.Merdivenleri hızla çıkarken ayağım takıldı ve tökezledim.Tam düşecekken annem tuttu.👙👠👡👜👚👗👖👟👓⌚💄🔰🔝
"Kızım acele et Liam geldi"
"Tamam"dedim valizin fermuarını kapatırken."anne biraz yardım iyi olabilir"diye bağırdım."Bekle Laura geliyorum"diyen Liam ın sesini duydum.Liam geldi ve valizi aldı."Peki anne nasıl gitmeyi düşünüyoruz"dedim"portalla"dedi."Peki bu portal nerede bi söylesene"dedim sahte bir sinirle."Evi altında"
" ne" Oha oha evin altında portal mı var ay ben şok ben vefat..
" Neyse çok zaman kaybettik gidelim" dedi ve merdivenlerden bodruma inmeye başladı.Liamda arkada iki tane valizi indirmekle meşguldü.Bodruma indiğimizde ne portala dair bir iz nede bir yapıt vardı.Sadece ortada bir taş onun üstünde de sarmallarla bir şekil vardı.Annem yan taraftaki dolaba gitti.İçinden kristale benzer üç tane şey çıkardı.ve bu taşları sarmalın deliklerine yerleştirdi.Sarmal aşağı doğru inmeye başladı. Bir nevi yerin içine çekildi.Sarmallar çekilip gittiğinde yerini büyük kocaman bir boşluk almıştı."Bu boşluktan aşağıya atlamalısınız."
" Ne!!!!!!!!!" dedik aynı anda .Açıkçası bu biraz garibimize gitmişti." Canımız yanar mı?Annem olumsuz anlamda başını salladı.Aslında biraz rahatlamıştık fakat bu annemin bizi uçurumdan ittirmesiyle bu his yerini korku ve heyecana bıraktı.Annemden en son duyduğum şey soğukkanlı olun demişti sonrası biraz karanlık....
Geç ve kısa bir bölüm oldu sınavlar derken yazmaya vakit bulamadım.Bu arada karneler nasıl? umarım güzeldir notlarınız.Sizi seviyorum YOLCULARIM.
Vote atıp yorum yapmayı unutma