"Kde idete?"spýtala sa zmätene Fast robiaca kávu, zatiaľ čo Mysty spolu s Adym odchádzali.
"Ady nevyzdvihol objednávku, tak ju musím znova podpísať a dohodnúť sa na novom dátume,"povedal Mysty bez toho, aby sa obzrel.
"Čo mu je?"spýtala sa Fast Adyho bez toho, aby vydala zvuk. On iba mykol plecami a vyšli spolu von.
"Pôjdeme mojím autom,"povedal Ady, aby si to u Mystyho trochu polepšil.
"Dobre,"povedal úplne uvoľnený a sadol si na miesto vodiča.
"Čo robíš?"nahneval sa Ady.
"Vravel si, že ideme tvojím autom, takže šoférujem."
"Akú ti to dáva logiku?"vybuchol. "Je to moje auto a navrhol som, že by si sa so mnou mohol zviesť, nie aby si šoféroval!"
"Ale no tak, Ady, hádam sa nenahneváš preto, že si chcem vyskúšať tvoje nové auto. A nezabúdaj, že by som to nemusel robiť, keby si vybavil tú objednávku."
Ady sa premáhal dlhšiu chvíľu.
"Ak sa jej niečo stane, ak ju ťukneš len o malé dievča, tak ťa zabijem,"povedal po chvíli a nastúpil si.
"Neboj sa, nie som Funny, viem šoférovať aj bez toho, aby mi auto vybuchlo,"pousmial sa Mysty a naštartoval.
"Nejako je tu ticho,"povedal po chvíli šoférovania najnovšieho modelu červeného Mini - Cooperu a zapol rádio.
"To nepúšťaj, idú tam samé kraviny,"namietol Ady. "Pustím niečo z môjho iPadu."
"iPadu? Kedy si si stihol kúpiť iPad?"
"Už dávno. Odvtedy do neho sťahujem moje obľúbené pesničky."
"Páni. Vždy si mi prišiel taký...staromódny."
"Čo tým myslíš?"
"Veď vieš, že by si jazdil v starom aute spred 70. rokov, ktoré by stále malo kazetové rádio, v kufri mal arzenál revolverov a winchestroviek a počúval Boba Segera."
"Hej, takú nočnú moru som mal. Daj to sem,"povedal Ady a zobral Mystymu iPad, z ktorého sa po chvíli ozvali veselé tóny.
"Čo to je?"spýtal sa Mysty, aj keď tú hudbu odniekiaľ poznal.
"September od Earth Wind and Fire,"povedal a začal tancovať.
"Nemáš tam nejakú normálnu pesničku?"
"Všetky sú normálne,"namietol.
Onedlho zastavili na semaforoch. Za nimi v aute nervózne stískal volant postarší chlap, ktorý sa ponáhľal z práce domov, pretože sa dozvedel, že sa u nich zastavil exekútor. Mysty sa pozeral do spätného zrkadla, no nie na nervózneho chlapa v zelenom Opli Astra, ale na auto za ním, Chevrolet Tahoe, z ktorého nemal dobrý pocit.
"Počkať, to je moja zbraň, ktorú som ti prednedávnom požičal?"spýtal sa Mysty, keď v priehradke Adyho auta uvidel svoju Berettu 92.
"Do riti,"povedal a rýchlo sa snažil priehradku zavrieť, no nestihol to. Mysty stihol vybral svoju zbraň.
"Daj mi ju!"Ady ju chytil, no Mysty ju držal najsilnejšie, ako vedel.
"Prečo by som mal? Je to moja zbraň, ktorú som ti požičal a ty si mi ju nevrátil!"
"Nepoužíval si ju!"
Medzitým naskočila zelená a keďže sa Mini - Cooper nehýbal, muž v Astre začal ešte viac nervóznieť.
"No tak, ponáhľam sa domov a je zelená, hýbte sa!"zakričal v aute, no Mini - Cooper sa stále nepohol.
Chlap sa už - už chcel vystrčiť z okna a zakričať na nich, no vtom Ady povolil stisk a zákonmi fyziky bola zbraň vyhodená z okna. Keď ju chlap uvidel, radšej stíchol.
"Ty nie si normálny, Ady,"povedal Mysty, vystúpil z auta, zbraň si založil za nohavice, opäť nastúpil a stihol naštartovať a odísť ešte predtým, než opäť naskočila červená.
Nervózny chlap teraz doslova zúril. Mysty to však spravil tak trochu aj naschvál, keďže sa chcel zbaviť toho čierneho Chevroletu, čo keď sa mu podarilo, vydýchol si.
"Ako dlho tam ešte pôjdeme?"spýtal sa Ady po chvíli.
"Už to nebude trvať..."nedokončil, lebo v spätnom zrkadle opäť uvidel to čierne auto.
"Ady, pripútaj sa,"povedal Mysty.
"Čo chceš robiť s mojím autom?"spýtal sa Ady nervózne.
"Vidíš ten Chevrolet za nami? Prenasleduje nás už asi desať minút a neviem, čo od nás chce."
"Dúfam, že sa s ním nechceš pretekať s mojou Scarlet!"
"Scarlet?"
"Áno, ako Johansson."
"Môžem ťa ubezpečiť, že Scarlet zažila aj horšie,"povedal, zaradil a vyštartoval.
"Mysterious, ja ťa zabijem! Ak toto prežijeme, tak sa jej už ani nedotkneš!"skričal.
"S tým som tak trochu počítal,"povedal zisťujúc, že aj Chevrolet zrýchlil.
Asi desať minút sa naháňali ulicami Saint Bartholomew, raz sa im stratili, no hneď ich dobehli.
Vtom sa oba autá dostali na cestu von z mesta a pred nimi bol kamión.
"Mám nápad,"povedal Mysty.
"Nie, Mysty, prestaň!"zahriakol ho Ady, no už bolo neskoro. Mysty prudko zabočil a predbehol kamión v poslednej sekunde predtým, než sa v protismere ukázalo auto, čím Chevrolet od nich odrezal.
"Ha!"buchol po volante. "Vedel som, že to v sebe mám."
"Čo? Chuť zabiť sa?"spýtal sa Ady s prekvapeným výrazom.
"Neboj sa, viem, čo..."druhýkrát nedopovedal, keďže cestu im zabarikádoval druhý Chevrolet Tahoe.
"Chcel si povedať robím?"dopovedal Ady za neho.
YOU ARE READING
Operácia Orbital Expres
AdventureRogue Five sú opäť zjednotení a pripravení kedykoľvek vyraziť do akcie! Lúpia banky a múzeá, zarábajú milióny a popritom rozbiehajú vlastný biznis! No idylka perfektného života sa zrúti, keď tajomná šéfka Westriverová vstúpi do hry a začne hrať inú...