____•3•____

4 0 1
                                    


Wtcieczka, pomyślałaam. Dotknęłam lewego skrzydła, i wszystko stało się jasne.( Dzięki dotknięciu lewego skrzydła przez moje ciało przechodzi fala gorąca i rozumiem wszystko)

-Angel. Wszystko OK?!- 

- Tak

- To chodź. Abe przegrał zakład i stawia nam obiad.

Poszliśmy. Weszliśliśmy do ulubionej restauracji chłopaka. Eyly zamówiła 2 duże margarithy, coca-cole,sok pomarańczowy, lody i jabłecznik. Natomiast ja z Abe'm dużom hwajską, dodałam sok pomarańczowy i lody.Po zjedzeniu ( odziwo Eyly zjadła wszystko ) musieliśmy zapłacić 175 brakowało mu troche więc mu ,, magicznie" dołożyłam. Po jedzeniu wróciliśmy do szkoły. Chór. Moja przyjaciółaka nie nawidziała muzyki ( jedynie lubi jej słuchać ) lecz jej mama uważała, że ma piękny głos więc chodzi na tę lekcje. Weszliśmy i zajęliśmy swoje miejsca. Pni Alis zaczęła przepytywać z posenki. Przez moje ciało przeszła fala gorąca.

-Angel.

Zaczęłam śpiewać. Profesor Alis wpatrywała się we mnie. Kiedy skończyłam nauczycielka wstała i zaczęła bić brawo. Klasa poszła w jej ślady. Po lekcjach poszliśmy do Eyly, a potem wróciliśmy do domu.

Około 12 w nocy dostałam SMS ,, Chodź". Otworzyłam okno, wyszłam i wślizgnęłam się do pokoju Eyl. Usiadłam na jej łóżku i zapaliłam latarke tak aby oświetlała nasze twarze. 

 - Hej. Jest sprawa.

-Jaka?

-Ważna, kurcze inaczej nie ściągała bym cię tu o północy! - krzyknęła Eyly

- Nie krzycz wszyscy śpią, co się stało?

- Za tydzień Ab ma urodzinki a ja nie wymyśliłam jeszcze dla niego fajnej imprezy.

- No dobra. Co on najbardziej lubi?

- Yyyy. No mój miśu lubi pływać!   

- Co??!!! Jak ty go nazwałaś?😔

- Moim misiem. No przecierz ja z nim chodzę.

- No tak. Bo ja... nie będziesz zła...

- Byłaś w nim przejściowo zauroczona? Prawda?

- Ta...Tak. Nie jesteś zła???

-Nie połowa szkoły się buja w moim Abe. Wiekszość dziewczyn go kraszuje. 

- Eyl bo ja...- rozległy się kroki. 

Dziewczyna zgasiła latarkę, a ja wyszłam i po chwili położyłam się w łóżku.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rozdziały jednak co niedzielę. Nie mogłam wstawić wczoraj bo miałam rozładowany telefon a nie byłam w domu. Przepraszam❤️❤️❤️❤️❤️❤️

AngelWhere stories live. Discover now