2# Díj

104 5 3
                                    

Amint korábban említettem, vannak még díjaim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amint korábban említettem, vannak még díjaim. Már ideje, hogy megköszönjem a másodikat AnoniemWriter írótársunknak! Még valamikor februárban történt ez a dolog, szóval nagyon-nagyon bocsánat a késésért!
Egyébként tetszenek a rajzaid, csak így tovább!

... ... ... ... ...

Szóval, volt öt darab kérdés :D

1. Ha kitörne egy zombi apokalipszis zombi lennél, vagy túlélő?

Ööö... Ne törjön ki. Őszintén megmondom utálom a zombikat. (Rosszakat álmodom tőlük.) Szóval, ha nagyon választani kellene, inkább akarnék meghalni rögtön, és nem túlélni.

2. Jártál már külföldön, ha igen mely ország(ok)ban?

Szerencsémre igen, elég sok helyen jártam már. :) Olaszország, Németország, Szlovákia, Lengyelország, Románia, Horvátország, Szlovénia. Tehát a környéken nagyrészt.
És el akarok menni Japánba, mint nagy animefan. Valahogy megoldom...

3. Tagja vagy az Illuminati rendnek?

Te jó ég, ez a kérdés! :D Nem vagyok tagja, vagy ha igen, de akkor nem tudok róla.

4. Szereted a horrort?

Nem kifejezetten a kedvencem, de ha muszáj, megnézem.

5. Ismered Grumpy Cat-et!

Igen! Nagyon cukorfalatos! <3

... ... ... ... ... 

A három tényt magamról majdnem elfelejtettem. Lol

- Már elmúltam 25 éves, de nem tagadom, hogy szeretem a meséket, főleg a Disney-t, az animéket, és ehhez hasonlóakat. Szégyenérzet nélkül elmegyek animeconra, vagy PlayIt-re, és szeretek Mc-vel játszani. :P

- Utálom követni a tömeget. Itt gondolok az öltözködésre, beszédstílusra, az állandó telefon nyomkodásra. Az egyéniséget díjazom. Nem kell olyan barát, aki a találkozások alatt a facebookot nézegeti, és minden hülyeséget kiposztol.

- Nagyon szeretek énekelni, és ha egy szám megtetszik, képes vagyok három napon át azt hallgatni, amíg nem tudom fejből a szöveget. :D

... ... ... ... ...

A kérdéseim a jelöltjeimhez:

1. Melyik a három kedvenc Marvel filmed? 
2. Kutyát vagy macskát tartasz/tartanál szívesen?
3. Játszol valamilyen számítógépes játékkal? Ha igen, mivel?
4. Ha te lehetnél a világ uralkodója, min változtatnál?
5. Mivel szeretnél foglalkozni felnőtt kordban? (Ha az vagy, mivel foglalkozol?)

... ... ... ... ... 

És végül a jelöltjeim:

1. Petra-Dragneel - Amikor cselekedni kell
Nagyon szeretem a Fairy Tailt, és te nagyon jól átadod a szereplők jellemét. Gratula!

2. Szyszyyy - Örvény Atlantisz 1.

3. HellOciana - Hogyan legyél jobb író

Most ennyi, mert sajna nem volt időm nagyon olvasni. 

... ... ... ... ... 

Ennyi lett volna. Még egyszer nagyon köszönöm a díjat, és a harmadikra is, amire szintén AnoniemWriter jelölt, hamarosan reagálni fogok. (Az kicsit bonyolultabb lesz ennél, ezért alaposan ki kell dolgoznom. Az egy JUDAS-díj.) Nem sokára jelentkezem! :)

Mindenkinek szép hétvégét!

Mindenkinek szép hétvégét!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

... ... ... ... ... 

Megjegyzés: Ez a csávó a klipben, nagyon tud!!!! <3

Díjak és más Dolgok...Where stories live. Discover now