4# Díj

60 2 8
                                    

Kaptam egy újabb díjat a 38-as szektorra

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Kaptam egy újabb díjat a 38-as szektorra. :D Ez mindig öröm. Most a köszönet Laeriel-nek jár, aki nagy Gyűrűk Ura fan, ezért raktam be fentre a jó kis zenéjét. Én is nagyon szeretem amúgy. Szóval köszike! :P 

... ... ... ... ...

A kérdései:

1. Winter is here? 2. GoT?

Itt egyben a második kérdésre is válaszolok, ugyan is... Lehet én vagyok egyetlen ember, de nem. Nem nézem. Nem tudnám megmondani miért. Mert még nem szántam rá magam, ennyi...

3. Ittál már alkoholos italt?

Hát öhm... Már régen elmúltam 18, szóval ja.

4. Ha igen, mikor és milyet?

Szeretem az ízesített söröket, és az édes likőröket. Az erősebbekért nem vagyok oda nagyon, mert volt néhány rossz élményem régebben... Köhöm.

5. Használsz parfümöt?

Igen. Minden reggel. :)

6. Láttad a Gru3-at?

Nem. Majd, ha fent lesz a neten, leszedem, és megnézem. Megválogatom milyen filmet nézek meg a moziban. Amúgy szeretem Grut és a minionokat, félre ne értsetek. 

7. Gumicukor?

Jöhet minden mennyiségben!

8. Strand vagy szabad víz?

Elsősorban strand, azon belül, aqua park. Szabad víznek csak a tenger jöhet szóba, mert ott látom, mire lépek.

9. Hordasz kalapot?

Nem. Lelapítja hajam, amiből, amúgy is kevés van. De télen veszek sapkát.

10. Hova mennél legszívesebben nyaralni?

JAPÁN! Ez nagy vágyam. És nem csak azért mert anime és manga fan vagyok. Nagyon tetszik a kultúra, és maga az ország. Cseresznye virágzáskor akarok menni. :D

... ... ... ... ...

Mondanom kell tíz tényt magamról. Lássuk, mit nem mondtam még el eddig...

- Órákig tudok elleni a Pinteresten.

- Egyszerre több sorozatot is nézek, és itt nem szappanoperákról beszélek, meg animékről, hanem komoly tartalommal bírókról.

- Xiaomi telefonom van. És akár ki, akár mit mond a kínai telefonokról, ez igen is jó! Sőt, olcsó a többihez képest, amiknek ráadásul a paraméterei sokkal rosszabbak. Majdnem két éve van meg, és semmi bajom nincs vele. Bárkinek tudom ajánlani.

- Van jogosítványom, de félek egyedül beülni a kocsiba. (ezt már lehet hogy említettem korábban... Na mindegy)

- Utálom a Facebookot. (kövezzetek meg, de így van)

- Mindjárt véget ér Fairy Tail manga, ami miatt sírhatnékom van. :(

- Készítek saját ékszereket a munkahelyemen.

- Nem bírom a nagy hőséget. 30° felett én már kész vagyok. Még jó, hogy van légkondi a munkahelyemen.

- Szoktam külföldről rendelni dolgokat, mert olcsóbb, mint itthon. Igaz, hogy több idő, mire megérkezik, de eddig nekem megérte. Kivéve ruhákat. Azzal már megjártam.

- Nem szeretem a rózsát. Szeretem nézni, de nem szeretek azt kapni. Tiszta unalmas...

... ... ... ... ...

Kérdéseim:

< Melyik a kedvenc virágod? >
< Melyik városban szeretnél élni? >
< Változtatnál magadon valamit? Mi lenne az? >
< Kedvenc nassolni valód? >
< Ki a példaképed? >
< Tél vagy nyár? >
< Kedvenc Disney hercegnőd? >
< Van háziállatod? Milyen? >
< Mit gondolsz erről a díjról? >
< Mit gondolsz rólam? :P >

(Nem baj, ha nem ismersz, a tényekről, amiket a díjaimban írtam, kicsit beleláthatsz a lelkembe. Amúgy nem muszáj erre válaszolni, csak már nem volt több ötletem.)

... ... ... ... ...

És akkor a jelöltjeim, akikből csak négy van. Remélem fogtok rá válaszolni, mert eddig sajna kevesen tették meg, akiket jelöltem korábban. :(

Leonetti686 - A Fekete kutya lánya 
Nem olvastam el még végig, de eddig nagyon tetszik, és örülök, hogy ilyen igényesen írsz. Csak így tovább!

nindzsakommandos - P07A934 - A Pandóra projekt
Mint magamat sci-fi rajongónak és szakértőnek gondolom, ezért a könyved nagyon tetszik. Várom a folytatást!

AnitaMarkovics - A Tépett Dombok titka
Mind a három írásodat olvastam, és nagyon tetszik a stílusod. Azt hittem ezeknek lesz folytatása. De, ha nem, akkor várok tőled újabb novellákat.

GSmaker - Végzetünk koronája
Csak azért, mert miért ne. :P No comment!

... ... ... ... ...

További jó idő töltést a Wattpadon, és keressetek jó olvasmányokat! ;)

További jó idő töltést a Wattpadon, és keressetek jó olvasmányokat! ;)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

... ... ... ... ... 

Díjak és más Dolgok...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora