6# Díj

30 4 2
                                    

Kaptam egy újabb díjat, már nem is tudom melyik könyvemre, de azt sejtem, hogy a 38-as szektorra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kaptam egy újabb díjat, már nem is tudom melyik könyvemre, de azt sejtem, hogy a 38-as szektorra. :P Nagyon szépen köszönöm Esztig05-nek a kedvességét, és nagyon bocsánat, hogy csak ilyen későn jutottam el a megválaszolásához. (kicsit el vagyok havazva mostanában...)

Akkor kezdjünk is neki!

1. Milyen fajta filmeket/sorozatokat NEM szeretsz?
Az akció filmekért nem vagyok oda (persze vannak kivételek), a horrort sem, és a nagyon okkult témájúakat sem. És azokat sem, amiért mindenki oda van, és csorgatja rá a nyálát. Lásd: Trónok harca... Hát ez van...

2. Kedvenc színész?
Úúú, az nagyon sok van, szóval nem fogom felsorolni mindet. Annyit mondok, hogy az összes színészt szeretem, aki bármilyen Marvel karakter alakít. :)

3. Mi a hobbid?

Jelenleg az írás, és a képszerkesztés. Amúgy a kézi rajzolás is, de arra mostanában nincs erőm. :(

4. Most hol vagy?
Munkahelyen Csepelen. :P

5. Ha lenne egy hajód, hogy neveznéd el?
Á, hát csak egy képen: TARDIS

6. Melyik könyvet olvasod most?

A Wattpadon jelenleg semmit, persze vannak tervek az olvasó listámban. Jelenleg várok egy könyvcsomagot, amiben benne van Jane Austen összes regénye (a halálának a valahányadik évfordulójára adták ki az összeset két kötetben) Ha az megjön, éjjel nappal olvasom majd.

7. Hány százalékon vagy?
Hát, ezt nem nagyon értem, de ha a lelki és szellemi állapotomra gondolok, akkor -1...

8. Mikor feküdtél le tegnap?

Tizenegy körül, mint általában. Korán kell kelnem...

9. Milyen színű a szemed?
Szürke, de van benne egy kis kékes-zöldes árnyalat.

10. Kedvenc tantárgy?

Már nem járok iskolába, de amúgy általánosban a rajz volt, gimiben az infó és a biosz. 

... ... ... ... ...

Tíz tény magamról, amit tudom, hogy senki nem fog elolvasni... EZÉRT, a kutyámról írok tízet!!!

- Lokinak hívják, és a Fairy Tail című anime egyik szereplőjéről kapta a nevét. De, ha valaki megkérdezi, akkor azt mondom, hogy az asgardi Lokiról.

- Ő egy csivava, amit esküvő ajándéknak szánt a nevelő apám. Én nagyon örültem neki, a férjem már nem annyira. (de már megszerette, nyugi)

- Loki szeret kettőnk között aludni, és nappal a takarónk alatt.

- Ha nem vagyok otthon, akkor ki kel tennem neki egy ruhadarabomat, amitől tudja, hogy haza jövök, és azon feküdhet.

- Imádja a banánt, és főtt zöldségeket is, persze egy kis húsit sem vet meg.

- Szeret sétálni, így azt sem bánja, ha ruhákat adok rá ezért.

- Nagyon figyelmes, ezért minden kis nesszre megy az ajtó elé ugatni, vagy az ablakon kinéz, és onnan mondja a magáét.

- Utálja az állatorvost, és a fürdetést.

- Antiszociális, mint a gazdája, más kutyákkal sem hajlandó barátkozni. Egyedül anyum tacskójával van jóban.

- Ha azt mondom neki: Cica, az az ellenségre vonatkozik, legyen állat vagy ember.

Itt egy kép róla:

Itt egy kép róla:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

... ... ... ... ...

Kérdéseim (amiket utálok kitalálni):

1. Marvel vagy Dc?

2. Fekete vagy fehér?

3. Kedvenc ételed?

4. Tea vagy kávé?

5. Kedvenc sorozat?

6. Mi álmaid melója? Miért?

7. Szerinted, hogy tehetnénk jobbá a Wattpadot?

8. Kedvenc youtuber?

9. Édes vagy sós?

10. Szerinted van értelme a díjaknak, ha úgy sem olvassák végig, és azok, akiket megjelölsz nem válaszolnak? Miért?

... ... ... ... ...

Na, ennyit rólam... Akkor most jön a jelölés. Mivel nem nagyon olvasok itt mostanában, ezért  tíz olyan embert jelölök meg, akik követnek engem. Ezzel díjazom a hűségüket. :) <3

__Kimiko__
pepuu_Keller
Desire_Darkwolf
BrigittaMtys
f1love94
ehesvelociraptor
KataHegeds9
No1111name
Wyninn
bogyokaa

Köszönöm nektek a követést, és jó írást kívánok mindannyitoknak!
(Amúgy a többieket sem felejtettem el, ők majd a köviben kapnak helyet :P)

... ... ... ... ...

Én ennyi voltam, még egyszer köszi a díjat. Szép napot!

 Szép napot!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ui: Nem szeretem annyira Justin Biebert, de ez a szám ott van :P

Díjak és más Dolgok...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin