Sunetul pasilor tai care se indepartau de mine...fata ta dezamagita nu putea sa dispara din creierul meu. Daca as putea schimba trecutul ...dar e imposibil ..
***
Zilele trec fara sa iti dai seama iar blonda a avut parte de zile linistite spre surprinderea ei. vantul batea in frunzele copacilor iar cerul gri nu era foarte primitor. E posibil sa ploua. isi zice in gand blonda.
Era pauza de pranz si a terminat acum ceva timp de mancat iar acum se plimba prin scoala . Prietena ei nici azi a venit la scoala . Dar nu e prima data cand face asta asa e nu isi solicita creierul cu asa ceva. Blonda merge la vestiarul ei si isi ia un caietel si penarul ei apoi inchide vestiarul si pleaca dar se ciocneste de cineva iar penarul ei cade pe jos.
Blonda geme de durere si se apleaca sa isi ia penarul. "Scuze nu te-am vazut." zice blonda si isi ridica capul sa vada un baiat mai inalt de cat ea cu o culoare a parului ciudata. "Nu e problema nici eu nu te-am vazut ." Zice baiatul cu un mic zambet pe fata.
Blonda se ridica si ii arata un mic zambet pe fata dupa pleaca. "Tu esti fata aia care a ajutat noul student nu?" Zice baiatul amuzat cand ii vede fata putin rosie. "Da...de ce intrebi?" Zice blonda rusinata ca inca nu au uitat de acel moment rusinos pe care la facut.
"Eram curios. Ne mai vedem blondo!" Zice baiatul si pleaca lasand o fata confuza in urma.
----
Scoala sa terminat de mult iar nimic interesant sa intamplat. Soarele pleaca iar luna vine cu aceasi fata a ei , unele stele straluceau mai mult de cat altele iar vantul puternic si rece o facea pe blonda sa tremure.
Nu sa gandit ca e asa de frig si acum regreta ca nu a venit cu ceva mai calduros. Va intrebati de ce este afara la ora asta? Blonda mereu adora sa se uite la stele noaptea ...o face in fiecare zi aproape. Daca nori acopera frumusetea stelelor atunci ea nu pleaca din casa la o ora ca asta.
De cand era mica adora stelele.
"Mami uite, uite! Pot sa vad carul mare!" Striga fetita mica foarte fericita. "Stiam eu ca poti sa il vezi draga. O sa iti zic un secret. " Zice mama ei . Blonda audind cuvantul secret era mai fericita ca niciodata.
"Este un secret intre noi. " Zice mama ei la urechea micutei . "Scorpion si Aquarius sunt impreuna dar nu vor sa zica nimanui." zice mama ei si chicoteste. Blonda se uita surprinsa la mama ei iar un zambet mare apare pe fata ei. "Stiam eu! Aquarius si Scorpion sunt perfecti nul pentru celalalt!" Zice fata si alearga prin jur fericita in timp ce mama ei chicotea la cat de draguta e.
"Draguta mea"
Memoriile sunt cele care o fac sa continue cu zambetul pe fata. Mereu cand se gandeste la stele amintirile fericite cu mama ei o fac sa zabeasca. "Mai ,mai ce cauta o blonda in parc la ora asta ?" Vocea unui barbat se aude iar blonda isi da ochi peste cap.
"Nu ma asteptam sa ma urmaresti . Zice blonda si se intoarce spre el. "Cine a zis ca te urmaresc? Nu esti singura care se plimba prin parc . " zice baiatul si se aseaza pe o banca de langa blonda. "Cum zici tu.." Zice blonda si se uita la stele.
O liniste ca de morti erau intre ei iar baiatul se uita la ea. "Iti plac stelele?" intreaba el incercand sa faca o conversatie iar blonda se uita doar la stele . "Da..." Zice blonda cu un mic zambet pe fata. Baiatul se uita confuz la ea . "Cum zici tu." mormaie el.
Blonda chicoteste. "Din cate vad zvonurile nu sunt adevarate. " Zice blonda si se uita la el . "Zvonurile sunt doar niste minciuni" Zice el in timp ce se uita la stelele care blonda o fascineaza.
cei doi rad dar baiatul se opreste brusc si se ridica in picioare. Blonda se uita la el confuza. "Sa intamplat ceva?" Intreaba blonda . Baiatul se uita prin jur si dupa ofteaza."Nu....ar trebui sa pleci acasa ." Zice baiatul serios. Blonda stie ca ceva nu este bine dar decide sa nu intrebe. "Cum zici tu..." Zice blonda si se ridica de pe banca.
"O sa te conduc." Zice blondul si se uita prin jur cea ce o face pe blonda sa chicoteasca. "Nu am un an ma descurc si singura nu e ca si cum e prima data cand sunt intr-un parc la ora asta." zice blonda si merge inainte. "esti incapatanata." Zice blondul oftand.
Blonda se intoarce cu fata la el . "Stiam asta de mult zi ceva ce nu stiu ." Zice blonda chicotand si mergand inainte cu un baiat dupa ea. Fata ofteaza. "Si care era numele tau? " Zice blonda . "Sting . Nu ma asteptam sa ii uiti deja numele. " Zice el amuzat. "Cum zici tu ciudatule. "
Si asa cei doi au mers pana la casa blondei ."Acum ca sti unde locuiesc spre ca nu o sa vi sa ma sacai." Zice blonda serioasa. "Da, da ...de parca as vrea sa vin aici vreodata." Zice blondul plictisit si pleaca.
"Ne mai vedem " zice Sting si dispare in intuneric. Blonda ofteaza si deschide usa casei ei. "Casa dulce casa..." Zice blonda si sare direct pe canapeaua ei.
Si acolo a stat toata noaptea dormind linistita fara probleme.
----
A trebuit sa o fac....daca nu o faceam ma urai pentru tot restul vieti tale de om.
CITEȘTI
Am nevoie de tine
VampireSunt un mostru stiu....nu ma pot opri din a te rani. setea de sange nu poate fi controlata. Nu am luat in considerare ce ai zis iar acum e prea tarziu ca sa ma ierti. Te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni de asta trebuie sa te protejez. Imi pare...