Nu indrazni Dragneel

74 9 4
                                    

"Cineva are ganduri perverse cu mine nu?" Zice baiatul amuzat de fata rosiei a blondei. "NU sunt perversa ca tine" zice   si se intoarce in alta parte toata rosie la fata. "Ce draguta poti fi cand te rusinezi." Zice amuzant si ii ciufuleste parul."


"HEY! PARUL MEU!"

Alta zi de scoala si alta zi plictisitoare. Blonda inca se gandeste ce sa intamplat aseara. Inima ei batea rapid mereu cand se gandea...frica care o simtea nu era ceva normal pentru ea. Acuma are un bandaj in jurul incheieturi maini ei totusi e bine ca nimeni a intrebat , nu e ca si cum le pasa.

Ar fi vrut sa fie un vis dar din pacate asta e realitatea a fost muscata de incheietura maini de catre un ciudat care a fugarito fara oprire. Inca nu poate sa inteleaga ...vampiri chiar exista?

Poate va intrebati ce sa intamplat cu ghiozdanul ei. Pai...

Amintiri

"Yo blondo!" striga baiatul cu o culoare ciudata a parului. blonda isi intoarce privirea spre baiat curioasa. Ce vrea de la ea? "Amm..da?" zice blonda confuza si merge spre el. "Am gasit ieri ghiozdanul tau pe jos nu stiu cum poti pierde un ghiozdan " zice baiatul amuzant si isi intinde mana spre ea cu ghiozdanul. blonda ia ghiozdanul simtind mana lui surprinzator de rece. ii zambeste politicos si ii multumeste, el voia sa plece dar observa ceva.

"Mana ta.." zice cu o voce stinsa. blonda ramane surprinsa cand ii ia mana si se uita mai atent. se simtea inconfortabil ca cineva sa faca asa ceva. "ummm..poti sa imi dai drumu la mana?" glasul ei il trezeste pe baiat la realitate si ii da drumu. "scuze..nu mi-am dat seama" zice baiatul si pleaca cu o privire confuza.

blonda nu intelegea de ce se comporta asa, dar a decis sa nu isi bata capul si pleaca. Totul e confuz...nu intelege ce se intampla. Frica circula prin corpul ei. "Vampiri..." zice blonda fara sa vrea cu voce tare.

Chiar exista? Daca da  nu vreau sa mai vad altii

Confuza, speriata si ranita ...Sting este si el unu? se intreaba blonda ...Ce ar trebui sa mai cred?

--------------in alta parte-------------------

"Tu ai  bagato in treburile tale? Esti sanatos la cap?" Vocea cuiva care era rezemat de perete ii se adreseaza blondului care rade .

"Ce te intereseaza daca a fost ranita la mana?" zice blondul nepasator, totusi chiar si el se simte vinovat pentru ce sa intamplat. "Ai bagat un om in problemele tale crezi ca e normal? Acuma sti cat de confuza, speriata poate fi? " zice cel cu parul ca petalele uni cires. Sting ofteaza si pleaca. "Nu am vrut sa o bag, a vrut ea" zice si vrea plece.

"O sa ii sterg memoria" zice baiatul si rvea sa plece dar Sting il impinge in peretele scoli cu putere. Privirea lui putea arata dezamagire si suparare. "Sti efectele daca ii stergi memoria doar odata, ce o sa faci daca o sa se mai intample? O vei sterge iar si air? Esti chiar cretin?!"

Baiatu ofteaza "Nu am alta cale..e mai bn pt ea" Sting ii da drumul. "Daca ii stergi memoria te omor cu mainile mele Dragneel" zice si pleaca cu o privire enervata.

Nu vreau sa pateasca ce a patit si Yukino...

"Cine esti tu?" voce unei fete confuze se aude. "Nu mai ma ti minte? Yukino sunt eu Sting!" zice baiatu speriat si surprins.

NU! NU!NU! 

"Nu stiu cine esti si sunt sigura ca puteam sa imi amintesc cine esti." Zice ea cu o voce confuza , Sting isi apleaca capu si se uita la pamant in timp ce fire e par ii acoperau fata, un mic zambet ii apare pe fata. "Scuze te.am confudat cu cineva asemanator cu tine" Zice in timp ce isi strange pumnul si se intoarce rapid, lacrimi incepand sa cada din ochi lui albastri mai inchisi ca oceanu.

Fata zambeste prietenos pregatita sa plece. "Imi pare rau sa te dezamagesc , dar sper sa gasesti persoana care o cauti! E ciudat cum are acelasi nume ca mn ." zice amuzata, pasi ei se indeparteaza de langa blond.

Lacrimi plini de durere cadeau pe jos, durerea care o simtea era de nedescris...inima lui parca a fost distrusa in milioane de bucati...

Starea lui fericita a disparut...in schimb a fost inlocuita  cu durere, tristete, dezamagire si suparare.

"TE URASC ASA DE TARE VIATA! DE CE AI STERS MEMORIA EI ZEREF!" strigatul lui, suspinele lui..secunde, minute, saptamani, suspine,  ani si ani au trecut si inca se simte rupt. Totusi sa schimbat mult de atunci, a devenit alta persoana.

Nu vrea si blonda sa uite totul... daca va uita e posibil sa piarda mult mai multe momente din viata ei..

--------------------------------

Fata cu parul auriu merge spre casa in timpc e asculta muzica la casti fericita. Incearca sa uite totul pentru moment si sa se distreze putin. "Nu stiam ca sti sa canti." Se aude vocea unui baiat cu aprul ca florile de cires. Blonda se rusineaza instant la comentariul facut si se intorce spre el."S-SSTAI TU MAI AUZIT?" zice blonda ingrijorata cea ce il face pe baait sa rada.

"Pai vocea aia minunata, e prea greu sa o ignori." zice cu un ranjet pe fata iar blonda isi da ochi peste cap. "Nu am chef de glume Dragneel , de ce ai venit aici? Nu am chef sa fiu sacaita."

starea blondei sa schimabt imediat, dintr.o stare rusinata a devenit rece si nepasatoare. Baiatul se uita uimit la ea, starea ei sa schimabt imediat, expresia fete ei era una suparata si enervata. "Nu am voie sa ma asigur ca ajungi in siguranta acasa? E destul de tarziu." Zice si isi pune mana pe umarul ei, cea ce o face pe blonda sa ofteze si se indeparteaza de el. "Nu mai ma atinge, doi pleaca acasa ma descurc si singura, nu mai te baga in viata mea si asa nu te intereaseaza." zice indiferenta si merge in fata mai rapid .

Baiatul ofteaza. Femeile. Blonda ajunge pe o strada mai intunecata si Dragneel dupa mea." Poti inceta sa mai vi dupa mine?" zice iritata. "Poti inceta sa fi enervanta si sa taci? " zice baiatul oftand.

"Am zis ca nu am nevoie de aju-" blonda vrea sa termine dar cand vroia sa se intoarca cu fata spre el este inpinsa in perete cu forta.

Corpul lui era apasat pe sani ei, respiratia  lui era grea, ochi lui nu aratau nici o emotie. Blonda in schimb era surprinsa la ce a facut, inma ei batea foarte tare, ochi ei ciocolati erau uimiti, sani ei simtind cum face contact cu abdomenu lui, piciorul lui care era fix intre picioarele ei apasant pe punctul ei. "Nu vad ca te descurci" zice cu un ranjet pe fata, cineva a castigat.

Baiatul  se indeparteaza de langa blonda respirand greu, recunoaste il excita foarte mult ce a facut. "De ce ai facut aia idiotule? Ma descurc singura dar nimeni nu o sa faca ce ai facut tu! Nimeni nu ar vrea sa ma violeze ." isi da ochi peste cap si pleaca in fata in timp ce picioarele eiau remurat un pic, inima ei inca batea rapid si Dragneel stia.

E excitata? " Daca ai sti de ce sunt in stare baieti.." zice mai mult pentru el.

Cu timpul mai facut sa ma indragostesc de tine nebuneste, trebuia sa iti sterg memoria de mult poate nu mai petreceam asa de mult timp cu tine. Vreau sa te tin in bratele mele mereu, sa nu iti dau drumul nici daca e ultimul lucru care il mai pot face pe planeta asta.


Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 03, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Am nevoie de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum