"Mereu apari in cele mai ciudate feluri" imi zice cu zambetul ei care il ador si chicoteste. "Ce pot zice. Sunt 'misterios' " ranjesc la ea facand-o sa rada . "Esti misterios dar nu va fi pentru mult timp asa, voi afla adevarul despre tine ! Nu uita Dragneel" imi zice in timp ce pleaca spre clasa ei. "Ne mai vedem domnul 'misterios' " imi zice vazand cum dispare din raza mea de vedere
"Da....ne mai vedem"
-------------
"Chezz....Lucy ma asculti macar?" zice o fata cu parul albastru . Blonda tresare si se uita la prietena ei ingrijorata. "Nu...scuze ma gandeam la niste chesti." Zice blonda si ii arata un mic zambet prieteni ei. "Incepi sa ma ingrijorezi .." Zice prietena ei cu ochi ei caprui ingrijorati .
"Sunt bine Levy nu trebuie sa te ingrijorezi doar ca..." blonda ofteaza , isi intoarce privirea in alta parte si isi musca buza de jos , tragand aer adanc in piept.
Prietena ei statea langa ea asteptand sa zica ceva dar nu putea spune nimic. Unele lucruri nu trebuie sa fie spuse. Clopotelul suna cea ce o salveaza pe blonda, totusi prietena ei se uita la ea ingrijorata dar se ridica intr-un final "Poate nu vrei sa imi zici dar nu uita ca sunt aici pentru tine bine?" Zice prietena ei cu un mic zambet si pleaca .
Blonda da afirmativ din cap si se ridica plecand spre clasa ei.
" Nu conteaza cat fugi...te voi gasi si intr-un final te voi ucide" inca nu stie daca a fost un vis sau chiar sa intamplat. Totusi stie cat de teama ii era. Poate era un vis dar parea asa de real....
---in clasa
"Tu cu cine o sa faci echipa?" Intreaba o fata cu un zambet mare pe buze. "Pai cu Natsu desigur." Zice o fata cu parul castaniu. "Esti sigura Cana?" zice prietena ei ingrijorata. "Yep. Iubita lui oricum nu il poate satisfa mai bine de cat eu" zice fata cu numele de Cana cu ranjetul pe fata fara sa ii fie frica ca cineva auzea tot.
"Esti sigura ca el vrea sa faca proiectul cu tine ?" intreaba prietena lui Cana.
Blonda pur si simplu era scarbita de conversatia lor. Fetele astea chiar nu au minte sau poate nu are ea.
------ora pranzului
"Ce crezi ca sa intamplat ?" Zice prietena blondei foarte fericita. Blonda rade vazand cat de fericita este prietena ei. "Sa ghicesc.....um. ai gasit o noua carte interesanta?" intreaba blonda curioasa sa stie daca a ghicit sau nu. "Neh. E ceva care nu ai crede ca ar fi posibil" zice prietena ei cu un zambet mare pe fata.
"Nu stiu....un baiat? dar nu esti genul-" blonda este intrerupta de catre prietena ei. "Daca nu am avut un iubit pana acum nu inseamna ca nu sunt genul" zice prietena ei suparata. "Ok, ok scuze . acum zi cine e norocosul?" zice blonda amuzata de situatie.
Obraji prieteni ei deveneau o nuanta mai rosie si se uita in jos rusinata. "Pai....e destul de complicat." Zice prietena ei rusinata cea ce o face pe blonda sa chicoteasca. "Avem destul timp"
'cine ar fi crezut ...prietena mea este indragostita pentru prima data
»«»«»»«««»««»««»»««»»«««»««»«««»«««»«
Blonda mergea spre casa cand cineva o impinge si cade pe jos. "Ii cunosti pe Sting? " intreaba barbatul cu o privire serioasa. "Da..? de ce intrebi?" intreaba blonda si se ridica in picioare tindand o distanta cat mai mare de el. O parte din ea zicea sa fuga dar alta zicea sa stea. inima ei incepe sa bata rapid cand vede barbatul cums e aproprie de ea. Era speriata , la fiecare pas care il facea barbatul ea se indeparta. "Vreau sa imi zici unde e." Zice barbatul strangadusi pumnul. "D-dar nu stiu.." Zice blonda. Atunci barbatul trage ghiozdanul ei , ea ii dandui drumul la ghiozdan si fuge cat de repede poate.
Tot corpul ei transpira iar inima ei batea din ce in ce mai repede. Barbatul lasa ghiozdanul pe joc si fuge dupa ea. "AM ZIS CA NU STIU! NU MAI FUGI DUPA MINE!" striga blonda si fuge si mai rapid. Deja era noapte si arpoape nimeni era la ora asta. Trebuia sa se descurce. Nu poate fugi pana la ea acasa daca nu va sti unde locuieste. Unde sa fuga? nu are unde.
~~~~~~~~
In timp ce mergea baiatul prin strazile pusti plictisit vede un ghiozdan pe jos. Un ghiozdan? se intreaba el . Il ridica si se uita mai atent . E ghiozdanul blondei.
"Nu inteleg de ce iti scri numele pe ghiozdan" Zice el amuzat. "Nici nu trebuie sa sti." Zice blonda si ii trage ghiozdanul din mainile lui. "Eu nu zic nimic de dragonul desenat pe pe ghiozdanul tau. " zice blonda facandul pe baiat sa rada. "Aici mai prins."
De ce e pe jos? Se intreaba el. Baiatul ofteaza si pleaca cu ghiozdanul dupa el.
*
Blonda se ascunde de pe un zid respirand greu. Crezand ca a scapat vrea sa fuga prin cealalta parte dar barbatul era deja in fata ei. "Cum-" Blonda nu mai apuca sa zica nimic ca barbatul o impinge in perete cu putere facand-o sa scoata un mic sunet de durere. Barbatul o tinea de gat si blonda incerca sa scape de mana lui, picioarele ei pluteau in aer si nu putea face nimic.
"Unde e Sting?" Intreaba barbatul aceasi intrebare. "N..u...s..t...i..u" Zice blonda incercand sa respire.
"incercand sa caute blonda asta ca nu stie sa stea in casa " Zice cineva di incepartare. "S..ti..ng" Incearca sa strige blonda si barbatul ii da drumul facand-o sa cada pe jos. "Alergi dupa ea atata sdoar ca sa sti unde sunt? Ei bine sunt aici ." Zice el calm.
Blonda se uita la cei doi cu lacrimi in ochi atingandu-si gatul care durea. "Vad ca te-ai maturizat Sting, ma asteptam sa lupti cu mine." Zice barbatul si Sting ranjeste. "Cine a zis ca nu o sa fac asta?" in acea secunda Sting apare in fata lui lovindul in fata .
Barbatul ramane surprins si il prinde de mana arucandul intr-un camion. Blonda se uita socata si se ridica fugind spre sting rapid dar barbatul o prinde de mana. "Da-mi drumul! " Striga blonda si ii da o palma peste fata. Dar vazand ca asta nu la afectat nici macar un pic a inceput sa scape cat mai repede de mana lui.
Barbatul Ii trage incheietura aproape de gura lui si o musca cu colti lui. Blonda plangea si il loveste in stomac cu piciorul ei. "NUU! Da-mi drumul! " Cand barbatul vroia sa o loveasca Sting il loveste cu putere facand sa apara o lumina aurie acesta rostogolinduse pe jos . Blonda era sa cada pe joc dar Sting o prinde.
" Cand zic ca nu e bine sa stai noaptea tarziu vorbeam serios." Zice sting dar blonda nici macar pe el il mai putea auzi. Mana ei ardea si durerea care o simtea era oribila. Tot corpul ei tremura si nu intelegea ...de ce? De ce ii e asa de frica? nu a mai simtit frica asta de mult timp.
Sti cum e cand iubesti pe cineva asa de mult in cat iti e frica daca afla adevarul te va ura toata viata ta?
CITEȘTI
Am nevoie de tine
Ma cà rồngSunt un mostru stiu....nu ma pot opri din a te rani. setea de sange nu poate fi controlata. Nu am luat in considerare ce ai zis iar acum e prea tarziu ca sa ma ierti. Te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni de asta trebuie sa te protejez. Imi pare...