Intro

284 23 17
                                    




Aud vocea ta iar si iar...tipetele de durere ale oamenilor ...iar tu monstrule esti o persoana cu doua fete! Te urasc si te voi ura mereu.

Acum e prea tarziu sa incerci sa schimbi ceva. Natsu Dragneel.

Nu as fi crezut ca ma poate face sa simt ceva pentru el. Vocea lui care te seaca de toata puterea ta.Ochi lui care te ametesc ....parul lui care mereu imi aminteste de copacul de cires. As vrea sa te iubesc ....dar nu pot. Esti complet alta persoana cand esti in forma ta reala. Ochi tai nu mai au acea culoare verde inchisa....

Nu stiu care sunt planurile tale cand mai vazut prima data...nu pot uita acele cuvinte. "Oameni sunt doar macarea mea." Acele cuvinte reci ... Privirea ta care facea pe oricine sa tremure.

De ce? de ce am inca acele sentimente fata de tine? Ar trebui sa te urasc totusi inima mea bate din ce in ce mai tare pentru tine.

Te urasc!

Te iubesc!

Aceste cuvinte sunt complet diferite. Doua lumi diferite. Diferite speci ...nu esti uman asta e clar. Dar inca mai ai o parte umana in tine sau a fost doar sa te joci cu mine?

Regret tot ce am facut. De ce trebuie sa te cunosc...

Draga jurnalule...voi muri cat de curand daca nu fug din orasul asta.

-

Nu mai pot gandi cum trebuie. Incep sa imi pierd memoria ...

-

Cine este acest baiat cu parul salmon? Se comporta ciudat cu mine de cat cu ceilalti. Privirea lui imi arata mila de fiecare daca cand ma vede.

-

Draga jurnalule...totul se agraveaza. Memoria mea...ajung sa uit ce am facut azi. Oricat as incerca sa imi amintesc nu pot.

-

Ma trezesc intr-un loc intunecat. Aud zgomote dar se opresc dupa ceva timp. Auzeam pasi unei persoane care se tot apropia de mine. Un barbat cu parul salmon iar sange curgea din gura lui venea spre mine cu o privire trista.

. Mainile lui patate cu sange ma ingrijorau cel mai mult. Ma dau mai in spate speriata de moarte de el.Totu corpul imi tremura. Frica punea stapaniere pe mine.

Barbatul se opreste in fata mea .... Ma uitam la el cu ochi mei caprui iar ochi lui incep sa lumineze...ochi lui verzi straluceau ceva care nu credeam ca poate fi posibil.

"Fac asta ca sa te salvez.." vocea lui ma seca de putere....sa ma salveze? Se apropie cu un pas mai aproape de mine facandu-ma sa tresar speriata."S-Stai departe de mine monstrule!" Strig la el mai speriata cum nu am fost niciodata.

Atunci el se opreste iar ochi lui devin un rosu sangeriu. O-Ochi lui....

Dintr-o data apare langa mine. Vantul bate iar ..sunetul frunzelor care zboara, mainile lui care vroiau sa ma atinga in orice moment. Vreau sa ma ridic si sa fug dar ma prinde de mana. Vreau sa tip sperand ca cineva o sa
Ma ajute dar isi pune mana a gura mea. "Vei uita tot cum o faci mereu.." Vrea sa ma omoare? Ma uit la el speriata incercand sa scap .

Cel cu parul salmon se apropie de gatul meu si incepe sa ma miroase. Dintr-o data simt ceva ca ma musca. Ce naiba....

Colti lui erau in pielea mea iar sange iesea un pic cate un pic. Totul corpul meu primeste acea virbratie. Incercam sa scap de el cu toata puterea mea. Il loveam dar nu mergea. Lacrimi ieseau din ochi mei iar fara sa imi dau seama am adormit .....mainile mele au incetat sa mai lupte....corpul meu nu mai avea nicio putere.

Singurul lucru pe care il mai vad este mana lui care imi acopera fata. "Este pentru binele tau..." vocea lui estre singura care o mai aud.

"B-Binele...?" Vreau sa continui dar ochi mei se inchid scufundanduma in lumea viselor .

Jocul minti. Scapi sau vei fi scufundat in propria ta minte. Pentru a afla adevarul va fi greu pentru ca aici trebuie sa iti asculti inima nu creierul care nu mai intelege nimica. Facem o groaza de tampeni in numele iubiri dar cateodata ajung la limitele ei.

Am nevoie de tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum