Pomoc Vláďo.

17 7 0
                                    

Dívali jsme se na film a objímali jsme se bylo to hezký film se mi hrooozně líbil a že já a Vláďa jsme spolu to je uplně nejhezčí co se mi mohlo přihodit. Vím že tohle jsem říkala i když jsem byla s Adamem ale na toho blbce bych radši neukazovala... s Vláďou je to jiný a jsem nejvíc šťastná za něj doufám že s ním budu moct být dlouho miluju ho a doufám že budu i dlouho a on mě taky.

když skončil film pomalu jsme se snažili dostat pryč ze sálu bylo tam hrozně moc lidí. Když jsme konečně vyšli ven ze sálu šla jsem na záchod a Vláďa na mě čekal na sedačce. Když jsem vyšla ze záchodu u Vládi sedělo zase spousta tak třinácti letých holek. Stála jsem tam a koukala na Vláďu Ten se na mě jenom omluvně podíval usmála jsem se tolik mi to nevadilo dokud jedna z těch holek Vláďu nepolíbila to jsem už nedala a šla jsem za ní a tak trochu na ní vyjela... " co si to dovoluješ?! je ti tak 13 a olíbáváš tady úplně cizího kluka kterej je tak o 20let starší než ty! promiň Vláďo " " v pohodě " " vidíš v pohodě " ušklíbla se na mě ta holka "ale ne to v pohodě to bylo dost blbý od tebe. " řekl Vláďa a měl pravdu co si to dovoluje jen tak přijít a chtít ho možná i sežrat... naštvala mě.... " hele já už musím jít..." řekl Vláďa když viděl můj výraz."tak ahoj" " ale ne Vlaďo zůstaň tu ještě s námi" zamrkala očima jedna z těch holek " ne já pospicham ahoj...." Vláďa rychle vzal naše věci a šli jsme pryč z kina."Promin Káťo " zatvářil  se smutně " to je v pohodě ty za to nemůžeš ale líbat tě nemusela ." " Promiň " políbil mě a omluvně se usmál. "..." " odpustíš mi prosím?" " noo... za ještě jednu pusu možná..." ušklibla jsem se " ty jsi vyděračka😂" zasmáli jsme se." No já čekám..." políbil mě a já se usmála " ani jsem naštvaná na tebe nebyla " mrkla jsem na něj a oba jsme se začali smát. " tak co kam pujdem teď? " zeptala jsem se " no kam jen budeš chtít " usmál se " tak se pujdem jen tak projít? " " jak si má paní přeje tak udělám " políbil mě a šli jsme.

Svatá LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat