palačinky!!

19 7 0
                                    

Vláďa vstal a šel ke dveřím pomalu otevřel dveře a tam stál...                                                                          v minule kapitole...

a tam stál poslíček s pizzou. oba dva jsme si oddychli zaplatili jsme a vzali si pizzi a zavřeli dveře a zasmáli jsme se svojí blbosti... " tak okey to bylo dobrý no " řekl Vláďa " no to jo " " a hele už mam hlad jdeme jist!" " ok " sedli jsme si otevřeli krabice s pizzama a začali jíst " hele na mojí pizze je míň rajčat než na tý tvojí " to není fer " zašklebil se Vláďa "  "ale  prosimtě aby jsi se nezbláznil " dala jsem mu kousnout mojí pizzi  " tak lepší? " vychutnal si kousek pizzi " skvělí " usmál se a políbil mou tvář. 

když jsme dojedli pizzu dívali jsme se dál na film. Seděli jsme jen tak na gauči a nemluvili jsme bylo to hezký ticho seděli jsme jen v obětí a koukali upříměně na film. Po chvíli filmu jsem už cítila že se mi chce spát a pomalu jsem usínala na Vláďově hrudi. Po chvíli si toho asi Vláďa všiml. Vypnul film a televizi a odnesl mě do pokoje  trochu mě tím probudil ale to mi nevadilo bylo to od něj hezký. položil mě do postele a šel zhasnout. Lehl si vedle mě,  obejmul mě  za bok a přitáhl si mě k sobě trochu jsem se jen pro sebe usmála a už jsem jen usínala když se mi v hlavě míhalo jen pár myšlenek o tom jaký by mohl být zítřek...

Ráno jsem se probudila jako první, řekla jsem si že půjdu udělat snídani. Potichu jsem vstala a šla do kuchyně. Pozdravila jsem Sponkie a přemyšlela jsem co udělám. Asi Palačinky vyndala jsem pánev a hledala vajíčka a tak....

Pohled Vládi

probudil jsem se a viděl jsem jak Káťa odchází z pokoje. Podíval jsem se kolik je bylo 11:36 po chvíli jsem vstal z postele a pomalu jsem šel do obýváku. viděl jsem jak tam Káťa bere pánev a hledá  nějaký věci na snídani. Bylo to od ní hezký.

Pohled Káti

Už jsem měla všechny věci z čeho vařit jen co mi chybělo byla mísa na těsto. Chvíli jsem přemýšlela kde by tak mohla být. Pak mi to došlo je v poličce úplně nahoře  snažila jsem se tam dosáhnout ale nešlo to. no jo no jsem hroozně malinká ale to nevadí no ne? už jsem chtěla jít  pro stoličku ale najednou mě Vláďa objal zezadu " nepotřebuješ pomoc  brouku ?" " diky Vláďo ale ta snídaně měla být překvapení do postele " otočila jsem se na Vláďu  " ale to stále může jen ti trochu pomůžu " usmál se a podal mi  mísu na těsto společně jsme udělali těsto na palačinky  a i je ukuchtili vzali jsme si talíř s palačinkami do postele a jedli jsme... 

Když jsme dojedli odložili jsme talíř na stolek a já jsem chtěla se jít osprchovat. Vstávala jsem ale Vláďa mě chytil za ruku a stáhl mě zpět do postele a přitáhl si mě k sobě "Ještě nechoď " " hmmm deej mi jeden důvod " zachechtla jsem se "nemůžeš a nesmíš " řekl se zavřenýma očima.  " ok mě se taky ještě nechce ale pak musím vyvenčit Sponkie jo ? " dala jsem mu pusu na nos       " dobře " otevřel jedno očko, políbil mě, obejmul a zavřel zase očko. a já jsem taky zase jen tak usínala...

Svatá LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat