5.Bölüm

35 8 15
                                    

   (Bu bölüm Değişim_Geçmiş'le bağlantılıdır)

1 AY SONRA...

    Bir ay.Koskocaman bir ay geçmişti içimdeki itiraftan sonra .Her ne kadar konduramasamda,aklımdan her geçirişimde ciğerlerime kramp girsede Can'a aşık olmuştum ben.İşin en kötü tarafıda bunu hiç itiraf edemeyecek olmamdı.Hayatımda ilk defa aşık olmuştum ve onuda yaşayamayacaktım.Can Gökçe'yi seviyordu.Her ne kadar bana söylemesede onun adını her anışında parıldayan gözlerinden anlayabiliyordum onu ne kadar sevdiğini.Bunu asla bilmeyecekti Can.Tenefüstü ve herkes dışarı çıkmıştı.Sadece ben vardım sınıfta.Çantamdan günlüğümü çıkardım ve içimdekileri ona dökmeye başladım.Bence bu hayatta insanın en iyi sırdaşıydı günlükler.Seni hep ve bıkmadan dinliyor.Gelisi hep gelip geçici.Günlüğüme bir şeyler yazmayı bitirdikten sonra dışarı çıktım ve kantine doğru yol aldım.

    Hazal tek başına kantinde oturuyordu.Yanına gittim ve oturdum.Canı çok sıkkın görünüyordu.Daha merak ettikleri var gibiydi

"Çıkar ağzındaki baklayı"dedim Hazal'a.Bana döndü.

"Ya sana bir şey paylaşacağım ama kimseye söylemek yok"

"Tamam söyle dinliyorum"

"Ya ben Selim'den elektrik almaya başladım galiba"

"Aşık mı oldun yani?"

"Hayır kanka hoşlantı düzeyinde.Fakat korkuyorum"

       Hazal hala tedirgindi.En son sevgilisi onu aldatmıştı.Üstüne üstelik mesajlaşma felan değil bildiğin yatakta basmıştı.Onu depresyondan çıkarmak için uğraştıklarımı aklımın ucundan geçirdikçe şuan tedirgin olmakta ne kadar haklıydı anlıyabiliyordum.

"Ben Selim'in öyle bir şey yapabilecek bir insan olduğunu zannetmiyorum.Bak bir dene.Eğer öyle bir şeyler sezersen ayrılırsın.Çünkü Selim'de seni seviyor.Hemde deliler gibi.Yap desen kolunu bile keser valla senin için"dedim Hazal'a.Bu cümlemden sonra yüz ifadesinin umutlarla dolduğunu fark ettim.

"Tamam ama ya çıkma teklifi etmezse?"

"Sen bir onay ışığı ver ondan sonraki ilk beş dakikayı izle"

"O kadar hızlı diyorsun yani" dedi ve birlikte kahkaha atmaya başladık.O artık ona değer veren bir insanla birlikte olmayı hakediyordu.Zil çaldı ve sınıflarımıza doğru yol almaya başladık.

       Ders matematikti.Her öğrenci gibi benimde matematikle bir takım sorunlarım vardı ve anlaşamıyorduk.Saat sanki bir kağnı misali yavaş yavaş ilerliyordu.Öğretmen

"Matematik kitaplarınızı çıkarın çocuklar"deyince çantamı fermuarını açmak üzere el atınca açık olduğunu fark ettim.Ben çantamı açık bırakmamıştım ki? Düşüncelerim çelişince kalp atışlarım hızlandı ve korku dolu sahneler yaşamaya başladım.Çantamın içine baktığım zaman günlüğüm açıktı.Biri günlüğümü kurcalamıştı ve bu beni rahatsız etmeye başlamıştı.İçini açtığım zaman hiçbir eksiklik olmadığını fark ettim.Sınıfta ard arda yükselen mesaj sesleri çıkardı beni düşüncelerimden.Herkes telefonuna baktıktan sonra bana bakmaya başladı.İşin ilginç tarafı ben dışında herkese mesaj gelmişti.Can'ın dokunmasıyla kafamı arkaya çevirdim.

"Noluyor?"dedikten sonra telefonuna mesaj geldi.Onun telefonuna mesaj gelince

"Asıl bomba şimdi patlıyor gençler"dedi Buse.Kesin bir şeyler yapmıştı yılan.Can telefonuna baktı ve yüzü şaşkınlıkla açıldı.Bana döndü ve telefonunu uzatarak 

Tesadüf Aşk 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin