Irodalom után - amit a lehető legemeltebb szinten tanulok -, Vilde rohant velem szembe a folyosón, sikítozva. Hidrogénszőke haja csak úgy lobogott utána, elég érdekes látványt keltett, ahogyan norvégul ordibált is hozzá.
- Noora, Noora, láttaam.. - sikította, és a nyakamba ugrott. Diamond és Chloe gyorsan eltűntek onnan, de kár volt, mert abban a pillanatban jött szembe velem Jude és a társasága. Egyből ecsetelni kezdte - Vilde -, hogy ma is, mennyire végtelenül jól néz ki Harry, és már megint ránézett, és mennyire zöld a szeme. - Már annyira unom, hogy ez a dolog csak ilyen szinten tud megmaradni, ami közöttünk van. Tenni fogok valamit.
- Inkább ne csinálj semmit, azzal jobban felkelted a figyelmét, szerintem. - próbáltam neki ésszerű tanácsokat adni, de nem akart hallgatni rám, csak vitte a magáét. Utána, hamar elrohant, mert ő gimnasztikázik kötelező sportként, én pedig röplabdázok.
Megint nem történt semmi különös. Néha azt érzem, akciót akarok az életembe, meg szenvedélyt és egyebeket. Aztán rájövök, hogy mennyivel jobb is minden drámák nélkül. Lehet, hogy ezzel csak ámítom magamat, es belül olyan életet akarok, mint Diamondnak és Chloenak? Nem is tudom.
A következő órám után ebéd következett. Nem tudom megszokni a túlzsúfolt aulát, ahol az elsősök és a végzősök is egyszerre esznek. A másodikosoknak és a harmadikosoknak legalább külön szünetük van. A végzősök amúgy mindig megrémítettek. Ez az utolsó évük a suliban, és ki akarják használni... Itt főleg mások szivatására gondolok. Chloe és Diamond is éppen akkor futottak be, úgyhogy együtt álltunk a sorban és semmiségekről beszélgettünk, majd leültem velük egy asztalhoz. Vilde biztosan rám fog találni. Jött még néhány lány, akikről eddig csak Chloe és Diamond történetei alapján hallottam, és látásból ismertem őket, nagyon aranyosak voltak. El is kezdődött a pletykálás, amire nem voltam vevő. Sok dologról nem is tudunk, csak spekulálunk és sok kapcsolat megromlik miatta, szóval próbálom mindig mellőzni az ilyet... De valahol jó is, hogy történeteket meséltek, így hamarabb megszoktam Amerikát és az embereket.
Másnap, ebédnél már Vilde is passzív tagja volt a társalgásnak, valamit folyamatosan írogatott a telefonjában.
- Ismerősnek jelöltem Harryt, de nem igazol vissza. - mondta bánatosan.
- Mivel nem is ismer? - tettem fel a nyilvánvaló kérdést.
- De megengedte, hogy követhessem.
- Lehet a Facebook a személyes oldala. Hagyjad!
Ezzel lezártnak tekintettük a beszélgetést. Majd elkezdett arról beszélni, hogy milyen új embereket ismert meg, és milyen aranyos itt mindenki.
Este már megnéztem Harry oldalát, hatalmas a hype a gyerek körül, érthető okokból. Olyan művész féle, saját dalokkal, bandája is van és sok tetkója, biztos ő a tanárok réme. A személyes profiljait azonban remekül volt titkosítva. Én is szeretem tudni, hogy kik nézegetik a profilomat.
Vilde új barátai nagyjából Harry Styles fancsoport voltak, úgyhogy Vilde egyre nagyobb feltűnést keltett. Folyamatosan irigykedett a lányokra, mivel Harry már szinte mindet megdugta. Ezek a lányok tettek neki a lehető legrosszabbat, folyamatosan adták alá a lovat. Ami a legérdekesebb volt mégis, ebben a baráti társaságban, az az, hogy mind lefeküdtek Harryvel, és mégsem haragszanak egymásra vagy valami. Hanem legjobb barátok.
Így kezdtünk fokozatosan eltávolodni Vildével, aki oszlopos tagjává vált a Harry Styles fanclubnak. Ennek pozitív oldalai is voltak: megismertem Graciet, a legédesebb és legjóindulatúbb embert, akivel eddig találkoztam. Egy gazdálkodásra járunk, ott találkoztunk. Nem kellett sok neki, és beavatott a legféltettebb titkaiba is, de mégsem tudtam előtte megnyílni. Még nem.
Chloe és Diamond folyamatosan bulikba járkáltak, mert meghívták őket az ismerőseik. Ezek a bulik mindig hatalmasak voltak, és sok minden történt akkor, ezért megpróbáltak rábeszélni egy ilyenre.
- Alig ismersz valakit! Meg kellene ismerkedned a legmenőbb arcokkal! - próbált Diamond rábeszélni, és hamar be is adtam a derekamat. - Ott lesz Gracie is! - Ez az utolsó mondata volt a legmeggyőzőbb. A szüleim miatt sem kell aggódni, el fognak engedni, biztos fontosnak tartják a fejlődésem szempontjából.
- De Vildét nem hozhatod, mert nem szívesen látott vendég. Mondjuk úgy, rossz társaságba keveredett. - szólt közbe Chloe.
- Jude is megy? - kérdeztem én.
- Benéz. - vigyorgott Chloe izgatottan. - Úgyhogy, lányok, együtt készülünk az interneten keresztül.
Péntek délutàn izgatottan turkáltam a szekrényemben, mert eljött a nap, amikor végre új ismertségeket köthetek. Nem akartam túlöltözött lenni, szóval egy kivágott rózsaszín top, egy szakadt boyfriendfarmer és egy fekete blézer mellett döntöttem. A számra vörös rúzst tettem, és a rövid, szőke hajamat is besütöttem.
A buli helyszínére jutáshoz igénybe vettem a tömegközlekedést. Mikor leszálltam, már Gracie várt a megállóban, ő szintén hasonlóan öltözött fel, mint én. Együtt kezdtünk el sétálni a ház felé. A sarkon már Chloe és Diamond vártak minket. Chloe egy zöld pólóruhát viselt, fekete harisnyával és tornacipővel. Hosszú, szőke hajának az alját pedig szexin rendezetlenre sütötte. Diamond egy laza ezüst felsőt, bőrnadrágot és egy ezüst színű cipőt vett fel, mintha egy divatmagazinból lépett volna ki. Majd a ház felé kezdtünk menni, és tippekkel láttak el minket. Bementünk, és egyből bemutattak minket a házigazdának, valami Liamnek. Odaadtuk a kajákat, ő kifejezte a megelégedését, és utána mentünk és egy vodkaszódával a kezünkben leültünk egy sarokba. Az emberek oda-oda jöttek hozzánk, beszéltek, és teljesen természetes volt az egész, végre azt éreztem, hogy én is érdeklek valakit. Csak egy vodkaszódát ittam, és bort is,akárcsak Diamond és Gracie is. De Chloe kegyetlenül berúgott. Eleinte ő is csak egy vodkaszódát ivott, borral, amitől csak hangulatba került, de megjelent Kim és Jude is, ami teljesen az őrületbe kergette. Jude sötét inget viselt, és tényleg szemtelenül jól nézett ki, Kim pedig elegánsan jelent meg, valami virágmintás ingben. Kivételesen passzolt oda, ahol éppen tartózkodott.Chloe pedig beidegesedett, mivel Jude nagyjából mindenkivel beszélgetett - még hozzánk is odajött -, csak őt kerülte ki úgy, mintha leprás lenne. És inni kezdett. Egyszerűen leült egy asztalhoz, rágyújtott egy cigire, és teljesen természetesen, és odaillően sorra töltötte ki magának az italokat. Fel sem tűnt a dolog, mert néhány idősebb diákkal beszélgettem, rendkívül érdekelte őket Norvégia, csak amikor Diamond halálra vált arccal keresett fel engem, hogy eltűnt Chloe. Innentől kezdve az egész bulit felforgattuk miatta, és az udvaron találtuk meg. Egy baltával a kezében, fát vágott, és közben sírt.
Jude is az udvaron volt, csak valahol messzebb állt. Diamond annyira megijedt, hogy kiabálni kezdett vele:
- Azonnal tedd le azt a baltát! - de Chloe mintha meg se hallotta volna. - Nem hallottad? Valaki vegye már el tőle, mert baja esik! - a zajra sokan felfigyeltek, és néhány ember odajött, köztük Jude is, aki tőlem kérdezgette mi történt, és elnyomta a cigijét.
- Hagyd már abba! - kiáltott rá Jude is, mire odaugrott, és egyszerűen kivette a baltát a kezéből.
- Ha valami kiborítja, mindig rendesen lerészegedik. - magyarázta Diamond. - Már mondtam neki, hogy nem ez a megoldás a problémáira. - Közben néztük a jelenetet. Jude letette a földre a baltát, és az emberek oszladozni kezdtek. Majd beletúrt a rendezetlen sötét hajába, és mély levegőt vett, utána megölelte Chloet.
- Na jó, ez a kettő nagyon összeillik. - szólaltam meg, megszakítva a csendet. Chloe haját simogatta, és valamit suttogott neki, mire Chloe felnézett. Sosem értettem, hogy más lányok hogyan tudnak szépen sírni, nem vörös, bucira dagadt fejjel, folyó orral, és társai.
- Ebből csók lesz. - Diamond hangján hallani lehetett, hogy vigyorgott, és bejött a jóslata: Chloe szájon csókolta Judeot, akinek nyitva maradt a szeme a meglepetéstől, de hamar becsukta, és faldosni kezdték egymás ajkait. Olyan szenvedéllyel, hogy már azt vártuk, mikor kerülnek le a ruhák.
- De édes! - sóhajtott hatalmasat Gracie. Mire nemvárt dolog történt: a csók abbamaradt, Jude ellökte magától Chloet, és elrohant. Chloe a keze után kapott, de Jude erősen kirántott magát a szorításából. Ezek után Chloe, mint egy eszelős, botladozni kezdett, mi hárman pedig szó szerint rohanni kezdtünk utána. Még láttuk, ahogyan becsapta maga mögött Jude az ajtót.
- Chloe, megfázol! - szaladtam utána, és gyorsan ráadtam a kabátját.
-Ehhlment - mondta, majd sarkon fordult, és megint megcélozta a piás asztalt.
- Nem iszol többet. Rettenetesen elegem van már abból, hogyha valami bajod van, akkor egyből leiszod magad a sárgaföldig, és konkrétan haza kell téged vinni... - dühöngött Diamond, majd megfogta Chloe kezét.
- Hé, csajok! - jött oda Brad. - Judeot nem láttátok?
- Nem láttuk. - felelte Diamond, folyamatosan Chloe kezét szorongatva.
- Ti máris léptek? - kezdett társalgást Brad.
- Mint látod... Kicsit - rajzolt idézőjeleket a szabadon maradt kezével Diamond - becsípett.
- Na mindegy. Jó lett volna együtt bulizni, de majd máskor. - kezdett Brad búcsúzkodni.
- Így mégsem vihetjük haza! - szóltam közbe. - Liam mondta, hogy vannak az emeleten szobák, és mindegyikben vannak kulcsok, mi lenne, ha lefektetnénk oda? - Chloe súlya ránehezedett Diamondre, ezért egyből odaugrottam segíteni neki.
- Hagyjátok csak, felviszem.. - ajánlkozott Brad, és egyből az ölébe kapta Chloet. Így kezdődött meg az este második része...
YOU ARE READING
Shame |H.S|
FanfictionNoora Amelie Saetre (Skam) egy átlagon felüli 16 éves lány, csak teng-leng az iskolában, és semmi különös nem történik vele már egy jó ideje, de ez jó így neki. Egészen addig, amíg az egyik barátnője, Vilde rá nem izgul a suli kemény fiújára, akiért...