- Mondd, te egyáltalán nem érzel tiszteletet a barátod iránt?
- Mondtam már, mindjárt szakítok vele! Amúgy sem elég jó nekem, nem elég izmos - hisztizett Kim, majd elkezdte kigombolni Harry ingjét, aki erre határozottan eltolta Kim kezét. Harry pedig elindult kifelé. Leállítottam a felvételt, és berontottam a szobába, ahol Bradet és Diamondor sejtettem... Diamond keze Brad göndör haját markolta, míg Brad keze fel le járt a lány testén. Hirtelen nagyjából a szoba két partjára ugrottak.
- Hűűűhaa- szólaltam meg. - Bocsi, hogy rátok rontottam, dee... szóval levideóztam, hogy Kim megpróbálja elcsábítani Harryt.
- Aztakurva! - ordított fel Brad.
- Miii? - kérdezte ezzel egyszerre Diamond. - Mutatsd a videót! - a kezükbe adtam a telefont, és halk hangerőn játszani kezdtem a felvételt. Brad egekbe húzott szemöldökkel nézte az egészet, akárcsak Diamond.
- Le kell innen lépnünk, és találni egy helyet, ahol kitaláljuk, hogy mit kezdjünk a felvétellel. - szólalt meg Brad, miután megnézte. - Szereztél bizonyítékot. Ügyes vagy.
Amilyen gyorsan csak tudtuk, összeszedtük a cuccainkat, és már kint is voltunk az utcán.
- Hova mehetnénk? - kérdezte Diamond. - Anyámék nem vennék ezt a dolgot jónéven, nekik ehhez este van..
- Én sem akarom hazavinni. Be kellene ülnünk egy kávézóba, és inkább ott beszélni.
- Mehetnénk hozzánk! - ajánlottam fel. - A szüleim nem túl szigorúak. És ha kitaláltuk, mit csinálunk, akár egyből meg is tehetjük.
- Nem. Ennek komoly következményei vannak, aludnunk kell rá egyet. - ellenkezett Brad. - És nem akarlak bemocskolni, vagy valami.
Így tehát kerestünk egy kávézót, beültünk egy csendes helyre, rendeltünk és már el is kezdtük beszélni a dolgot.
- Ha személyesen adjuk neki oda, akkor megsértődik. - kezdte Brad.
- Ha feltöltjük a netre, akkor megalázzuk. - Feleltem én.
- Ha pedig elküldjük egy álprofillal, szerintem az is elég megalázó. - szólt Diamond. - Először el kellene érni, hogy megint megszeresse Chloet. Csinálni közös programokat.
- Menjünk el 5en moziba, én meg lemondom - ajánlkoztam.
- Szerintem minél hamarabb meg kellene tenni ezt. - Vagy két órán keresztül beszéltünk a felvételről, mivel sehogy nem volt jó.
Végül abban egyeztünk meg, hogy elmondjuk neki, holnap. Brad, hogy ne tudjunk kihátrálni, már meg is beszélte vele a találkozót. Magunkban tervezgettük, hogy mit mondunk neki.
Másnap már a megbeszélt kávézóban vártuk, mind a négyen. Elhívtuk Chloet is, hátha tud neki támaszt nyújtani, de nem mondtuk, hogy mi történt. Jude vidáman érkezett.
- Miért hívtatok? - a tekintete boldogan jàrt körbe a társaságunkon, bár engem nem igazán ismert...
- Nos, Kimről van szó. - szólalt meg Diamond, miközben a kávéját bűvölte. Nem mert Jude szemébe nézni. Az asztal alatt, megláttam Brad kezét a combján.
- Mi van vele? - komolyodott el hirtelen Jude.
- Nos... - szólalt meg Brad. Diamond keze már Brad kezét markolta. - Szóval, emlékszel, mikor féltékeny voltál Harryre? - kérdezte Brad hirtelen.
- Persze. - a fiú már érezhette miről van szó, a szemöldöke szinte összeért, annyira ráncolta.
- A féltékenységed több, mint jogos volt. - Brad nehézkesen beszélt, alig bírta elmondani, neki is fájhatott a fájdalom, ami Jude arcán tükröződött. - Noora észrevette, hogy Kim megpróbált lefeküdni Harry Stylessal.
- Harry visszautasította - bólogattam.
- Noora csinált videót is, nem akartunk vádaskodni - vette magához a szót Diamond. Jude zöld szemei elkerekedtek.
- Látni akarom. - Nem úgy nézett ki, mint aki teljesen tudatánál van, és nincs semmi mentális baja.. Chloe mellé gugolt, miközben odanyújtottam neki a telefont.
- Biztosan akarod látni? - kérdezte Chloe. Jude megvonta a vállát, és rányomott a lejátszásra.
Az arcán semmi nem tükröződött, se fájdalom, csak közöny... Nagyon meglepődtem. Chloe ábrázata azonban dühöt mutatott. Azt hiszem, akkor tört meg benne valami, amikor Kim azt mondta, hogy nem elég jó neki. Chloe fel is szisszent. A videó végén Jude egyszerűen hátra dőlt, a szeme egy csíkká szűkült.
- Nos, szóval ezt akartam megmutatni. - szólt Brad, hosszú szünet után.
- Úgy gondoltuk, jó lenne, ha tudnád. - folytatta Diamond.
- Mondj valamit. - kérte Chloe, olyan aggodalommal nézte, mintha a felesége lenne. - Bármit. - Jude szeme megtelt könnyel, és mélyen Chloe szemébe véste a tekintetét. A nézése hirtelen megtelt érzelemmel.
- Ez olyan, mint a valóság. Meglátják, és elfutnak a hiénák. - a hangja élettelen volt, ezért mégis fájdalmas. Folyamatosan Chloet nézte, akinek szó szerint fájt, látszott rajta. Simogatni kezdte a hátát és megfogta a kezét is. -Az idő megállt. De utána már, ezért se kár. - Jude elkapta a tekintetét. Mint egy dühös oroszlán, olyan sebesnek tűnt ez a mozdulat.
- Jude...
- Hazudott nekem. Végig hazudott nekem. Átvert. Az egész egy átverés volt.
- Szereted? - kérdezte Diamond.
- Nem. - röhögött fel hülyén. - Azért voltam vele, mert bepróbálkozott nálam, és egy másik csajt nem érdekeltem. Máshogy úgysem tudtam volna túljutni rajta. Szóval én sem vagyok szent, de legalább hűséges vagyok. Nem aláztam meg. De, hogy nem vagyok elég jó neki.... Nem elég jó..... - szigorúan nézett maga elé. Chloe teljes testéből bújt hozzá, én pedig hallgattam. - Nem elég jó. Nem elég izmos.
- Azért mondta ezt... - kezdte Chloe
- Mert így gondolja? - kerdezett vissza Jude.
- Nem. Nem. Jude, úgy vagy jó, ahogyan vagy. Azért mondta, hogy farkat kapjon magába...
- Ebben se voltam elég jó neki.
- Ne vedd már magadra! Csak mondta. Nem éri meg, hogy emiatt idegeskedj, ennél te sokkal jobb vagy!
- Te belsőre is szép vagy. Nem érte meg téged eltaszítani magamtól. Annyi mindent elrontottam.. - Jude kapkodni kezdte a levegőt, és átölelte Chloet, szinte magára rántva.
- Minden rendben lesz - suttogta Chloe- Cssss, jobb lesz..
- Éreztem, hogy közel a vége. Nagyon fáj, amit mondott... - az egész nagyon meghitt volt, hogy nem éreztem magam odavalónak. - Nem érte meg miatta eltaszítanom téged... - hüppögte, alig érthetően. Chloe szeme elkerekedett. - Küzdenem kellett volna érted. De, neked pláne nem lennék jó, ha neki nem feleltem meg...
- Csak nyugodj meg, semmi baj. Minden rendben lesz. Most mondtad, érezted, hogy közel a vége, nem fog fájni. - szerintem Brad és Diamond sem érezték magukat odavalónak. - Jude... - tolta el Chloe Jude arcát a nyakától. Jude szeme könnyes volt és a vörös erek tisztán látszódtak. - Nekem tökéletes vagy. - suttogta. Jude tekintete hozzátapadt Chloe szájához. Chloe ismételten megölelte.
- Nem mondott igazat.. Csak egymás után tett szavakat, Jude. - az egész túl intim volt. Két emberről tökéletesen lerí a vonzalom, ezek pedig biztosan ők. - Ki ő, hogy téged bíráljon?
- A barátnőm.
- Engem nem ez érdekel, hanem az, hogy miért köt beléd. Ő.. szóval rettenetes. Valami orrplasztika nem ártana neki. - Jude a szemét forgatta. - Nem szerethet mindenki, Jude. Összejött veled. Nevetséges. Ha olyan rossznak, és nem önmagához méltónak tart, akkor miért kezdett volna veled??
- Hogy elmondja, hogy van pasija?
- Akkor pláne, hogy jónak kellene tartania, nem gondolod? Ne vedd komolyan! Tudom, hogy könnyű azt mondani, mert... nos értem, hogy miért fàj.. - Jude csak bólogatott.
- Köszönöm, hogy elmondtátok. Köszönöm a felvételt, Noora.
- Nincs mit.
- Szakítani fogsz vele? - kérdezte Diamond.
- Igen. Még ma. Majd azt mondom, hogy végig hallgattam az egészet. - Jude lassan beszélt.
Egy kicsit hallgattam, ahogyan nyugtatni próbálják, én is próbáltam szólni hozzá néhány biztató szót. A hétvége emiatt nem telt túl vidáman. De már nagyon érdekelt, hogy mi lesz ebből.
Hétfőn, mikor visszamentem, az történt, amire én is számítottam. Jude szakított Kimmel, aki szemtől szembe is közölte vele, hogy nem elég jó neki. Jude ezen ismételten kiakadt.
Mint kiderült, Diamond és Brad is összejöttek, a közös céljaik miatt gondolom megismerték már egymást, de mind nagyon örültünk. Nem voltak nyálasak, de mégis nagyon édesen néztek ki. És Gracie mindebből kimaradt.
Az egyik szünetben, éppen olvastam, amikor odajött Harry Styles. Hozzám. Erős orrvonala és telt ajka ma is nagyon pasisan nézett ki, szürkészöld szeme mélyen az enyémben mélyedt, mielőtt megszólított. Harry... Szó szerint gyönyörű volt. Elképesztő, ma is.
- Szia Noora! Nincs kedved valamit együtt csinálni a délután?
YOU ARE READING
Shame |H.S|
FanfictionNoora Amelie Saetre (Skam) egy átlagon felüli 16 éves lány, csak teng-leng az iskolában, és semmi különös nem történik vele már egy jó ideje, de ez jó így neki. Egészen addig, amíg az egyik barátnője, Vilde rá nem izgul a suli kemény fiújára, akiért...