Tribünlerle Savaş

10 1 0
                                    


Oysa Talisca as takımla boy gösterdiği Nordeste Kupası ve Baiano Eyalet Ligi turnuvalarındaki ilk maçlarında iyi oynayarak bir “susun” diyordu. Baiano yarı finalinde Juazeiro deplasmanındaki galibiyet golü kariyerinin ilk mihenk taşıydı. Finalde, Vitoria derbisinde 7-3 hezimetle ilk büyük hayâlkırıklığıyla tanıştı.

Ünü Brezilya sınırları dışına taşmayan ama severken de kızarken de arası olmayan Bahia taraftarlarının tribünde forma yırttığı bu maçta Talisca da ağır ıslıklandı. Profesyonelliğe merhaba dediği gün de o gündü.Brezilya Serie A için geri sayım başlamışken Talisca ilk kez milli takıma çağırıldı.

Dünya'nın en prestijli gençler turnuvalarından olan Toulon Turnuvası çok büyük fırsattı. Şampiyonluğun tadını öğrendi ama sadece 2 kez oyuna sonradan girebilmişti. İsim yapamadı. Ligde bu sırada 5 maçı da kaçırdı. 5 maçta 8 puan toplayarak 8. sırada olmak Bahia için hiç de fena bir başlangıç değildi.Konfederasyonlar Kupası arası bittikten sonra Talisca kariyerinde ilk kez ulusal ligde vitrine çıktı.

Corinthians son lig ve Libertadores şampiyonuydu ve sadece ülkenin değil kıtanın da en iyi takımıydı. Talisca'nın olgunlaştırdığı atakta şu an Fenerbahçe'de oynayan Fernandao boş kaleye dokunamamış, kullandığı duran topta şu an Kasımpaşa forması giyen Titi'nin golü sayılmamış ve üzerine aylardır gol atamayan Pato iki tane sıkıştırınca Bahia kaybetmişti. Attıkları 7 şutun 5 tanesini Talisca gönderdiği halde maç boyu yuhalanmıştı.

ESPN Brezilya'ya maçtan sonra verdiği röportajda Corinthians maçındaki tepkinin normal olduğunu, olanlardan sonra bunun başına geleceğini bildiğini fakat ne yapabileceğini gösterdiğini, artık yuhalanmaması gerektiğini söylüyordu. Hızını alamadı. Konuşmaya devam ederek, araba ve imaj polemiklerinde kendisini eleştiren ve “Marrento” tespitine destek veren eski teknik direktörü Jorginho için “Ağzı olan konuşuyor. Beni bilen biliyor, bunlar beni daha da motive ediyor.” demişti."

Anderson TaliscaOnde histórias criam vida. Descubra agora