-12-

30 8 0
                                    

Heyyo!Yeni bölüm geldii.1000 kelimelik bir bölüm yayınlayacağımı söylemiştim ve yakında geliyor.Fakat okuma sayısı ve vote çok düştü.Ve az oldukça yazasım gelmiyor.Lütfen beğendiyseniz oy vermeden geçmeyin.O minik yıldızı doldurmak birkaç saniyenizi alır sadece.İyi okumalar...

***

Başarısız kamera odası deneyimimizden sonra Gizli Şahıs'ı bulmak için başka yollar aramaya çalışmıştık.Ama maalesef sadece çalışmak ile sınırlı kalmıştı.Çünkü aklımıza hiçbir şey gelmemişti.Zaten benim o çorak araziden bir yardım beklemiyordum ama en azından Melodi'nin o rengarenk fikirleri falan yardımcı olur diye düşünmüştüm.Tabii sınav zamanı kopya çekme yöntemleri türetirken o ışıl ışıl parlayan beyinlerimiz aynı başarı ve azmi bu konu için de göstermediler.Odamızda hala oturuyorduk boş boş.Aslında Melodi hasteneden taburcu olmamı kutlamak amacıyla buluşma teklif etmişti.Yine beni çağırırken "Kanka bak gel mükemmel eğleneceğiz.Çok güzel filmler buluruz.Abur cuburları ve pikoyu da aldık mı deme keyfimize.Hadi gel lütfen.Noluuuuur..."demişti ve biraz da ballandırmıştı.Ama tek yaptığımız Melodilerde ben yatakta oturarak,Melodi de yerdeki Unicornlu halıda yuvarlanmaktı.Halı çok fazla renkliydi ve gözümü alıyordu.Pembeler resmen gözüme girmek için uğraşıyorlardı.Aslında pembenin bazı tonlarını severdim ama genel olarak sevmiyordum.Hele de fosforlu pembeyi.Gözümü alıyordu.Ben daha çok pastel renklerden ve bordo renkli şeylerden hoşlanıyordum.En azından Halının üzerinde turuncu ve yeşil renkleri yoktu.Çünkü iki renkten de nefret ediyordum.Yeşil beni boğuyordu ve turuncuya karşı hobi gibi bir şeyim vardı.Ya da fobi miydi?Umrumda değildi açıkçası.Ancak bir konuşmada turuncu rengi geçse midem falan bulanıyordu.Yani pembe rengini hiç sevmesem bile turuncu renge tercih ederdim.Ama anladığım kadarıyla Melodi'nin en sevdiği renk siyah olmalıydı.Yoksa o kıyafetlerin bir mantıklı açıklaması olamazdı.Aaa evet ben o kıyafetleri neden aldığını soracaktım.Hatta hemen soruyorum.

-Melodiii.Se-

-Bu kıyafetleri ben almadım Dolunay.Aslında alacaktım ve hemen evimden bir şeyler ayarlayacaktım.Fakat yoldayken telefonuma mesaj geldi ve evde dolabıma gerekli tüm malzemeleri koyduğunu söyledi.Ve bunun yaptığı son iyiliklerden biri olduğunu söyledi.Eğer sorun buysa.

Özel gücü falan mı vardı acaba?

-Hayır yok.

Haaaa!Şimdi anladım.Meğerse ben seli düşünüyormuşum.Aslında bu sadece kitaplarda oluyor zannediyordum ama demek ki gerçekte de olabiliyormuş.Kötü bir huy.

Peki ya torpiller?Onları nereden bulmuştu?

-Torpiller peki?

-Onlar zaten bende vardı.Hani sürekli İstiklal Marşı sonrasında müdür gereksiz konuşmalara başladığında biri torpil atıp okulun dağılmasını sağlıyordu ya.

-O sen miydin?

-Ta kendisi.

-Müdür o kişiyi hiç yakalayamadı.Annene diyeceğim kızın artık masum değil Sevgi Teyze,diye.Sen neymişsin be!Meğerse müdür F şubesini boşuna aramış.Bide sen hocayla beraber geziyordun.Sınıfları dolaşıp,bu olabilir,şu olabilir.diyordun.Aferim şampuan.Pardon işte şampiyon..

O sırada telefonuma Gizli Şahıs'tan mesaj geldi."Sana artık kim olduğumu açıklama zamanı.Ben..."Mesajımı yolladım.Gerçi yollarken bayağı sıkıntı çektim çünkü heyecandan ellerin titriyordu ve kızarıyordum."Sen?"Tekrar bildirimim öttü.Okusam mı okumasam mı karar vermeye çalışırken yanlışlıkla mesaja tıkladım ve tartışma sona erdi."Ben...Gizli Şahıs.öfklbnfbhdfughd.(Yazar dövüldü.)Sana kimliğimi söyleyip her şeyi riske atarım sandın değil mi?Tabii ki böyle bir şey yapmam.Eğer biraz acele eder ve mantıklı bir şekilde şifreyi çözersen zaten beni bulacaksın.No stress."

Büyük bir hayal kırıklığı ile ekrana bakarken yansımamı gördüm ve çığlık attım.Bu kişinin ben olması imkansızdı.Jeff amca yanıma gelse ooo senin korkunçluğunu geçememişim deyip önümde diz çökerdi.Aynaya olabildiğince korkmadan bakmaya çalışarak solgun,yüze benzemeyen bir şeyin üzerindeki makyaj ve çapak kalıntılarını temizledim.Taranmayacak kadar birbirine düğümlenmiş saçlarımı açmaya çalıştım.Fakat açılmamaya yemin etmişti sanki saçlarım.O sırada köşede duran makası gördüm.Ancak hiçbir şey yapmadım.Sadece gördüm ve lavabodan dışarı çıktım.O sırada Melodi'nin bağırışlarını duydum...

Biraz heyecanlı yerde mi bitti ne?Yeni bölüm 3 gün dolmadan gelemeyebilir çünkü 1000 kelimelik veya daha uzun bir bölüm yayınlamak istiyorum.Takipte kalın...

Benim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin