Yebe geldi.Çünkü neden gelmesin.Hadi o zaman iyi okumalaaar...
Bölüm şarkısı- Rüya Gibi-Furkan Özsan
***
Yemek savaşının yapıldığı günden itibaren 2 gün geçmişti.Sonunda bugün haftasonu gelmişti ve biraz olsun rahatlayacaktım.Melodi'yi bizim oradaki büfeden torpil alırken gördüm.Bizim müdür eğer fazla ve gereksiz kınuşursa torpil patlatıp herkesin dağılmasına neden oluyordu.Ayrıca bana da almasını istemiştim.Ona bir ders vermek gerekliydi.Tabii bizim sınıfla müdürün odasının arasındaki duvardaki deliğin faydası olacaktı.Sabah kalktığımda daha okulun başlamasına 1 saat kaldığını gördüm.Biraz daha uyuyabilirdim ama bare bir gün erken gideyim okula dedim.Bu sefer gerçekten hızlıca hazırlanıp evden çıktım.Koşar adımlarla okulun yolunu yuttum.
Okula vardığımda kantinden bir poğaça ile vişne suyu alıp sınıfa girdim.Dersin başlamasına bir saat kalmıştı.İyi.
°°°
Günlerden çarşamba olduğundan ilk ders seçmeli matematikti.İşin üzücü tarafı,seçmeli dersi bizim seçmediğimiz.Seçersem matematik seçmezdim.Zaten yeteri kadar görüyoruz.Niye seçeyim?Eryaprak hoca geliyordu.Yaklaşan tehlikenin farkında mısınız?Ben farkındaydım.Matematiği anlıyorum ama anlamadığım şey Erdal hocanın soruları."Ayşe Hanım'ın portakallarından %6,75'i olmamışsa elmalarının kaçı kırmızıdır?"tarzında soruyor ve biz de haliyle yapamıyoruz.Haliy bizimle olmasa yapardık belki.Peki.Tamam.Espri yapamıyorum.Kabul.
Ne kadar sıraya gömülürsem beni seçme ihtimali o kadar yükseleceğinden dimdik duruyorum ve parmak kaldırıyorum.Ya da hocaya beni seçmesi için yalvarırmış gibi bakıyorum.İşe yarıyor.Gömülenler hocanın dikkatini çekince onları kaldırıyor.Kısacası ters psikoloji.
Geldi işte Erdal hoca.Matematiği severim ama öğretmeni sevmiyorum kusura bakmasın.
Hoca sınıfa girdiğinde zorla ayağa kalkıp "Bıdı bıdı" faslını geçip hepimiz yerimize oturduk.
-Açın 9292822772828262627. sayfayı bakalım.
Şey,öyle dememiş.Ben yanlış algılamışım.Ama hayvan gibi kitap aldırdılar.Ders kitabı yanında yaprak test gibi kalıyor.
-236.sayfadaki 2. soruyu kim yapmak ister bakalım?
Aha şimdi yedim ayvayı.2.soru bayağı zor bir soru ve riskli bir seçim yapacağım.Eğer parmak kaldırmazsam istemeyenlerden seçip beni seçebilir.Eğer kaldırırsam da ara sıra yaptığı gibi yapıp parmak kaldıranlardan seçebilir.O piti piti yapıp seçeceğim.O piti piiti.Karamela sepeti.Terazi lastik cim-nas-tik.Biz size geldik bit-len-dik.Hamama gittik temizlendik.Dik,dik,dik ço-ra-bı-mı dik.(melodisiyle okuyanlar sizi yirim.Bu arada gerçekten saydım şksfjgdşfjh)
Neyse...
Kaldırmamak çıktı dostlar.Kaldırmıyoruz ama sıraya da gömülmüyoruz.Çünkü gömülürsek yapamadığımızdan kaldırmadığımızı düşünür.Ama biz kaldırmayıp hocaya bakarak her şeyi biliyorum ama çok zeki olduğumdan kaldırmıyorum izlenimi veriyoruz.
Hoca adeta X-ray görüşü varmış gibi sınıfı tararken teker teker herkes gömülüyordu.Bakışları benim üzerimde durduğunda konuştu:
-"Selda kalk kızım.Çok istekli gördüm seni bugün o kadar parmak kaldırdın."Selda tüm sınıfa 'bittim ben yardım edin' bakışlarını yollamaya başlamıştı bile.Bir an beni kaldırdı zannetttim ama Selda çaprazımda oturduğundan öyle sanmışım.Selda duvar kenarından pencere kenarına doğru yalvaran bakışlar gönderiyordu.Surayla baktığı herkes omuz silkince meksika dalgası oluşturmuştuk.Selda çözerken hoca diğerlerine dikkat etmediğinden herkes telefonlarına bakıyordu gizlice.Telefonu elime almamla Gizli Şahıs'tan mesaj gelmesi bir olmuştu.Dakika bir gol bir yavaş lütfen.
Gizli Şahıs:Durma gecelerim artık karışıyor derken gündüzlerime.(Buraları yazmaya üşenip kopyala-yapıştır yapmadım tabii ki.Ehehe.Ehe)
Sen bunu yazarsın da ben devam ettirez miyim Gizli bey?Bilmem ettirmem.Ya da...Ettiririm.
Dolunay:Rüya gibi gelir aklıma kazılıyken yine her bir cümle.
Gizli Şahıs:Dünya sokaklarını aç sensizliğe bugün adımlar atıyorum.
Dolunay:Rüya gibi geliyorsun ama yanımda yokken nefes alamıyorum.
Yanlış anlar şimdi bu Gizli bozuntusu.
Dolunay:Geliyor*
Gizli Şahıs:Tahmin etmiştim burayı düzelteceğini.
Herkes mi müneccim be!Her şeyi de tahmin etmesen ölürsün Gizli Şahıs şeysi seni.
***
Bir çarşambayı daha kazasız belasız atlattığımıza göre artık uyuyabilirim derken aklıma geldi.Şu Gizli şey bana en son ne zaman şifre yolladı?
-----------------
Bölüm yazacak vakit,enerji ve ilhamı aynı anda bulamayınca bölüm gecikti maalesef.Bu bölüm biraz ekşınsız oldu ama diğer bölümler belki bi aksiyonlu olabilir.Siz yine şaapın.Beklemede kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim...
Mystery / ThrillerRomanı için ilham arayan bir genç... Gizemli birinden gelen mesajlar... Tek bir soru... Katil kim ? (25.05 2017) Gizem/Gerilim#86