Met mijn blik gefocust op het bord maar met mijn gedachtes ben ik... om eerlijk te zijn weet ik niet waar ik met mijn gedachtes ben. overal wel een beetje. In elk deel van mijn leven zijn er wel problemen.
Ainee beetje asociaal van me. Heb me nog niet voor gesteld.
Ik ben Widad. Mijn naam betekent echt letterlijk Liefde. Ik ben 17 jaar en zit nu in het 5e middelbaar.
Je weet toch wel wanneer je denkt dat het niet erger kan maar dat het toch gebeurt en je altijd het onverwachtse had verwacht. Nou ja zo beschrijf ik mijn leven en..
"Mevrouw El...." roept Mevrouw schitter
Nou bedankt mevrouw Schitter u heeft mijn levensverhaal verpest.
"Kan je me uitleggen wat ik net allemaal heb uitgelegd?"
dit haat ik zo erg aan leraren.
"Ik weet het niet" antwoord ik.
"Kan iemand het uitleggen aan Widad"Kiara steekt haar hand op "Ja hoor ik wil dat wel. Je moet eerst..."
Ik hoef niet verplicht te luisteren. waar was ik gebleven?
Mijn uiterlijk ja. Ik heb lange krullen tot 10 cm onder mijn schouders. Mijn ogen zijn licht bruin. Ik heb lange wimpers en volle rode lippen.
Ik heb een beetje sproeten op mijn neus. Ik ben 165 cm lang en ben niet dun en niet dik. Mijn borsten vind ik erg klein ( Yeass gurlss ik heb een maatje B ;(.
Mijn nijlpaarden reet is even serieus letterlijk een nijlpaarden reet. Dat komt erg door mijn heupen ( from my Mother geërfd)
"Begrijp je het nu?" vraagt Schitter
Ik knik.De bel gaat. precies op tijd. Ik heb 2 aller beste vriendinnen. Djamila de mooiste van ons allemaal en dan hebben we Hajar de grootste vreetzak van ons allemaal en ik? wat ik ben? Gewoon Widad.
"eyy geef die milka is door" Vraag ik aan Hajar.
Ze neemt een grote hap voordat ze hem aan mij doorgeeft.
"girll wat is er?" vraagt Djamila bezorgt.Ik kijk een tijdje voor me uit. niet wetend dat ik nog niet heb geantwoord.
pff.. wat is het leven soms zo moeilijk. Ik heb zelf nog niet verteld wat er allemaal is gebeurd.
Nou het begon allemaal toen Bilal in mijn leven kwam. Smoorverliefd was ik. Ja je vraagt je zeker af wat ik met een relatie doe op mijn 16e.
Maar wat deze jongen met mij deed of eigenlijk nog steeds doet is onbeschrijfelijk. het gevoel dat ik had wanneer ik bij hem was was intens. Ik bevond mij gelijk in de 7e hemel.
Ik deelde mijn liefde met hem maar blijkbaar hij niet met mij. Ik gaf hem mijn hart hij trapte erop en nam hem mee al was het gebroken en alsof het niet erger kon ging hij ervandoor met mijn zus. inaya.
Alles was pure bedrog.
"Bilal wat doe je hier?" fluister ik
Daar stond hij dan mijn mannetje. In mijn kamer.
"Hoe kom je hier? Bilal stel dat mijn zus of mijn ouders binnen komen?" fluister ik paniekerig
Hij komt dichterbij staan en streelt met zijn zijde zachte vingers mijn lippen.
"Stt" fluistert hij in mijn nek.
Al mijn rughaartjes komen overeind te staan. Kippenvel.
"Je bent mijn vrouw. Ik mag altijd en overal bij je zijn"
Hij drukt een zacht kusje op mijn lippen.
"Ik zal altijd van je houden Widad en er zal nooit een persoon komen in mijn leven die jouw plek zal overnemen. nooit"
Mijn wangen voelen warm aan. Snel richt ik mijn blik naar de grond.
Zie wat deze jongen met mij kan doen. Alles.Einde flashback*
"hallo ga je nog op mijn vraag antwoordde?" vraagt Djamila terwijl ze met haar hand voor mijn hoofd zwaait.
"Nou als ik eerlijk moet zijn gaat mijn hele leven slecht"
"Widad zit je nog steeds met Bilal? Het is inmiddels al 2 maanden geleden" wat erg onverstaanbaar klonk uit de mond van Hajar. Maar wat zal je anders verwachtten met een mond vol chocola.
Daar valt niet mee te praten.Ik zucht expres luid zodat ze weten dat ze over dit onderwerp moeten stoppen.
Hajar is de enige die het niet blijkt te begrijpen.
"Je bent zo een mooi meisje je kan alle jongens nemen en je blijft met je hoofd bij Bilal en..."
Nou daar gaan we weer. Ik heb echt het gevoel dat niemand mijn gevoel begrijpt.
Hij was alles voor me. Ik dacht dat hij alles meende van wat hij zei.
"Ik zal altijd van je houden Widad en er zal nooit een persoon komen in mijn leven die jouw plek zal overnemen. nooit"
Niet dus. want mijn plaats werd overgenomen door mijn bloedeigen zus.
Salam,
Ik zou graag weten wat jullie vonden van dit eerste stukje. laat iets in de comments, show some love door alleen op het sterretje te klikken.
Alvast bedankt.XX
JE LEEST
reality
RomanceWidad. De naam van liefde toch? Maar Widad heeft het niet zo goed met de liefde alles lijkt in te stortte als ze hoort dat haar ex gaat trouwen met haar zus. Haar ex waar ze een moord voor pleegde. Wordt haar schoonbroer! Meer weten? Lees dan snel v...