YAVUZ VE DENİZ TELEFON KONUŞMASI
DENİZ: "A-alo ühüü ühü"
YAVUZ: "ALO Deniz sen misin?"
DENİZ: " Ühüü ühü e-evet"
YAVUZ: "Ağlıyor musun sen?"
DENİZ: "..."
YAVUZ: "DENİZ CEVAP VERSENE!!"
DENİZ: "Bak söyleyeceklerimden sonra benimle bir daha konuşmak istemezsen anlarım. Gerçi konuşmuyoruz zaten. Ühüü ühüüü.
YAVUZ: "Anlatsana. Merak etme bir şey demem hadi söyle ağlama ama Tamam mı?"
DENİZ: "Tamam ama böyle telefondan anlatılmaz buluşmamız lazım ühüüü ühüüü. "
YAVUZ: "Tamam ama ne konuştuk az önce ağlamak yok! Akşam Mavi Barda buluşalım. "
DENİZ : "T-tamam."
-GÖRÜŞME SONU-
YAZARDAN
Konuşmadan sonra Deniz o üzüntüyle erkenden bara gitti ve Yavuz 'u beklemeye koyuldu.
Kendine bir bardak içki söyledi ve içmeye başladı. Aklına olanlar geldi gözleri doldu. O sırada bir adam Deniz 'in yanına geldi belliki niyeti kötüydü :
Adam"ne oldu kim uzdu seni güzellik" dedi. Deniz'in saçını parmağına dolayarak.
Deniz"sanane be!"dedi. Hemen saçını adamın elinden çekti ve içkisine döndü.
Adam"çok hırçınsın tam istediğim gibi mmm düşünüyorum da yatakta nasılsın?"
Deniz"yiyecek mi sipariş veriyorsun HÖDÜK!"
Sonra adam Deniz'in boğazını sıktı. O sırada Yavuz içeri girdi. O görüntüyü görünce kendini tutamadı. Adama öyle bir geçirdi ki...
O sırada Deniz zor algılıyordu her şeyden iki tane vardı. Çok içmisti napsın. Sadece bir cümleyi duydu.
"Benim olan şeye sen nasıl dokunursun ben ona kaç yıldır elimi bile süremedim HABERİN VARMI!! Ulan şerefsiz şimdi burda seni sikmek vardı ama daha önemli işlerim var."
Daha sonra Deniz yalpaladı dengede duramıyordu. Yavuz hemen yanına geldi. Kolundan tuttu "hadi gidelim güzelim " dedi.
DENİZ
Ne o bana birde güzelim mi dedi ? Lannn çok serhoşum hayal mi görüyorum? Deniz sakin ol relax şu anda çok serhoşsun . Yavuz kim bu lafları söylemek kim? Uyu sen uyu.
YAVUZ
Lan ben DENİZ'in yanında ne dedim . Biz düşmanız.Az bile yaptım o şerefsize sen kimsin benim kızımın boğazını sıkıyosun? Hala ne düşünüyorum ben o benim değil onu istemiyorum. Evine mi getirsem ama şimdi beni Deniz ile görürlerse olay olur.
Deniz'i kucağıma aldığım gibi arabaya getirdim. Tanınmadık bir otele geldim. Acaba bana ne anlatacaktı? Çok merak ediyorum lan ya beni seviyorsa... Yavuz kendine gel siz düşmansınız. Şimdi ne yapacaksın onu düşün.
DENİZ: "Y-yavuz"
"Efendim Deniz"
DENİZ: "Ko-korkuyorum Neredeyiz?"
"Korkma ben varken sana bir şey olmaz"
DENİZ: "Çoook tatlısın"
Lan bu kız neler söylüyor. Tahrik oluyorum burda. Ne yaptığını bir bilse... Kaç yıldır dayanıyorum neymiş düşmanmışız! Yemişim düşmanını. Bu serhoşken çok güzel azcık elenmekten zarar gelmez.
"Ben mi?"
DENİZ: "Evet sen burda başka kim var ? O dövdüğün adama çok tatlı diyecek değilim.
"Bir dene o zaman ne oluyor görürsün. "
Fısıldamıştım.
DENİZ: "Ama adam taş taş."
"O zaman git o herifin yanına. Sana neler yapacaktı haberin varmı acaba!"
DENİZ: " ühüü ühüüü ben artık gitmeliyim."
Hemen kolundan tuttum "Seni üzmek istemedim. Ne anlatacaktın sen bana?"
DENİZ: "Bırak kolumu canımı yakıyorsun ühüü ühüüü. "
"Canını yakmak istemedim. "
DENİZ: "Nerden başlayacağımı bilmiyorum, anlatsamda bana inanmayacaksın zaten ühüüü ühüüü ."
"Sana inanmadığım zaman oldu mu?"
DENİZ: "Babamdan kredi kartı almak için şirkete uğramıştım kapıyı tıklamadan odaya girdim. Annen ve babam ühüüü ühüüü. "
"ANLAT DENİZ ANNEM VE BABAN NE !"
DENİZ: "Bağırma ühüüü ühüüü. "
"Ne yapıyorlardı?"
DENİZ: "öpüşüyorlardı ühüüü ühüüü."
"NEEE İNANMIYORUM ! YALAN SÖYLÜYORSUN!"
O an kafamdan vurulmuşa döndüm. Ne demek ya hani biz düşmandık.bizi konuşturmazken kendi yaptıklarına bak! Hayır hayır olamaz böyle bir şey. Yapmaz benim annem! Deniz 'in ağlaması dahada artıyordu.
DENİZ: "Ben kime ne anlatıyorsam zaten . Böyle yapacağını biliyordum . Hadi git bak annene! "
Bir şey yapmalıyım Deniz gidiyordu. Yine beni bırakıp gidemezdi hayır hayır böyle bir şey söz konusu bile olamaz. Ya doğru söylüyorsa. Annemin yüzüne asla bakmam.
DENİZ:"Aklıma harika bir fikir geldi. Görürüz kim yalan söylüyor. Bakalım o zaman ne yapacaksın."
Merhaba arkadaşlar yine yeni bir bölümle karşınızdayız. Umarım beğenirsiniz. Yıldızı doldurmayı unutmayın 🌟🌟🌟
Bu arada şu iki kişiye çok teşekkür ederim zynpsude38 Artvin_guzeli
Okurlarımız git gide çoğalıyor ama beğenmiyorsunuz üzülüyoruz sonuçta burda emek harcıyoruz. Lütfen begenin bu bölümün yani denizin ve Yavuz'un bölümünün devamı bomba olacak. Sağlıcakla kalın 😚
Watpadde anlamadığım bir sıkıntı yüzünden yazdığım bölümü hep hatalı paylaşıyor duzeltmiyor. Lütfen anlayın bizi duzelmiyor normalde yazım yanlısı yok ama böyle yapiyo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPIMDAKİ MAFYA
RomanceYAVUZ Hırçın, istediğini alan,acımasız bir mafya ,karizmatik, çocukluğunu yaşayamamış babasını gözünün önünde kaybeden intikam ile yaşayan 20 yaşında bir genç ... ÇINAR Çapkın,eğlenceli,gece kulübünden çıkmayan bir mafya ne kadar mafya olmak istem...