six

532 30 7
                                    

Nem válaszoltam. Megbántott? Igen? Érdekel? Talán.. Fájt ezt tőle hallani. De nem tudom miért. Az egész ebédlő rajtam nevetett! Mark csak büszkén elmosolyodott. Miért jó neki ha fájdalmat okoz?

A szünet többi idejében csak emésztettem mit mondott igaza van! Semmi keresni valóm itt. Nem is értem miért álltatom magam Anya és Apa is fogalmam sincs miért pont egy ilyen nyomorékot akartak maguknak. Jobban járnának, ha vissza vinnének az árvaházba. Ash is miért pont velem barátkozik? Éreztem, hogy a könny marni kezdi a szemem hírtelen felpattantam és futottam ki az ebédlőből az ajtajánál járhattam mikor Ash utánam kiabált de nem álltam meg csak futottam tovább. A házunknak ellenkező irányába nem volt kedvem haza menni mert ott keresnének legelőször. Épp futottam át az úton mikor éles fájdalmat éreztem, erős koppanást és a szemeim le csukódtak csak hangokat halottam. Hírtelen minden elsötétült.

Mark szemszöge:

Ebédlőben ültünk haverokkal egyszer csak az tűnt fel, hogy Miri felpattan és ki fut az ebédlőből, igazából már megbántam, hogy a fejéhez vágtam azt amit de össze kellet törnöm nem szabad megtudnia, hogy ilyen kis idő alatt megkedveltem igaz alig beszéltem vele de na..értitek. Hiányzik ha nem hallhatom a hangját, ha nem láthatom két gyönyörű szemét, ha nincs mellettem órán, mindig rá gondolok. Mr. És Mrs.Woll szaladt be az ebédlőbe Ashly-hoz(hez) valamit mondtak neki és elkomorult a tekintettel rám nézet. Miri nevelő szülei ki szaladtak. Már csak azt vettem észre, hogy Ashly előttem áll és megpofoz!

- Még is mit tettem?

- Még kérdezed, hogy mit? Van pofád megkérdezni?1 Mirit megbántottad. 2 Miattad fekszik most a korház műtőasztalán!- mondta már szinte már zokogot. De engem csak az fogott meg miattam fekszik ott! Én törtem úgy össze, hogy elfusson.

- Micsoda?

- Jól hallottad te utolsó fér.. - mondta volna tovább de a Woll család vissza jött.

- Ash jössz velünk?- kérdezte Mr.Woll

Mielőtt Ashly válaszolhatott volna én felpattantam és válaszoltam.

- Ashly marad én megyek önűkkel !

- Rendben fiam akkor gyere.

Megfogtam a táskám és mentem velük. O, istenem miért kellet azokat a fejéhez vágnom?


Sajnálom legközelebb hosszabb részel jövök! 

Árvaházból kikerülve [Szunetel]Where stories live. Discover now