A terembe mindenki csöndbe várta anyát. Hűha ilyen nagy tekintélye lenne? Össze rezzentem mikor anya be csapta maga mögött az ajtót. Szóval ilyen lenne ő. Már értem.
- Ms.Smith kérem mutatkozzon be!
- Miranda Smith vagyok tizenhat éves gitározom ennyi.
- Honnan jött azt elfelejtette említeni.
Minta nem is anyát hallanám..
- Öm az mindegy. - húztam el a szám.
- Hát rendben foglaljon helyett.
Anya se lesz a kedvencem ha ilyen lesz..:(
Az óra további részén semmi említésre méltó nem volt. De szünetben felkerestem anyát.
- Anya miért kellet meg kérdezned, hogy honnan jötte? - mordulok rá.
Nem válaszolt csak be könnyezet. De miért?
- Anya minden rendben?
-P..persze kicsim, csak anyának hívtál. - borult a nyakamba.
- Ez természetes.
- Igen tudom csak arra nem számítottam, hogy ilyen hamar ki fogod ejteni ezt a szót.
- Áh,érte.. .- nem tudtam be fejezni mivel be csöngettek. Vissza mentem a terembe és le ültem a helyemre. Óra közepén elém csúszik egy lap.
- Hey! Miranda, arra gondoltam délután át mehetnénk hozzád, kicsit jobban meg szeretném ismerni az új egyetlen barátnőm. ~A~
- Hát nem is tudom. ~M~
- Kérlek.. ~A~
- Jó rendben de amit megtudsz az kettőnk közt kell majd maradnia. ~M~
- Ez természetes óra után akkor puszi. ~A~
Istenem Ashlyn remélem nem fogsz meg utálni. Egyébként Rajz óra van amit ki mondottan szeretek. Szabad munkát kaptunk. Én egy Kezet miben egy össze tört szívet szorít így ki nyomja belőle a maradék "lelket" és csak még jobban vérzik rajzoltam. Mark ha jól láttam egy unikornist.. What? Óra végén a tanár körbe járt megnézni mit készítettünk nálam kissé több időt töltött el kezdtem félni, hogy nem lett jó de megszólalt.
- Ms. Smith ez igazán jó lett elkérhetem, hogy ki tegyem?
- Igen persze Tanárnő.
Most csengettek mindent bele dobáltam a táskámba és indultam Ashlyhez.
-Ashly ügye tényleg minden köztünk marad?
- Persze Miri, de ennyirá gáz vagy mi?
- Nekem nem csak kissé furcsa lesz neked.
- Áh értem asszem..
Út további részét végig beszéltük és meg is érkeztünk. Ha jól tudom apa otthon van így csak be nyitottam és igazam lett.
- Apa megjöttünk.
- Meg jöttünk? - kiabálta vissza és ki nézet elkerekedett szemekkel mikor meg látta mellettem Ashlyn-t.
- Mr.Woll??. - Tágult tányér nagyságura a szeme.
- Ashlyn én meg mondtam..
------------------------------------------------------------------------
Bocsánat, hogy ennyi ideig nem volt rész és ez is ennyire rövid lett csak kissé túl esemény dús napjaim vannak, hogy itthon vagyok magyarba, alig marad valamire időm ma csak ennyire telt tőlem még egyszer bocsánat. :/
VOCÊ ESTÁ LENDO
Árvaházból kikerülve [Szunetel]
Ficção AdolescenteMiri élete fenekestűl felfordúl. Nem csak, hogy családot kap hanem az iskola rosszfiúja szekálno fogja azzal az indokkal " Te úgy is csak egy árva vagy