Three

654 36 0
                                    

"Apa be jött a terembe és elkezdődőt az óra."

- Jó reggelt gyerekek mint látom, új osztály társatok van. Gyere kérlek mutasd meg mit tudsz.

- Öhm.. Rendben..

- Ms. Woll. Az-az bocsánat Ms.Smith csak épp a feleségem jár a fejembe.

Jaj apa majdnem elszóltad magad..remélem elhiszik, hogy csak nyelv botlás volt..de Mark így is gyanakodva néz..ej mi lesz még ebből.

- Rendben és igazán semmi baj megértem. De nem szeretnék énekelni se játszani semmin..nem igazán vagyok jó semmiben.

- Áh, ugyan ne viccelj majd én azt eldöntöm. Nézd fogd meg ott azt a gitárt. - mutatott a terem végében lévő gitárra. - és kezdj neki játszani valamit.

- Hát rendben. Martin garrix - Poison-t szeretném elgitározni. Előre is bocsánat a halláskárosodás miatt.

Az osztály egy hangúan felnevetett apa csak mosolyogva nézet.

If I told you this was only gonna hurt

If I warned you that the fire's gonna burn

Would you walk in?

Would you let me do it first?

Do it all in the name of love

Would you let me lead you even when you're blind?

In the darkness, in the middle of the night

In the silence, when there's no one by your side

Would you call in the name of love?

In the name of love, name of love

In the name of love, name of love

- Köszönöm Ms.Smith ennyi elég is mindent megtudtam amit akartam. Kérlek ülj le a helyedre.

Nem válaszoltam csak helyet foglaltam Mark mellet ki gyanakodva nézet rám. Nem értem miért nézz így.

Óra felénél lehetünk mikor egy lap csusszant elém.

Miért Ms.Woll-ozot le? -M-

Nem tudtam mit írjak így ugyan azt amit apa mondott.

Csak a feleségére gondolt egy kis nyelv botlás miért is?-M-

Most vettem csak észre, hogy ugyan azzal a betűvel kezdődik a nevünk. Egy perc után jött is rá a válasz.

Elég furcsa mióta ide be iratkoztam az-az kilencedik eleje óta sose volt nyelv botlása. Itt nekem valami bűzlik hidd el ki fogom deríteni mi az. U.I.: ne lopd az alá írásomat. -M-

De jó..le fogok bukni.

Ugyan itt csak a te szád bűzlik semmi más. Nem zavar, hogy ugyan úgy kezdődik a nevünk észlény.. -M-

Erre már nem válaszolt semmit csak dühösen rám kapta a tekintetét.. Gondolatomból a csengő vetett véget. Oda mentem apához mert megbeszéltük megmutatja hol lesz a szekrényem.

- Elnézést Mr.Woll megmutatná hol találom a szekrényem?

- Persze Miranda gyere és kövess.

- Igazán köszönöm.

- Ez csak természetes.

Miután ki értünk a teremből végre nem kellet úgy beszélnem mintha a tanárommal beszéltem volna és felengedhettem.

- Apa majdnem elszóltad magad.. Mark így is gyanakodik. Nem akarom megosztani velük, hogy csak örökbe fogadtatók. Sőt nem is akarom, hogy azt higgyék kivételeztek majd velem aj olyan nehéz.

- Kicsim ugye tudod nem akartam csak véletlen volt egyébként az előbb ki mondtad apa köszönöm drágám.

Hirtelen megölelt ami nagyon meglepet és tényleg most először mondtam ki, hogy apa. Eddig csak magamba mondtam de jól este végre ki mondani. Körülbelül két perc után el is engedet. Meg mutatta melyik az én szekrényem és ment a következő órájára. Nekem most Testnevelésem lesz. Hurrá. Remélem érzitek a szarkazmust. Tök olyan érzésem támadt mintha figyelnének így körül néztem de nem láttam senkit. Azt hiszem kezdek paranoiás lenni. Még mindig éreztem egy szempárt magamon de nem foglalkoztam vele elindultam a torna terem felé. De arra lettem figyelmes, hogy utánam kiabál valaki.

- Hé! Miranda várj, kérlek!

Megfordultam és vártam őszintén nem volt ismerős a csaj. De mégis egy osztályba járunk.

- Szia Miranda! Én Ashlyn vagyok.

- Áh szia Ashlyn nem akarod megmutatni merre van a torna terem mert kissé eltévedtem.

- De gyere, már így is be csöngetek.

Nagyon kedves lánynak látszik de még ki derül mi lesz ebből. Hamar oda értünk a teremhez a tanár még nem volt itt szóval nem szidott le minket, be futottunk az öltözőbe de mivel itt sport egyenruha van és még nem kaptam csak a cipőt vettem át. Nem sokára a tanár is megjött.

- Torna sorba lajhárok! Mi ez itt? Így tanítottam én nektek, és te ki vagy?- mutatott rám.

- Jó napot! Miranda Smith vagyok.

- Rendben Ms.Smith de hol a felszerelése?

- Még nem kaptam meg.

- Áh, hát hogyne legegyszerűbb ki fogás.

Már nem válaszoltam de úgy látszik nem ő lesz a kedvenc tanárom. Mivel sokaknak nem volt felszerelése egész órán futhatunk. Mire ki csengettek meghaltam annyira ki voltam. Most jön anyával órám ennek örülők. Végre láthatom. Be vallom még csak ez a második napom velük de már most hiányzik ha nem látom őket a közelségűk mindig megnyugtat.


Árvaházból kikerülve [Szunetel]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora