Komik Şapka Ve İlk Gün

5 1 0
                                    

Sabah uyandım. Pencereyi açtım ve temiz bahar kokusunu içime çektim. Giyindim ve şu komik şapkayı taktım annem he t şeyi biliyormuş. Bana " Günaydın küçük vampirim.. Dedi eve geldiğimde benden saklanan her şeyi duydum. Annemde bir vampirmiş. Ben doğduğumda çok az güçlerim varmış dünyada doğduğum için yakalanmışlar.ama artık yarım. Tabi yarım olanı da tam olacak. Okula şapka ile gittim. Çok komik olan şapkam çok ilgi duydu öğleden sonra okulun çoğunda şakanın kopyası vardı. Artık saşak gibi durmuyordum. Tom Alexandre 'a çıkma teklifi etti kabul etti Alexandre. Çok güzel bir çift oldular. Dersler bugün çok güzeldi. En arka sırada ben Tom ile oturuyordum ama artık Alexsandre oturuyor bende mecbur Jack ile. Değişik bir tip. Sanki en zekisi o benden daha zekiymiş peh nerdeee. Evet matematik harici diğer derslerde o zeki ama ben daha zekiyim. Karneme tek iyi düşen ders matematik. Ve bugün matematik sınavı var. Çalışamadım ama yaparım inanıyorum kendime. Matematik sınavı olduk Jack bende kopya çekmiş ama benim haberim yok!! İnanamıyorum ya off aynı puanı alacağıZ. Sınav bitti haliyle derste ben kantine giderken Jack bana çelme çaktı bende yere düştüm şapka çıktı dişlerim gözüktü iyi ki kimse görmedi. Şapkayı alıp kafama taktım. "yaptığın hiç iyi bir şey değil özür dile hemen"   " özür dilemek isterim Alexy ama çok güzel düştün haahahha yaşasın ben" bla bla bla (bıla bıla bıla) dersler böyle geçiyor Jack bana sataşıyor bende karşılık veriyorum. Böyle böyle derken gün bitti. Eve gidip uyudum. Sabah mutlulukla uyandım çünkü bugün Cumartesi yaşasıınnnn. Dostlar  geldi bize eğlendik, yemek yedik  ve dışarı çıktık. Evimizin yanındaki yerde Bitli Amy Teyze yaşıyor. Kadın bana kafayı takmış  ne olsa benden biliyor ama bu seferinde haklıydı.  Evde tenis topuyla oynuyordum.. Yani kırtasiyeden almıştım  bi adamınkiyle karışmış bende olan gülle idi. Top camdan kaç kadının yeni aldığı arabanın cama gel paramparça et. Yazık oldu yepyeni arabaya. Neyse Bitli Amy 'nin köpeği var kedileri her köpek gibi sever.. Bu köpek kedileri görünce 3 saat susmaz. Evin içine girip havlıyor o yüzden kafamız rahat. Bir saatliğine Şişko Larissa' nın kedisi Şişko Leyn 'i aldık köpeğe gösterdik köpek gördü ve havlamaya başladı. Bitki Amy " Alexy yeter artıkkk!!!! Rahat bırak artık beni" diye bağırdı.  A hahaha. Biz kaçtık ve kediyi telsim etmeye gittik kedi çamura girdi ve kirlendi. Kirli kirli teslim ettik. Şişko Larissa "ne yaptınız kedime ooovv Leyn ne oldu sana hayatım" derken eve girdi. Herkes bugün değişik.

Bir Wampir GrubuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin