Tekrar bir tabela göründü. KEMİKLER MEZARLIĞINA HOŞGELDİNİZ. Kemikler mezarlığı mı ne?? Jack yukarı baktı dolunay tam tepemizdeydi. "lanet olsun kaçın hemen kurtlar..." " kurtlar mı ne kurtu? " dedim. Alexandre" lanet olası kurtlar bugün tepede dolunay var kurt adamlar bu zamanlarda çıkarlar. "" ne yapacağız şimdi? "" aptalca konuşmayın koşun hadi koşun?!! " ve birden koşmaya başladık Alexandre geride kaldı bir kurt onu kaptı be ayağından ısırdı biz geri döndük hepimiz dişlerimizi bir aslan gibi kükreyerek gösterdik. Ve kurtlar kaçtı. Tom ağlamaya başladı. Ben de ona bağırıyordum yeter be ağlama diye. Ne yapacağız şimdi hastaneye götürüp ne diyeceğiz kurt adam ısırdı mı diyecez hadi dedik diyelim inanırlar mı? Hayır!! Ben bağırdım "şu vampirlerin her b*ku varsa bi hastanesi yok mu? Orda Jack evet var dedi. Ve usulca gülümsedik. Alexandre inliyordu acıdan." Alexy hırkanı çıkar ""Ne neden ki?" " gevezelik yapma Alexy kan akıyor kan akışını durdurmam lazım. Ben hemen çıkarıp verdim ama bi dakika hani vampirler ölümsüzdü." Hey Jack hami vampirler ölümsüzdü. Yalan mı bunlar " " yalan tabiki ölür vampirler ama yaşlanmazlar yüzü değişmez sarkmaz ne zaman tam bir vampir olursa hep o yüzü kalır anladın? "" anladım " dedim ve o sırada yürüyorduk. Ben uçmak daha hızlı olur dedim hem kurtlarda yok. Bu fikrim beğenildi ve uçarak vampirler hastanesi yoluna düştük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Wampir Grubu
Vampireİlk kitabım beğenirseniz yorum yapmayı unutmayın.. Eğer beğenmediğiniz yer olursa yoruma yazın.. İyi okumalar..