WAMPİRLER ŞEHRİNE YOLCULUK

4 1 0
                                    

Okula gidiyoruz ve birden aklıma geldi. "gençler insanlar dünyası var da WAMPİR şehri ya da dünyası var mı?" oradan  Jack "elbette bitanemm." dedi ve ben utandım. İlk kez iltifat gibi bir şey olmuştu. Bende "haydi gidelim o zaman" dedim. Akşam ancak dedi. Okula girdik ders işledik. Tüm fen dersi boyunca konuştuk. Hoca dayanamadı ve "Alexy yeter artıııkkkkkkkk!!! En arkadaki  Adam 'ın yanına geç" dedi. Ben  ama ama derken geçtim oraya. Jack' ın bakışları gidiyor gönlümün efendisi  şarkısı gibiydi. Ha ha ha diye gülümsedim. Tüm gün böyle geçti gülümseyerek kıkırdaşarak ve atışarak. Ve sonunda akşam olmuştu. Yolda parka doğru giderken içimden "bekle beni WAMPİR Şehri" diye bağırıyordum. İsmi normal dedi Jack ama içi ıııy dedi. Ben biraz ürperdim. Biz WAMPİR iz Jack vampir.. Vampir gibi davran dedim. Bir tabela gördüm. "Gençler buraya bakın! Bir tabela var." "Ben bu tabelayı hatırlıyorum ama bu burada değildi biraz daha ileride idi. " Alexandre" hayır Tom. Yanlış hatırlıyorsun. "" ayyyy" diye bağırdım " neyse ne yürüyün kırmızı tuğlalı taştan." tuğlalı yol on beş dakika falan sonra göründü. Baya bi yürüdük yürüdük. En sonunda acıktık ve yemek yemek için yere oturduk. Herkes sepetinde bulunanları çıkardı ve yemek yedik. Gözümde bir şey takıldı parlak bir şey. Oraya doğru yürüdüm. Jack "nereye gidiyorsun sen çabuk buraya gel ve yemeğini ye." çocuklar toplanın gidiyoruz. Bir mezarlık gösteriyor burada şehre ulaşmak için buradan gitmeliyiz. ""   Ne mezarlık mı? Öyle bir şey yoktu. Hadi geri dönelim ben ürperdim " dedi  Alexandre. Ben" gevezelik yapma yürüyün hadi ". İlerledik ilerledik ve artık mezarlıkraydık.

Bir Wampir GrubuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin