Okuldayız gene. İlk iki ders boştu hoca gelmemişti. Tom ve Alexandre kikirdeşiyor. Ben ise telefonuma bakıyorum Jack ise dışarı. Birden telefonum elimden gitti Jack almıştı. Bağırdım birden " Nabıyon ya off ver şunu!! Bak vermezsen.." " Vermezsem...? "" A aaaa yeter Jack ver şunu " derken ayağa kalktı bende telefonu havaya kaldırdı bende telefonu almaya uzanırken omzuna vurdum oda şapkayı düşürdü ama hiç bir şey olmadı. JACK dedi ki" şapkayı kafana tak ve gelin benimle " " Hey Alexandre hadi gelin! " indik bahçeye Jack" artık bir vampirsin hiç bir şey olmadı şapka düşünce.. " Bak sabahtan beri şakalarına doydum. Yemem bu numaraları ben." deyip gidiyordum ki Jack kolumdan tuttu ve o kadar sıktı ki kolumu acıdı elimi savurdum " ne yapıyorsun be" dedim "ben çok ciddiyim Alexy!" dedi sesi biraz normalden fazla çıktı. Onu ilk defa böyle bana bağırırken görmüştüm ve üzüldüm. "çocuklar ciddi misiniz gerçekten tam bir vampir miyim sizin gibi.." birden çığlık attım. Aaaaaaaaaaaaaa artık bir vampirim yühuuu!!! Sonra sınıfa çıktık ben çok mutluydum. Jack, Tom Alexandre ve ben içeri girdik. Sıraya doğru ilerledim tam arkamdan Jack geliyordu. Şişko Larissa bana çelme taktı ve ben yere düşecekken Jack beni tuttu. Hep kavga ettiğim vampire ilk defa minnettarlık duymuştum. İlk defa böyle bir duygu hissettim. Hemen Şişko Larissa "ooooo bizim şu Alexy 'e bak sen kendine sevgili yapmış" hemen doğruldum ve Şişko Larissa' ya " Sevgilim mevgilim değil. Kapa çeneni seni adi pislik!" " Doğruları söylemek ağır mı geldi Alexy? " demesiyle saçından tutup sıradan çıkardım. Yere yatırıp tekmeler yağdırdım, kaldırdım ve yüzüne bir yumruk attım. Yani mis gibi dövdüm. Sonra ise" Bana laf atan aynen böyle olur"dedim. Sonra bu dayak yiyen Şişko Larissa müdür yardımcısı Moruk Max 'in yanına gidip her şeyi anlatmış. 3 gün uzaklaştırma aldım. Çok güzel bişi şey bu ya ödül gibi ödül. Ama bir şey unuttum annem. Ders bitti eve gittim baktım annem''hoşgeldin kızım. " dedi bende" hoşbulduk da hiç hoş değil. "" gene mi ceza bu sefer kaç TL camsil dolapta yedek alırsın çok az kaldı. " " hayır anne bu sefer farklı 3 gün uzaklaştım okuldan. " " ne diyorsun Alexy sen. Ne yaptın gene? " " Şişko Larissa bana sevgili mi yaptın demeden önce çelme taktı sonra da ben düşerken Jack tuttu ve bana sevgili yapmışın Alexy dedi bende dövdüm. "" vay canına Alexy vayy. 2 gün boyunca evi sen temizleyeceksin! Son gün ise matematik harici tüm derslerinlr ilgili testler bitecek bitmezse...! " " tamam tamam biliyorum efsane bir ceza.... " odama çıktım günlüğümü yazdım ve instagram, facebook, whatsapp, Tweeter hepsine girdim. Ve YouTube 'u açtım bir kaç vidyo izledim - özellikle orkun ısıtmak' ı - ve uyudum. Sabah Jack evin önüne geldi okula her sabah onlarla gidiyorduk. Ama diğerleri yoktu. " Diğerleri nerde Jack?" dedim. Oda "beraber geleceklermiş okula" dedi. Bende tamam dedim. "Alexy sana bir şey soracağım ama reddetmek yok tamam mı?" dedi bende "sor bakalım." dedim oda "tamam mı söz ver reddetmek yok." bende tamamm dedim. "Alexy ben senden hoşlanıyorum benimle çıkar mısın?" dedi. Ben şok geçiriyordum o sıra. Sonra bilmem ki dedim. Oda reddetmek yoktu :) dedi ve gülümsedi. Bende gülümsedim ondan hoşlanmıştım ama az. Sonra okula geldik kime yok daha 1 saat varmış. Sınıfta tektik sonra grubun diğer elemanları geldi ve doğruluk mu cesaret mi oynuyoruz. Jack 'e sorma bana ise cevaplama geldi. Jack sordu "benden hoşlanıyor musun?" ben ise " azıcık" dedim. O sırada bana " tekrar benimle çıkar mısın? Dedi bende kabul ettim. Ve o sırada sınıfa Şişko Larissa girdi biliyordum biliyordum dedi. Ben ise gülümsedim. Tüm günüm gülümseyerek geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Wampir Grubu
Vampireİlk kitabım beğenirseniz yorum yapmayı unutmayın.. Eğer beğenmediğiniz yer olursa yoruma yazın.. İyi okumalar..