Eindelijk kon ik mijn kamer binnen lopen. ik mocht alles uitpakken terwijl mijn moeder een kopje thee aan het drinken was. Ik pak al mijn kleren uit en leg ze in mijn inloopkast, ik keek even de kamer rond, hij was groot de kleur was heel licht bruin. Mijn bed was een waterbed , ik mocht mijn eigen dekbed meepakken zodat ik me thuis zou voelen. Mijn nacht kastje was bruin, er stond een klein lampje op. Daar zette ik de kader op met mijn moeder erop, in de hoek zag ik nog een eigen bureau met een nieuwe laptop op. Er naast was er nog deur, ik deed de deur open en zag een grote badkamer , met een douche en bad. Ik had ook nog een lavabo met een grote spiegel. Ik liep naar mijn koffer waar mijn spullen voor de badkamer inzatten, ik had naast de lavabo ook een grote kast waar een paar handdoeken en washandjes inzatten. Ik leg nog een paar van mijn eigen handdoeken en washandjes erin. Ik pak mijn schampoo, verzorging en douche gel op de rand van het bad. Ik loop naar de lavabo en zetten mijn tandenborstel, tandpasta, make-up tasje en andere spulletjes erop. Toen ik klaar was loop ik naar mijn bed, ik keek of eigenlijk mijn kamergenoot ook hetzelfde heeft en ja hoor alles is tzelfde, alleen haar badkamer is recht over haar bed.
*
"Mam meen je nou echt dat ik hier blijf wonen?" ik snikte, waarom zei ze er nooit iets over. "Jensey je moet jezelf leren kennen, ik kom 1 keer in maand langs." zei ze triest.
"Mam neen, alsjeblief. Ik ken hier nauwelijks iemand."
de directeur nam me mee, ik gaf mijn moeder den laatste trieste blik. "Jensey ik moet je wat vertellen." ik keek hem nieuwschierig aan. "weetje je echte moeder heeft hier op school gezeten, ze was altijd een stoere vrouw. Ze kwam op voor haar zelf en was altijd heel vriendelijk bij mensen. Je lijkt op haar." ik keek geschokken. Hoe kan het ? wat ben ik? Het gesprek was afgelopen, ik ben heel benieuwd naar mijn kamergenoot. Ik liep naar binnen en zag een meisje met rode ogen in het donker, en wit in het licht. "Heey, jij bent vast Jensey? Ik ben Lora." ik glimlachte verlegen. "Ja, waarom heeft iedereen een ander kleur van ogen?"
"Ik heb op je gewacht. Ik zal het je uitleggen." zei glimlachte en klopte op een plekje naast haar. Ik ging rustig naast haar zitten, "Jensey iedereen hier heeft eigen krachten, ik heb de kracht van Moord en Bloemen. dat betekent dat ik kan moorden zonder pijn en de aarde kan besturen.. Jij Jensey hebt Gouden ogen als de zon en duister (zilverachtig) als de maan. Ik kan je niet vertellen waarom jij alleen die hebt, die moet je zelf ontdekken." Ik keek verbaast en dacht aan het meisje. "En het meisje dan met haar blauwe ogen helder als de zee?" Ze dacht na. " Dat is Ella. Zij is een tikkeltje anders, ik heb gehoord dat ze behekst is." ik schrok van de gedachten wat ze vanmiddag tegen me zei. "Euh ik ga mijn bed opmaken en dan slapen."
"Okey Jensey , weltrusten."
"Trusten." ik pak mijn dekens en mijn kussens, ik leg alles goed. Ik neem nog mijn pyama, een zwarte short en een oversized tshirt. Als ik klaar ben leg ik me in bed en val direct in slaap.
(A/N scheef gedrukt is een droom)
ik liep met mijn blote voeten op het zachte gras. Ik zag een mooie vrouw met lange zwarte haren en ogen zoals mij. "Jensey eindelijk zie ik je terug." ze glimlachte vriendelijk naar me. "Wie ben je?"
" Ik ben Luna ik ben de godin van de maan en de zon. jij bent mijn dochter die ik 16 jaar geleden heb gemaakt."
"Waarom heb je me achter gelaten bij iemand anders?" zei ik boos. "Jensey ik heb je moeten afstaan aan een aardsengel , ze was 1 van mijn beste vriendin.Ik moest het doen , omdat ik maar contact mag hebben met mijn dochter vanaf haar 16. Zo gaat de wet hier. Je bent 1 van de krachtigste engel hier Jensey. Jij kan elk element leren. Elke keer als je iets nieuws aan leert heb je een ander oogkleur. Jensey je moet me iets beloven." ik keek naar mijn voeten en knikte, "Wat moet ik doen?"
"Wees alsjeblief voorzichtig? De demonen zullen je zoeken en je opsluiten, Ze willen je gebruiken Jensey. Je bent heel bijzonder, Morgen heb je training over je krachten."
*
Ik voelde iets branden in mijn nek. Ik liep naar de spiegel. en zoals Luna zei er staat een zon en een maan aan elkaar in het goud erop. Ik douchte me en nam een zwarte skinny broek met een witte oversized trui erover. Ik föhn mijn haar en deed mascara en eyeliner aan , ik stak mijn haar in een losse staart en deed mijn zwarte laarsjes aan. Lora was ookal klaar. "Ga je mee naar de lunch zaal?" ik knikte. Ik zag Ella naar me kijken. Ik was bang. Bang dat de Demonen me kunnen krijgen.
Hello mensjes ;D
ik ga binnekort werken aan pov. Er komt een nieuw personage in. Ik verklap nog niets! ik hoop dat het verhaal jullie bevallen ;c ik heb nog niet zoveel volgers .. wat denken jullie 3votes en verder gaan? Als jullie tips hebben ze zijn welkom !
Vote
Stem
Share
JE LEEST
Fallen angel.
FantasyJensey is een speciaal meisje, haar ogen zijn goud als de zon en duister als de maan. Ze moet naar een kostschool waar speciale mensen zitten, alleen begrijpt ze niet waarom. Zal het haar lukken om te vinden wat ze is of wie ze is? Jake is een Duis...