hoofdstuk 3

193 14 5
                                    

Ik had prive lessen omdat ik zelf alles kon en mensen me helemaal anders zien. Ik snapte het eigenlijk niet, zouden ze mij nu wel normaal vinden als ik prive lessen volg? Denk het niet. Ik ben nu doodop en we moesten avondeten. Ik wou slapen! hadden die dat nog niet door en Lora was over alles aan het ratelen. We moesten nog als laatst naar de grote zaal , ze wouden mij voorstellen aan iedereen en er was een nieuwe leerling bij gekomen.

Ik liep met Lora naar de grote zaal en ging helemaal vooraan zitten. Ik was heel erg benieuwd naar de nieuweling en de directeur begon te spreken. " Hallo allemaal, we zijn vandaag allemaal bij elkaar gekomen omdat we 2 mensen moeten voorstellen. Als eerst komt Fay haar voorstellen en dan het nieuwe meisje. Kom maar Jensey." Iedereen begon te klappen en ik liep op het podium. " Dit is Jensey en ik denk dat jullie al weten dat ze anders is dan jullie. Zij is namelijk de dochter van de godin. Zij heeft de krachte van de zon en de maan , zij is degene die ons kan helpen. En nu nodige we de nieuwe uit, kom maar op het podium." Er kwam een meisje met lang licht blonde haren, haar ogen waren ijs blauw. Ik denk dat ze iets met ijs te maken heeft zoals ik nu zie. " Dit hier leerlingen is Fairylyn (A/N engels uitgesproken). Zij bepaald de krachte van tijd en ijs, zij hoort bij Jensey een van de zeldzaamste personen."

Ik lag op de kamer en Lora sliep al, ik liep naar de badkamer en gooide wat water op mijn gezicht. Het teken in mijn nek voelde pijnlijk aan. Het brand en er komt een streep met soort doorns met ijs in tot aan mijn oor. " Hoe kan dat?" Ik schrok. Ik voelde mijn oogleden zwaar worden en liep naar mijn bed. En daar viel ik direct in slaap.

(Droom)

"Jensey?" Ik hoorde mijn moeder roepen. "Mam?" Alles was zwart en dan als ik haar zag stond ik op een grasveld. "Jensey blijf bij Fairylyn, zij is degene die jou ook machtig maakt. Ze is je zus en is daarom hierheen gekomen, Zij weet alles hiervan en jullie moeten, net zoals Lora voor jou moet en haar kamergenoot voor haar elkaar beschermen. Je hebt nog 2 zussen zoek ze samen met Fairylyn."

Sorry voor het korte hoofdstuk , maar hij is wel van on Hold ;) ik hoop dat iedereen hem nog wilt lezen.. Ik heb de naam van de Fay verandert naar Jensey. Ik vond hem beter uitkomen. Ik probeer update omdat ik nog met een ander verhaal zit. Thanks voor iedereen die op mijn verhaal heeft gevoted en gereageerd ! ❤️

Vote 💕

Comment💕

Share 💕

Fallen angel.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu