Hoofdstuk 5

54 4 2
                                    

De foto hierboven is de tattoo in haar nek , alleen moet je de doorn met stekels erbij voorstellen.

Pov Jensey

We waren nu dag 2 , nog 1 dag en we vertrokken. Fairylyn ging me vanavond alles uitleggen hoe we vertrokken en wanneer , de directeur weet ook alles.  Wie we zijn , voor wat we zijn en welke krachten we hebben. Nu heb ik les over planten , gister had ik nog les over de lucht en in de middag over vuur. Vanmiddag heb ik les over mijn krachten hoe ik ermee om moe gaan en de theorie ervan. ' Jensey , probeer eens deze plant die ik nu ga planten onder de aarde te laten groeien.' Ik ben nu al de helevoormiddag bezig met het te planten van bloemen , ik snap het nut niet willen ze een mooiere tuin ofzo? Ik sloot mijn ogen en concentreerde mij op de bloem , ik probeerde het leventje in de bloem te voelen. De energie van de planten. Ik hoorde mensen klappen in hun handen en lachen , ik deed mijn ogen en keek verbaasd. De bloem was uitgebloeid! Het kost me wel heel veel energie omdat het niet mijn kracht was maar ik wel kon leren omdat ik met mijn zussen verbonden ben , ik kan voelen wanneer ze in de problemen zitten of wanneer ze hun waardeloos voelen ik voel iedere emotie van hun. Toen ik dit niet wist en ik voelde hun , werd ik gek van de emoties die ik had. Fairylyn zei dat ze dit ook had toen ze het niet wist , ze huilde zelf toen iemand van ons huilde. Het was eindelijk pauze , ik liep naar de kantine opzoek naar de 2 vertrouwde mensen. Toen ik ze had gevonden en ik naar hun wou stappen kwam Ellie voor me staan en sleurde me naar een tafeltje waar niemand opletten. ' Jensey alsjeblieft. Ga vlug , zorg ervoor dat Aidan je niet ziet alsjeblieft!' Ik keek verbaasd. 'Wie is Aidan??' Ellie keek bang naar mij. ' Hij is mijn broer,  hij is opzoek naar je. ' ik wist niet hoe ik moest reageren , ik stond op en liep naar het tafeltje waar ik altijd zat. ' Wat is er?' Vroeg ze verbaasd. ' niks waarom?' Fairylyn nam een hap van haar broodje. 'Ik heb je nog nooit zo snel zien stappen naar hier.' Zei Lora. ' Ik leg het je uit op de kamer , iedereen kan het horen.' Ze knikte. Fairylyn en Lora waren diep in gesprek over de lessen , ik was diep in gedachten verzonken. Hoe zouden we de zoektocht beginnen? Zou Lora meegaan? Komen we terug hierheen?

Fallen angel.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu