Nagy várakozás után végre eljött a fél kilenc, így mindent megnéztem elraktunk-e. Nasi, innivaló, hangszóró és minden egyéb apróság megvan.
- Szerintem nem hagyunk itt semmit - néztem még végig a szobán.
- Nem mindegy? Úgyis a mellettünk lévő szobában leszünk, nem egy másik városban - forgatta a szemét Annie.
- Na, menjünk már! - toporzékolt Sasha, így magunk mögött hagyva a szobát kopogtunk be a mellettünk lévőbe, ahol Armin nyitott ajtót.
- Gyertek be - mosolygott félénken, majd arrébb állva beengedett minket.
Papucsainkat lerúgva a lábunkról léptük át a szobájukat elkülönítő küszöböt, ahol megpillantottuk a fiúkat, ahogyan már a szőnyegen ülnek ki az ágynak támaszkodva, ki törökülésben. Mi is csatlakoztunk hozzájuk, és a szatyorban lévő dolgokat kezdtem kidobálni.
- Remélem ennyi megfelel - néztem a hatalmas nasi kupacot, viszont Sasha hirtelen felemelte a jobb kezét, jelezve, hogy mindenki figyeljen rá, ugyanis beszélni fog.
- Nem vett piát - köpött be azonnal. Na az anyja...
- Micsoda?! - kapott a szája elé Connie hitetlenül, reakciójára pedig elnevettem magam.
- Hogy felejthetted el a legfontosabb dolgot? - cseszett le Jean. - Így nem buli egy buli!
- Na ja - bólogatott egyetértően Reiner.
- Szerintem jobb, hogy (F/n) nem vett alkoholt - osztotta meg a véleményét halkan Christa, mire Reiner ijedten nézett felé.
- I-Igen, szerintem is - változtatta meg azonnal a véleményét, mire homlokon csaptam magam.
Átlátszóbb nem tud még lenni?
- Áruló! - mutatott Connie Reinerre.
- Nem fogtok megint úgy elbánni magatokkal, mint a múltkor - szóltam közbe. - Főleg, hogy van 3 új osztálytársunk - biccentettem feléjük.
- Igazad lehet... - értett egyet velem Marco. Köszönöm!
- Na jó, szerintem hanyagoljuk ezt a témát, majd iszunk csapvizet - morgolódott Jean. - A legfontosabb célunk ma, hogy beavassuk az ártatlan báránykákat!
- Mibe avattok be? - kérdezte Mikasa kíváncsian.
- Az iskola rejtelmeibe - vigyorgott rá Jean. Nem tetszett nekem az a vigyor. Olyan volt, mint amikor csajozni próbál.
- Itt a hangszóró, Jean - szakítottam félbe. Mikasa így sem valami beszédes, Jean marhasága meg tuti csak még jobban elvenné a kedvét. Az kéne még!
- Oh, kösz - vette át tőlem. - Mit rakjak be?
- Valami jó remixet - adott tippet Connie.
- Csak a barom zenéteket ne! - nézett a fiúkra szúrósan Ymir.
- Legyen a Shape of you - szólalt meg Eren, én pedig a cím hallatán elmosolyodtam.
- A csapból is az folyik - húzta el a száját Armin.
- Attól még jó - vont vállat a fiú.
Végül senkinek nem volt semmilyen jó ötlete, ezért maradtunk annál, amit Eren mondott.
Igazából én sem bírtam annyira azt a számot, mert bárhol megyek, mindig az szól. De valahogy illett a hangulathoz, nem is tudom.
Mindenesetre, a zene halkan szólt a háttérben, így nyugodtan tudtunk társalogni.
YOU ARE READING
Eren x Reader ▶|HUN|
FanfictionA gimnáziumi életnek mindig megvannak a nehézségei. Ez alól (F/n) sem kivétel, aki kollégistaként éli mindennapjait. Aztán jön Eren Yäger, és mindent fenekestül felforgat. ▶Egy tök átlagos sztori Rólad, és az Attack on titan c. anime szereplőiről.ヽ(...