chapter 2

459 38 11
                                    

Nowaday

მოვწესრიგდი,გამოვედი საპირფარეშოდან და სამუშაოს დავუბრუნდი.
მეორე დღეს,სამსახურში ადრე მივედი და როგორც minhom მითხრა ადრე გავხსენი კაფე.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
cafe gold-ი პოპულარულია რადგან,Big Hit,SM,Jellyfish sსტუმრობს.ამის გამო როგორც წესი სულ გადატვირთულია ჩვენი კაფე,მაგრამ დღეს განსაკუთრებით გადაჭედილია.
მიუხედავად იმისა,რომ საღამოს 5-სთია,კაფე მაინც გაუჩერებლივ მუშაობს,საერთოდ როგორც წესი 8-სთზე ვკეტავთ მაგრამ...ვფიქრობ დღეს დიდი და გრძელი დღე იქნება.

Momo:აიიშშ ფეხები მეტკინა...10ააათია გაუჩერებლივ ვვმუშაობთ,უკვე ფეხებს ვეღარ ვგრძნობ...daebaa ეს V-ს მენეჯერი არარის?? აიდოლივით სექსუალურია,ეჰ...ცუდია რომ დაქორწინებულია.

Hyejin:*ღიმილით*ძვირფასო ვიცი რომ შენც ჩემსაცით დაღლილი ხარ...მაგრამ შეგიძლია ეს მე5-ე მაგიდასთან მიიტანო?*საყვარელი სახე მივიღე,აეგო გავაკეთე*
რაც არ უნდა დაღლილი იყო აიდოლებზე ფიქრსსმაინც ახერხებ,მაგრამ დაიმახსოვრე შენი უნის რჩევა,რომ ჩვენი და აიდოლების ცხოვრება განსხვავდება,ისინი ერთობიან ვიდეოებს იღებენ,მოგზაურობენ,წვეულებებზე დადიან...ჩვენ კი დღეს ბევრი შრომა გვიწევს,რომ თავი ვირჩინოთ...*დაღლილი,მზრუნველი და მომღიმარი სახით ვეუბნებოდი Momoს*

Momo:ოოო უნი ეს მწარე ნათქვამია,მაგრამ მართალი ხარ.აჯობებს მე 5-ე მაგიდას შეკვეთა დროზე მივუტანო...თორემ ვფიქრობ მომკლავენ,ვერ ვიტან ამ ქალს.

ორიცე გავიცინეთ,Momoმ წაიღო შეკვეთა და რამოდენიმე შეკვეთის შემდეგ,მივედი ბოლო შოკოლადის ჩამოსასხმელად და შევამჩნიე,რომ შოკოლადი აღარ იყო ასე რომ გადავწყვიტე დამემატებინა.

სამზარეულოსკენ მივდიოდი და გზაში ბატონი Minho შემხვდა,მორიდებით გვერდი ავუარე და აჩქარებული ნაბიჯებით სამზარეულოში შევედი.
შევამჩნიე,რომ ბატონი Minho უკანმომყვებოდა.
სამზარეულოში შესვლისას შიშმა შემიპყრო,რადგან იქ ჩემი და ბატონი Minhoს გარდა არავინ იყო.
მაცივართან მივედი,გავაღე კარები და შოკოლადი გამოვიღე,როდესაც კარები დავკეტე ,ბატონი Minhos სახე ჩემი სახისგან 2ინჩის მოშორებით იყო.
შემეშინდა და მოვტრიალდი გზის გასაგრძელებლად,ერთი ნაბიჯი გადავდგი მაგრამ Minhom მაჯაზე ხელი ძლიერად მომკიდა და მისკენ მიმითრია,შემდეგ კი კედელზე მიმანარცხა.

Let Me Luv You {kim taehyung}Where stories live. Discover now