თვალები,რომ გავახილე შევამჩნიე თურმე კარებთან ჩამძინებია...
---
საუზმის შემდეგ jin-მა დამირეკა და მითხრა,რომ jaeს კაფე იპოვა...არ ვიცოდი ეს კაფე რა ადგილას იყო და მისამართი jinმა გამომიგზავნა.
გამოვიცვალე და გარეთ გავედი.hyuk:დილამშვიდობისა,ბატონო V.
Tae:დილამშვიდობისა,hyuk :)
Hyuk:ბატონო V,სად მივდივართ?
Tae:"sweet home"-ში,იცი სადაა?
Hyuk:კიი რათქმაუნდა,ეს ჩემი საყვარელი კაფეა...
Tae:და რა იცი ამ კაფის შესახებ?
Hyuk:ამმ...ბევრი არაფერი მხოლოდ ის,რომ გემრიელი კერძები აქვთ და სასიამოვნო გარემო...
Tae:აჰამ გასაგებია...
--
კაფესთან,რომ მივედით შიგნით შევედით და ცარიელ მაგიდას მივუჯექი...ცოტახანში კი სამზარეულოდან მოხუცი კაცი გამოვიდა...ნუთუ ის...მისი მზერა და ღიმილი ვიცანი,აკანკალებული ხმით დავუძახე"J-jae!?"მან კი შემომხედა და ჩემსკენ წამოვიდა..."Taehyung შენ ხარ!?"აცრემლიანებული თვალებით თავი დაავუქნიე.Jae:ღმერთო ჩემო...ჩემო ბიჭო...
და გადამეხვია.Jae:ერთი შემოგხედო,როგორ შეცვლილხარ...მოდი ჩამოჯექი,როგორ გამიხარდა შენი ნახვა.
Tae:მეც გამიხარდა შენი ნახვა...შენც ძალიან შეცვლილხარ.Hanas შესახებ გავიგე მე...ძალიან ვწუხვარ.ბევრი გეძებე...მაგრამ მერე გავიგე,რომ საცხოვრებელი ადგილი შეიგიცვლიათ.Beki როგორ არის?...
Jae:Hanas გარდაცვალების შემდეგ თავს საშინლად ვგრძნობდი განადგურებული ვიყავი...beki პატარა იყო და არ ახსოვს.შენი ნახვა მასაც გაუხარდება აქ დამელოდე ახლავე დავურეკავ...jaes გავუღიმე,ადგა და წავიდა...მის ლოდინში ვიღაც მომიახლოვდა,ავიხედე და ისევ მის თვალებს შევეჩეხე...როდესაც დამინახა თვალები გაუფართოვდა.
Hyejin:ამმ ბ-ატონო რას ინებებთ?
Tae:კაპუჩინო თუ შეიძლება...
Hyejin:დიახ...ახლავე მოგართმევთ.ცოტახნის შემდეგ jinic მოვიდა...
Jin:რაქენი შეხვდი?
Tae:კიი შევხვდი...bekis უნდა დაურეკოს და ახლავე დაბრუნდება...
Hyejin:ინებეთ თქვენი კაპუჩინო...ანერვიულებულმა ჭიქა წინ დამიდო.
Hyejin:კიდევ ინებებთ რამეს?
წყნარად გვკითხა...
Tae:Jin შენც დალევ რამეს?
Jin:ხოო თუ შეიძლება მეც კაპ--,
მ-მეც კაპუჩინო მომიტანეთ...თუუარ შეწუხდებით.
Hyejin:დიახ,რათქმაუნდა...მიმტანი გოგო ,როდესაც წავიდა jins ვკითხე.
Tae:Jin რამე მოხდა??რატომ მიაშტერდი ამ გოგოს??
Jin:ე-ეს გოგონა არ გეცნო??
Tae:ხო...ეს იმ დღეს,რომ დამეჯახა ის გოგონა არ არის!? და რაიყო??
Jin:tae ღადაოობ?? აბა კარგად დაფიქრდი...შენი წარსულიდან არავის ამსგავსებ!?.
Tae:ჩემი წარსულიდან?!მივხვდი Jini რასაც მეუბნებოდა და მისკენ გავიხედე...რომ დავაკვირდი,მისი სიარულის მანერა,მისი თითები,მისი ბუნებრივი ლამაზი თმა...თვალები,ეს მართლა ის იყო...ღმერთო ჩემო როგორ ვერ ვიცანი...სხეული მიკანკალებდა,გული ამიჩქარდა როდესაც მოგვიახლოვდა და შეკვეთა მაგიდაზე დადო...
Hyejin:კიდევ ინებებთ რამეს?
თავი ქვემოთ დახარა,თითქოს არ უნდოდა ჩემი სახის დანახვა.ნუთუ მიცნო?... მისი ყელსაბამი,ეს ჩემი ნაყიდი ყელსაბამია...ეს იმას ნიშნავს,რომ მას ისევ ვუყვარვარ!?
მას ვუყურებდი,მაგრამ ჩემთვის ერთხელაც არ შემოუხედავს...მის მკლავებს შევავლე თვალი და დავინახე,რომ ჩალურჯებული ჰქონდა.თვალები ამიცრემლიანდა "რა დაგემართა ასეთი Hyejin"ჩუმად ჩავიჩურჩულე...თავი დავხარე და ფანჯრისკენ გავიხედე.ნეტავ შემეძლოს მისი ტკივილების მოშუშება.ავდექი jins ვუთხარი,რომ ცოტა ჰაერზე გასვლა მჭირდებოდა და გამოვედი ...მანქანაში ჩავჯექი,გზას დავადექი...არ ვიცოდი სად მივდიოდი,მაგრამ მივდიოდი.მინდოდა ჩემი ჩადენილი შეცდომებისათვის თავი ამერიდებინა.-----
გამარჯობა მეგობრებო, ძალიან დიდი მადლობა...მართლააძალიან დიდი მადლობა ყველას ვინც ამ მოთხრობას კითხულობთ ❤️❤️❤️❤️ და ბოდიში დაგვიანებისათვის 😞მიანე...იმედი მაქვს მოგეწონებათ,პატარა თავია მაგრამ.. მაინც.გთხოვთ დაავოუთეთ და დააკომენტარეთ რაცცარ მოგეწონებთ მითხარით ❤️❤️❤️ სარანგეეე ❤️❤️
YOU ARE READING
Let Me Luv You {kim taehyung}
أدب الهواة"Taehyung არ დამტოვო,გთხოვ არ წახვიდე,Tae..."