flashback გაგრძელება
ერთ საღამოს,მე jinma და ჩემმა რამოდენიმე მეგობარმა გადავწყვიტეთ,რომ კარაოკე ბარში წავსულიყავით....
**********
როდესაც ბარში შევედით მე და jini ბოლო ხმაზე ვმღეროდით დანარჩენები კი ცეკვავდნენ...
ამ დროს lee jonsuk მოვიდა ჩვენთან და გვიათხრა,რომ ახლავე დაბრუნდებოდა,თვალი ჩამიკრა და სასქესო ორგანოზე ხელით მიუთითა თან გაეღიმა...მე გამეცინა რადგან მივხვდი,რომ საპირფარეშოში წასვლა უნდოდა.
ამ დროს jinი მომიახლოვდა და მითხრაJin:jonsuk სად წავიდა?
Tae:*ცალმხრივად გაეღიმა*მგონი ბევრი სოჯუ დალია...
Jin:*გაეცინა*რას დალევდა,სოჯუს არ სვამს ალბათ წვენმა გაჭყიპა :Dცოტახნის შემდეგ jonsuki შემოვიდა და მითხრა...
Jonsuk:Tae, გარეთ ვიღაც კაცია და შენთან საუბარი სურს.
გარეთ გავედი და კარებთან უცნობი კაცი დავინახე,როდესაც შემამჩნია გახარებული მზერით გამომხედა და მითხრა"taehyung,შეიძლება ცოტახანი ვისაუბროთ"გამიკვირდა თუ საიდან იცოდა ჩემი სახელი და გაკცირვებული სახით შევხედე"მაგრამ...ვინ ბრძანდებით?"
???:თუ ნებას, მომცემ შენს მამად ვისურვებდი ყოფნას...
თვალები გამიფართოვდა და გავუღიმე,მის სახეს მივაშტერდი...
თავში კითხვები მიტრიალებდა ,ნეტავ ვინაა?? ან რატომ ისურვებდა მამაჩემად ყოფნას?.???:როგორც ვხედავ ახლა არ გცალია ასე,რომ აი ჩემი ბარათი და ხვალ აუცილებლად დამიკავშირდი შენთან საუბარი მსურს.
ბარათი გამოვართვი და გავუღიმე,ბარათს თვალი გადავავლე,მისი სახელი ხმამაღლა ამოვიკითხე მას გავხედე,გამიღიმა და მითხრა
Jae:მეგობრები გელოდებიან,აჯობებს წახვიდე მაგრამ,ხვალ აუცილებლად შემეხმიანე.
თავი დავუქნიე და ბიჭებთან დავბრუნდი.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
გათენდა,საწოლიდან ავდექი და ხელ-პირი დავიბანე,იმ კაცის ნათქვამი გამახსენდა "რა ერქვა?,j...ja...jae,ხოო jae"
მან მითხრა,რომ დღეს შევხვედროდი.დავურეკო...თუუ არ დავურეკო? იქნებ hyejins ან jins ვუთხრა...არა არაა ჯერ აჯობებს თავად დაველაპარაკო.
----
დავურეკე და ახლომახლო შევხვდით...