1.Bölüm

257 10 8
                                    

Mukamiler yine her zamanki yerlerinde oturup konuşuyorlardı.Derken Ruki söze atıldı:Adam olabilmek için Eve'nin kanına ihtiyacımız yok.Eve'nin bizi seçmesi yeter.Artık Eve'nin kanını içmeyeceğiz...Derken arkalarından tok ve kalın bir ses geldi:Siz asla adam olamazsınız.Mukamiler arkalarını döndüler ve orada beyaz saçlı, uzun boylu, burnundan aşağısını kumaşla gizlemiş birini gördüler.Elinde kurtları bağladığı zincirler vardı.Yuma daha sen kimsin demeye kalmadan zincirleri bıraktı ve kurtlar Mukamilere saldırdı.Yaklaşık olarak 5 kurt vardı.Hemen kalkıp kurtların saldırılarından kaçmaya çalıştılar.Bir kurt Kou'ya saldırıcaktı ki Kou kendini yan tarafa attı ve kurt duvara çarpıp yere düştü.Yuma yerde bir sopa parçası buldu.Kurt ona saldıracakken sopayla vurdu ve bunu gören diğer kurtlar çekilmek zorunda kaldılar.Tam o sırada o gizemli adama döndüler ve, Kou:Sen de kimsin? Gizemli adam belindeki kılıcı tutarak cevap verdi:Benim adım Carla.Siz bana cehenneme tek yönlü gidiş biletimiz diyebilirsiniz.Derken Ruki'ye döndü:Naber eski dostum, dedi sinsice.Azusa Ruki'ye döndü:oonuu...neeereeedeen...taaanıııyooorsuuun...Ruukii? Ruki gergin ve sinirli görünüyordu.Carla'ya bağırdı:Senin burda ne işin var? Derken arkadan sakamakilerin sesi duyuluyordu.Mukamiler arkalarını dönüp sakamakilere baktılar.O sırada Carla kaçtı.Yuma arkasından koştu ama çok hızlıydı.Sakamakiler gelmişti.Reiji sordu:Neden böyle kötü görünüyorsunuz? Ruki:Carla saldırdı.Sakamakiler çok şaşırdı.Derken Yuma kızgın bir şekilde Ruki'ye döndü:Onu nereden tanıyorsun çabuk cevap ver.Ruki gergin bir şekilde cevap verdi:Çocukluğumda arkadaştık.Adam olma planında benimle beraber çalışırdı.Sonra onun kötü biri olduğunu öğrendim.Onu bu projeden attım.Sonra intikam yemini etti.Tek adamın kendisi olacağını söyledi.Onu bir daha görmedim.Şimdiye kadar...Yuma :Bunları bize şimdi mi söylüyorsun?Sonra elini cebine soktu ve gitti.Kou da Yuma'nın peşinden gitti.Azusa Ruki'ye baktı:Neeedeeen...Ruuukiii, needeeen...buuunuu...biizee...söööyleeemeediin? Ruki arkasını döndü ve hiçbirşey söylemeden ordan gitti.Derken Carla kardeşi Shin'ın yanına gitmişti.Shin:plan nasıldı kardeşim? Carla:Mükemmeldi.Artık planın ikinci aşamasına geçebiliriz, dedi ve sırıttı.Beraber kırmızı aya döndüler.
   Yorum:(Aha Carla malı çığtı seni hiç sevmiyom Carla)

Diabolik Lovers Karanlığın Boğucu YükselişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin