2.Bölüm

159 6 3
                                    

Mukamiler ve Sakamakiler bir de Yui malikanedeki büyük masanın etrafına oturmuşlardı.Aralarında bir tek Ruki yoktu.Yui Azusa'ya dönüp neden Ruki'nin aralarında olmadığını sordu.Kou ona olanları anlattı.Yuma gergin görünüyordu.Kou ayağa kalktı:Biz böyle yaptıkça düşmanlarımızın aramıza sızması kolaylaşır.Sıkı durmamız gerekir.Yuma başını kaldırmadan konuştu:Bize en baştan gerçekleri söylemeliydi.Azusa:Kooouuu... haaklııı...Ruuukiiiiyiii... aaaffeeetmeeeliiisiiin...Yumaaaa. ..Yuma henüz birşey söylemiyordu ama affetmesi gerektiğini o da biliyordu.Ruki, odasında Carla'nın neler yapabileceğini düşünüyor ve e ndişeleniyordu.Bu işi kökünden çözmesi gerektiğini biliyordu.Bu şekilde oturup yeni bir saldırıyı bekleyemezdi. Kalkıp Yuma'nın yanına gitti.Yuma odasındaydı. Daha Yuma orada ne aradığını soramadan Ruki konuşmaya başladı:Carla'nın neler yapabileceğini henüz bilmiyoruz ona karşı toplu bir halde sağlam durmamız gerekiyor.En azından şimdilik gerçek kardeşler olmalıyız hepimiz! Yuma:Biz zaten gerçek kardeşleriz ama artık birbirimizden bir şeyler saklayamayız bu noktadan sonra hata yapma lüksümüz yok. (İç çekerek) Sen Carla'yı tanıyorsun. Onun nerelere gideceğini, neler planladığını tahmin edebilirsin...Aramaya nereden başlıyoruz? Ruki:Bilmiyorum ama şunu biliyorum ki tekrar saldıracak. O zaman onu takip ederiz ve saklandığı yeri bulabiliriz.Artık hata lüksü yok. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak...
Yorum:(Ruki her şeyin içinden çıkıyorsun bari Carla'yı yen)

Diabolik Lovers Karanlığın Boğucu YükselişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin